Gå til innhold

DU som gnåler om oss som går på trygd og bruker deres skattepenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blomst83

Det er ikke det at man drar alle over en kam, men vi har ikke lov til å si noe som helst om de som faktisk snylter på staten uten at det blir ramaskrik. Selvsagt så forstår vi at noen har behov for det. Har selv blitt sett skjevt på fordi jeg gikk på nav den tiden jeg slet med å finne en jobb.

Selvom du ikke gjør det,så er det mange som gjør det. Og selvfølgelig kan man snakke om de som snylter på staten,men nå er det ikke det jeg snakker om. Det er forskjell på å snakke om det,og si at jammen naboen maler huset så derfor kan ikke vedkommende være ufør,ergo snylter han på skatten. Eller jeg har en venninne som dra på stranda eller cafe,så kan hun det så kan hun jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig skal folk leve selv om de går på trygd. Ellers kunne de like gjerne gravd seg ned. De som virkelig sliter eller er syke skal langt ifra slutte å leve for det. Skjønner den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør man en jobb for staten skal man også lønnes, litt dum sammenligning med de som faktisk ikke gjør noe arbeid. Du arbeider og står på og har tjent ca. 30-40 000,-men staten tar sånn ca. 36% av det du har JOBBET for. Litt forskjell er det jo....

Som alle statsansatte :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt feil med sitat her:

Gjør man en jobb for staten skal man også lønnes, litt dum sammenligning med de som faktisk ikke gjør noe arbeid. Du arbeider og står på og har tjent ca. 30-40 000,-men staten tar sånn ca. 36% av det du har JOBBET for. Litt forskjell er det jo....

Var jo mine ord,ikke Trude ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

De som klager på navere som virkelig sliter eller er syke (om de har jobbet før eller aldri har jobbet), dere kan finne dere en annen hobby i stedenfor å syte om hvor skattepengene deres går.

Begynn å spill fotball :D eller finn en annen hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvor lang tid skal det ta før uføre skjønner forskjellen på dem selv og Navere?

Uføre skjønner vel forskjellen, men gjør folk flest det? Kan du ved å se på et menneske du tilfeldigvis treffer, avgjøre om vedkommende er yrkesaktiv, ufør eller "Naver"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomst83

Uføre skjønner vel forskjellen, men gjør folk flest det? Kan du ved å se på et menneske du tilfeldigvis treffer, avgjøre om vedkommende er yrkesaktiv, ufør eller "Naver"?

Nettopp!Utrolig bra svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføre skjønner vel forskjellen, men gjør folk flest det? Kan du ved å se på et menneske du tilfeldigvis treffer, avgjøre om vedkommende er yrkesaktiv, ufør eller "Naver"?

Nei du kan ikke det, men tror mange snakker om folk de kjenner til og har hørt dem snakke om hvordan det egentlig ligger ann. Det er jo egentlig en veldig vond situasjon for dem som vil jobbe, men som ikke kan av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...