MonaPona Skrevet 5. juni 2014 #101 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg er også bortskjemt og har for dyre ting, men jeg kunne tenkt meg noe av det hun har... Det jeg tenker på er at hun er bare 23 år... Jeg synes det er tidlig å ha alle de veskene f.eks. Men det er meg... Skulle gjerne hatt en Birkin, og en liten svart Chanel. Til hverdags er jeg mer LV (ikke de klassiske "alle har"-veskene, nå bruker jeg en NEO L) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #102 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg reagerer mest på at hun kalles "moteblogger" i avisene. Man blir ikke automatisk en fashionista, bare man har råd til dyre ting. Jeg har selv råd til dyre ting og unner meg det, men kaller meg langt ifra noen fashionista Anonymous poster hash: 07083...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samulita Skrevet 5. juni 2014 #103 Del Skrevet 5. juni 2014 Misunnelig er ta å litt i. Jeg unner egentlig hvem det skulle være ha en fin garderobe, påspandert eller ei. Men hadde jeg hatt de samme mulighetene som henne hadde jeg nok gjort det på en litt annen måte. Jeg ser ikke poenget med å ha Chanel og Birkin i ørten farger. Ville heller hatt et litt større utvalg i forskjellige stiler, men så har jeg en litt mer schizofren stil enn henne. Jeg kan dog ikke hjelpe for å bite meg merke i at det eneste hun var villig til å vise frem fra den "billige" delen av garderoben var en kjole fra HM til 3000 kr. Ikke så veldig billig, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #104 Del Skrevet 5. juni 2014 Synst både han og hun virker typisk nyrike. Velger ting de vet at flest mulige rundt om i landet kjenner igjen og vet er dyrt. Veldig flashy og lite classy. Anonymous poster hash: 800fc...507 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #105 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva skal hun gjøre på når han skal spille og trene fotball igjen?? Anonymous poster hash: c7302...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 5. juni 2014 #106 Del Skrevet 5. juni 2014 Stilen hennes er så langt unna min som det går an å komme så den garderoben ville havnet på Fretex ganske kjapt om jeg arvet den. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. juni 2014 #107 Del Skrevet 8. juni 2014 Ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 8. juni 2014 #108 Del Skrevet 8. juni 2014 Det var vel veldig mye i forhold til hva jeg ville hatt, men selvsagt så hadde det vært kjekt å ha så god økonomi at man kunne kjøpt noe av det Liker fargene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #109 Del Skrevet 8. juni 2014 Ironisk at de valgte sangen "how long will i love you"..... Anonymous poster hash: 96378...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #110 Del Skrevet 8. juni 2014 Hva skal hun gjøre på når han skal spille og trene fotball igjen??Anonymous poster hash: c7302...653 Shoppe Anonymous poster hash: 8c12f...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 8. juni 2014 #111 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg er ikke misunnelig på garderoben, men skulle gjerne hatt noen av veskene hennes. Syns det var unødvendig med en veske i så mange farger da. Klærne hennes er ikke helt min stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #112 Del Skrevet 30. juni 2014 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23001979/se-luksusgarderoben-til-john-arne-riises-forlovede Syntes hun på det videoklippet viste frem utrolig mange fine vesker. God smak har hun definitivt. Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Ja og nei. Mest nei. Ja, jeg skulle ønske jeg var i den økonomsike posisjonen til å kunne kjøpe fem like vesker, i ulike farger, til 50-60.000,- kr pr. stykk. (Ikke at jeg hadde kjøpt vesker i den prisklassen om jeg var i den posisjonen) Men jeg hadde nok prioritert helt annerledes. Jeg sliter med å misunne mennesker som har blitt født rike, giftet seg rike eller blitt rike på andres bekostning. Anonymous poster hash: f8480...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 3. juli 2014 #113 Del Skrevet 3. juli 2014 http://www.kjendis.no/2014/07/02/kjendis/aller/louise_angelica_markussen/louise_angelica_riise/john_arne_riise/34153290/ Noen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #114 Del Skrevet 3. juli 2014 Hun har helt klart mange fine vesker MEN: Jeg synes det er så blodharry med 5-10 celine vesker eller chanel vesker i alle regnbuens farger. Og når hun hele tiden holder på å selge unna vesker så tenker jeg at har du egentlig råd til denne livsstilen? Anonymous poster hash: 84114...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 3. juli 2014 #115 Del Skrevet 3. juli 2014 http://www.kjendis.no/2014/07/02/kjendis/aller/louise_angelica_markussen/louise_angelica_riise/john_arne_riise/34153290/ Noen som er interessert? Nei,jeg er ikke interessert. Er ikke så glad i så fargesterke ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 3. juli 2014 #116 Del Skrevet 3. juli 2014 Hun har helt klart mange fine vesker MEN: Jeg synes det er så blodharry med 5-10 celine vesker eller chanel vesker i alle regnbuens farger. Og når hun hele tiden holder på å selge unna vesker så tenker jeg at har du egentlig råd til denne livsstilen? Anonymous poster hash: 84114...8d6 Hun har sikkert råd. Men hun kjøper nok mye på impuls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 3. juli 2014 #117 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg er glad i fine vesker, men ingen av de hun la ut for salg er min smak. Liker mer klassiske vesker, og LV er bare harry. Endret 3. juli 2014 av Sol79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #118 Del Skrevet 3. juli 2014 Louise er kjempe flink til å kle seg, og begynte å lese bloggen hennes på grunn av det.. men hun har jo ikke oppdatert på kjeeempe lenge, og da hun ble spurt om hva jobben hennes var svarte hun at hun jobbet som blogger. Når hun da ikke har oppdatert på kjempe lenge så er det ingen hemmelighet hvor pengene kommer fra (er vel ikke det uansett, men noen av bloggerne mottar jo store summer hver måned). Var jeg den eneste som reagerte på at hun har designervesker for 70.000 kr per stk som samleobjekt? Da kunne hun hvertfall oppdatert bloggen. Huff nå virket jeg som en sutrekjærring... Anonymous poster hash: 9429b...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 12. juli 2014 #119 Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) Kanskje det er en ''sneaky'' form for sparing... De veskene bl.a. taper seg vel ikke så mye i verdi, så om de slår opp noen gang kan hun jo bare selge noen av de og ha råd til masse praktiske ting hun ikke trenger nå (bil f.eks.). On topic.. Det siste jeg hadde brukt så mye penger på er klær. Skjønner ikke hvordan andre mennesker fungerer, det er jo bare stoff/lær/ting som ikke har noen grunn til å koste så mye... Hadde følt meg skikkelig dust om det var min garderobe. Endret 12. juli 2014 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 12. juli 2014 #120 Del Skrevet 12. juli 2014 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg