Gå til innhold

Misunner du JARs forlovedes garderobe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Keljo

Skulle gjerne hatt en del penger for å sikre meg en del klassiske vesker, sko og klesplagg. Jeg ser ikke helt poenget med å ha så mange like vesker, og i samme farge, bare at den ene forskjellen er at den ene er matt og den andre shiny. Hun hadde absolutt en del keyitems der som jeg gjerne skulle hatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garderoben til JAR forlovede får FF sin garderobe til å se ut som SparKjøp



Anonymous poster hash: 39da7...3ae
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske åpenbart at hun nettopp har fått muligheten til å kjøpe dyre moteklær. Jeg skjønner ikke helt poenget med å ha så mye likt. Samme veska i 5 forskjellige farger feks. Unødvendig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garderoben til JAR forlovede får FF sin garderobe til å se ut som SparKjøp Anonymous poster hash: 39da7...3ae

Å er ikke FF sin garderobe fra Sparkjøp... Det var jeg helt sikker på :ler:

Anonymous poster hash: 3dec5...feb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravle

Masse fine vesker her ja. :klappe:

Ellers la jeg merke til Riise ga sin forlovede den svarte Chanel-vesken når de akkurat hadde truffet hverandre. Ikke rart man kan bli blendet av daten sin da. Når man får en Chanel-veske som koster nesten 20000 kr..

JAR burde skamme seg for å bloddope datingmarkedet på denne måten. :laugh:

Når han kan imponere daten med en 20000 kroners veske så er det bare å kapitulere, når grensen min for å kurtisere en date maks begrenser seg til et 1000 kr restaurantbesøk...

Endret av skravle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ilvyn

Om du hadde hatt en snill ektemann som ga deg en Hermes veske så ville du ikke blitt glad?

Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b

Om mannen min hadde gitt meg en så dyr veske så hadde han ikke kjent meg særlig godt. Og hvem vil vel bli glad over å få bekreftet at den du har valgt å dele livet ditt med, overhodet ikke kjenner deg? Og, det er heller ikke snilt i seg selv at en millionær bruker noen tusen på en veske til sin kjære. Er det derimot en veske som dama ønsker seg, så er det snilt gjort, totalt uavhengig av om den er dyr eller billig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en klassisk Chanelveske til selskapsbruk.

Ut over det så er det ikke mye her jeg ville hatt egentlig. For meg ville det vært bortkastet å ha så mange vesker uansett pris. Jeg synes det er alt for mye styr å flytte innholdet fra en veske til en annen, så de få og langt rimeligere veskene jeg allerede har blir jo ikke brukt. Bruker stort sett samme veske hele tiden jeg. Om jeg først bytter tar det laaaaaaaaaaaaaang tid før jeg bytter igjen. Så dermed; bortkastet for min del.... Hadde jo bare stått på utstilling her uansett

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi. Det var mange Birkins det. Men i ganske stygge farger, de fleste av dem. Birkin Kiwi, liksom... :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kunne fint hatt noen av plaggene, men å ha så mange birkinvesker eller så mange chanelvesker virker litt unøvendig. Greit nok at hun føler seg priviligert, men det må da finnes en grense. Nå skal det sies at jeg er mer fan av Alexander Wang, Givenchy etc så det er kanskje derfor mye av de tingene hun hadde ikke falt i smak hos meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke misunnelig. Hun hadde mange fine klær, jeg har ikke det, men så har jeg ikke bruk for det heller. Men den skinnjakka kan jeg godt overta når hun blir lei den. :nigo:

En sort Chanel (ikke fem like) kunne det vært fint å ha, men den er jo så vanlig som en Rema-pose blitt, så det er ikke så morsomt lenger.

Synes alle skal ha de samme tingene for tiden. Har det alltid vært sånn? :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jatakk til en Birkin men mye av det andre var ikke min smak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Nei. Unødvendige mengder med dyre klær interesserer meg ikke. Det er trist at overforbruk som er skadelig for naturmiljøet blir sett på som et ideal.

Flott og se at ikke alle kvinner er klesfikserte veskegale materialister. Your my hero of the day! :laugh:

Endret av Malanthor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penger kan ikke kjøpe stil og klasse, og det er jo den garderoben et godt bevis på. Dessuten synes jeg det er direkte pinlig at hun kjøper så mange dyre ting med mannens penger. Jeg hadde vært flau om jeg var henne.



Anonymous poster hash: 6bba6...c71
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sidekommentar fra en mann som ikke har sett garderoben:

Jeg misunner IKKE JAR som har skaffet seg en slik forlovede,

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve materialismen?

Misunnelig på garderoben hennes? Jeg la ikke merke til én ting jeg har behov for eller ønske om å ha. Jeg skulle derimot gjerne hatt økonomisk sikkerhet til å kjøpe meg andre dyre ting. Men da med egne penger. Såvidt jeg vet så har ikke denne damen noen jobb å snakke om? ... Det er én ting å få gaver av sin kjære nå og da, noe annet å ha med seg vedkommende for å betale for overfloden.

"Now I ain't sayin' she a gold digger" :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker Hermés Birkin. :rodmer: Synes fargen Kiwi er kjempefin, som under hos upcloseandstylish - hun bruker sin veldig mye:

http://instagram.com/p/lqO8FwChw5/

Favorittfargen min er ultraviolet:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/53/0a/cb/530acb57ea64533df89d89073789d81d.jpg

Men med en price tag på over kr 100 000 er det bare å glemme. :frown:

PS: Upcloseandstylish får Fru Riises garderobe til å se ut som den er fra Sparkjøp.

Men men, noe skal man jo ha igjen for å være gift med en eldre, handicappet milliardær..



Anonymous poster hash: 9a905...40e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke poenget med serien at vi skulle bli mer kjent med disse to?

Til nå har jeg sett leiligheten deres, klær og ting samt fått vite at det viktigste er at ringen er stor. Jeg har ikke blitt mer kjent med de. Inntrykket jeg har fra media og sladder er uforandret, selv etter å ha sett serien (som jwg antar de selv har mye av regien for)

Anonymous poster hash: 3bd7b...495

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Hermés Birkin. :rodmer: Synes fargen Kiwi er kjempefin, som under hos upcloseandstylish - hun bruker sin veldig mye:

http://instagram.com/p/lqO8FwChw5/

Favorittfargen min er ultraviolet:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/53/0a/cb/530acb57ea64533df89d89073789d81d.jpg

Men med en price tag på over kr 100 000 er det bare å glemme. :frown:

PS: Upcloseandstylish får Fru Riises garderobe til å se ut som den er fra Sparkjøp.

Men men, noe skal man jo ha igjen for å være gift med en eldre, handicappet milliardær..

Anonymous poster hash: 9a905...40e

Hvem er hun gift med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun gift med?

Hun heter Malin Känsäkangas Bergfors, er i slutten av 30-årene og gift med Curt Bergfors, som er 64 år gammel og lam etter en ulykke for mange år siden. Link til bryllupsvideosnutt for spesielt interesserte: http://mariefredriksson.net/2007/08/09/marie-attends-wedding-in-stockholm/

Dama har en helt hinsides garderobe.

Anonymous poster hash: 9a905...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...