Gå til innhold

Misunner du JARs forlovedes garderobe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil ikke si jeg er misunnelig. Hennes klesstil er ikke helt meg, men de veskene hennes.. Hun har kanskje alle veskene jeg ønsker meg :rodmer:

Edit: Jeg syns det er litt for mye å ha samme veska i så mange forskjellige farger. Da ville jeg heller ha kjøpt ulike modeller.

Endret av skyflakes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ilvyn

Nei. Unødvendige mengder med dyre klær interesserer meg ikke. Det er trist at overforbruk som er skadelig for naturmiljøet blir sett på som et ideal.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle gjerne hatt den Hermès- og Céline-veskesamlingen. :) Chanel er altfor kjerring for meg. Heldig jente!



Anonymous poster hash: 9a905...40e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg også kunne valgt å bruke alle pengene mine på klær, sko og vesker, hvis jeg ikke hadde hatt noe mer spennende å drive med.

Heldigvis har jeg så mange andre interesser i livet, at mote og slike overfladiske interesser opptar meg svært lite til sammenligning. Når jeg hører hvordan både intervjuobjektet og hun som intervjuer snakker, føler jeg meg priviligert. Tenk så heldig jeg er som finner lykke i mer meningsfulle ting enn å bli sett med den riktige vesken. Jeg har aldri ønsket meg en Hermes-veske, og visste ikke hva den kostet før jeg så videoen. Hva folk bruker penger på er deres egen sak, men jeg er glad for at jeg aldri har ønsket meg en veske til 70.000 kr. Noe så meningsløst.

Misunnelig? Nei. :)



Anonymous poster hash: d725c...250
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at jeg også kunne valgt å bruke alle pengene mine på klær, sko og vesker, hvis jeg ikke hadde hatt noe mer spennende å drive med. Heldigvis har jeg så mange andre interesser i livet, at mote og slike overfladiske interesser opptar meg svært lite til sammenligning. Når jeg hører hvordan både intervjuobjektet og hun som intervjuer snakker, føler jeg meg priviligert. Tenk så heldig jeg er som finner lykke i mer meningsfulle ting enn å bli sett med den riktige vesken. Jeg har aldri ønsket meg en Hermes-veske, og visste ikke hva den kostet før jeg så videoen. Hva folk bruker penger på er deres egen sak, men jeg er glad for at jeg aldri har ønsket meg en veske til 70.000 kr. Noe så meningsløst. Misunnelig? Nei. :)Anonymous poster hash: d725c...250

Nå syns jeg kanskje du setter deg selv litt over andre. Det er fullt mulig å være interessert i mote og andre overfladiske ting, og samtidig ha gode verdier og andre betydningsfulle ting i livet. Vi mennesker er heldigvis ikke konstruert slik at vi bare kan ha en tanke i hodet om gangen :)

Anonymous poster hash: c19ff...eb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke en kvinne i verden som ikke ville likt å eie en Hermes veske.



Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ilvyn

Det finnes ikke en kvinne i verden som ikke ville likt å eie en Hermes veske.

Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b

Så det du sier er at jeg ikke er kvinne fordi jeg ikke har lyst til å eie en Herme-veske?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke en kvinne i verden som ikke ville likt å eie en Hermes veske.

Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b

Du, det fins enormt mange kvinner i verden som ikke en gang vet hva en Hermes veske er for noe. I tillegg er det veeldig mange som ikke kunne brydd seg mindre om slike vesker!

Anonymous poster hash: d4bde...db9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at jeg ikke er kvinne fordi jeg ikke har lyst til å eie en Herme-veske?

Om du hadde hatt en snill ektemann som ga deg en Hermes veske så ville du ikke blitt glad?

Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg misunner henne ikke.

Jeg skulle gjerne hatt EN Hermes-veske og EN Chanel .. men hva i all verden skal man med SÅÅ mange? Det blir vulgært i mine øyne og det må jo ta bort det magiske ved å eie en slik skulle jeg tro.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok helt garantert heller gått i klær fra Sparkjøp enn å dele seng med JAR!

Hun damen der er det jeg vil kalle for luksusprostituert!!!

Anonymous poster hash: 3dec5...feb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde hatt en snill ektemann som ga deg en Hermes veske så ville du ikke blitt glad?

Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b

Jeg ville blitt trist og tenkt at han ikke kjente meg. Vil heller ha noe som viser at han vet hva jeg ønsker meg, eller noe som dekker et behov han har sett at jeg har. Prislappen har ingen betydning, men å få noe dyrt som jeg ikke ønsker meg måtte vært det aller verste.

Anonymous poster hash: d725c...250

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten litt kvalmt å se.. Hvor mange Birkinvesker til 70.000 (WTF?!) har hun?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine vesker her ja. :klappe:

Ellers la jeg merke til Riise ga sin forlovede den svarte Chanel-vesken når de akkurat hadde truffet hverandre. Ikke rart man kan bli blendet av daten sin da. Når man får en Chanel-veske som koster nesten 20000 kr..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på når misunnelsekortet skal dras frem til de som kritiserer pengebruken..



Anonymous poster hash: 39da7...3ae
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg kanskje du setter deg selv litt over andre. Det er fullt mulig å være interessert i mote og andre overfladiske ting, og samtidig ha gode verdier og andre betydningsfulle ting i livet. Vi mennesker er heldigvis ikke konstruert slik at vi bare kan ha en tanke i hodet om gangen :)

Anonymous poster hash: c19ff...eb6

Jeg har selv overfladiske interesser, men de er langt mindre viktige enn de store interessene mine. Jeg tror et slikt ekstremt fokus på overfladiske og materialistiske verdier som vi ser i denne videoen kommer av mangel på noe mer meningsfullt å være opptatt av. Jeg kan komme på minst hundre ting jeg heller ville brukt 70.000 kr på enn en veske. Det handler om prioriteringer, og man må være mer enn bare litt overfladisk for å prioritere en veske så høyt.

Prøver ikke å sette meg selv over andre, jeg registrerer bare at jeg og Louise har vidt forskjellige interesser og verdier. En garderobe full av dyre plagg og annet ræl ville ikke gjort meg mer lykkelig enn jeg er nå.

Anonymous poster hash: d725c...250

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...