Gå til innhold

Misunner du JARs forlovedes garderobe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Masse fine vesker her ja. :klappe:

Ellers la jeg merke til Riise ga sin forlovede den svarte Chanel-vesken når de akkurat hadde truffet hverandre. Ikke rart man kan bli blendet av daten sin da. Når man får en Chanel-veske som koster nesten 20000 kr..

Det er ganske lenge siden en Chanel-veske kosta nesten 20 000 kr. Er nok nærmere 30 000 nå.

Anonymous poster hash: 301fd...f20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Ja, jeg skulle gjerne hatt den garderoben! Men jeg hadde vært flau over å vise den frem om alle visste at det var forloveden som sponset alt. Skjønner ikke at noen kan få seg til å ta imot en veske til 70 000 fra noen andre, særlig ikke 10.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det litt for mye av det gode. Det er liksom så langt fra der jeg er i livet, og helt ærlig der jeg ønsker å være i livet som det er mulig å komme.

Drømmen min er ikke å være gift med en fotballspiller som blir med meg på shopping. Jeg drømmer om å ha en verdi for andre mennesker, kunne endre livene deres på en god måte samtidlig som jeg ikke må skrape kontoen hver måned for å betale for lån, mat og en ferie eller to i året.

En liten digresjon:

Kan se for meg hvor magisk det hadde vært om mormor hadde hatt en gammel chanelveske hun kjøpte for 60 år siden, men ser ikke helt hvordan veskene alle kjøper nå, kan ha den samme verdien om 50 år. Nå virker det som om absolutt "alle" har vesker til mangfoldige tusen. Det var et tidspunkt jeg drømte om en dyr veske, men jeg er helt ærlig lei av å se de samme veskene overalt. Det snakkes hele tiden om at det er en "investering", men det selges altfor mye til at det noensinne kommer til å øke i verdi. Veskeinflasjon rett og slett :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde hatt en snill ektemann som ga deg en Hermes veske så ville du ikke blitt glad?

Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b

Nei, han kunne brukt pengene på noe mer nyttig. Om noen skulle gitt meg en gave, hadde jeg satt pris på f.eks en kjøkkenmaskin eller ting som kan brukes daglig av begge.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, han kunne brukt pengene på noe mer nyttig. Om noen skulle gitt meg en gave, hadde jeg satt pris på f.eks en kjøkkenmaskin eller ting som kan brukes daglig av begge.

Det kan vel hende hun har fått kjøkkenmaskiner, den nyeste støvsugermodellen, sengetøy fra et eller annet designermerke og møbler fra superfancy møbelbutikker også for alt vi vet. Men denne reportasjen ligger under "MinMote" på VG, dvs det handler om mote :)

Anonymous poster hash: 2ddee...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KeyserSoze

Independent woman, eller bruker hun Riise sine penger? Hvis det er det første så greit nok, men synes det er så trist når jeg ser damer som ikke kan betale for sine egne ting

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huan har ikke jobb nei, så pengene er nok hans + han betaler også klekkelige barnebidrag til de andre 2 eksene. Må være dyrt for han!

Anonymous poster hash: c7302...653
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Det finnes ikke en kvinne i verden som ikke ville likt å eie en Hermes veske.

Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b

Jeg vet ikke engang hvordan disse veskene ser ut. Så jo - det finnes i hvert fall én

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hørt at det er minst to års ventetid på en Birkin-veske - men det kommer kanskje an på typen man velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke engang hvordan disse veskene ser ut. Så jo - det finnes i hvert fall én

To.

Anonymous poster hash: cf17a...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har alltid hørt at det er minst to års ventetid på en Birkin-veske - men det kommer kanskje an på typen man velger.

Nei, det er bare tull.

Anonymous poster hash: 73c69...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To.

Anonymous poster hash: cf17a...eec

Tre.

Anonymous poster hash: 467f6...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest det for lenge siden og når jeg søkte på nettet nå så finner jeg det bekreftet flere steder:

http://costume.no/article/83843-vesker-oppkalt-etter-stilikoner-/gallery/535469

Mulig at det bare er de mest kostbare variantene som har bestillingstid.

Du kan ha flaks å få tak i en uten å stå på venteliste. De har innimellom enkelte birkin vesker i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tre.

Anonymous poster hash: 467f6...c59

Fire :) Synes veska ser så kjerring ut.

Anonymous poster hash: 2b02b...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så stygt at ikke barna hans får komme i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så stygt at ikke barna hans får komme i bryllupet.

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 958b8...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...