AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #41 Del Skrevet 26. mai 2014 Men hvor får hun alle pengene fra? Han tjener vel da ikke så mye?? Noen millioner i året? Bør man ikke spare når man er fotballspiller, karrieren er jo ganske kort? Anonymous poster hash: 9f84d...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #42 Del Skrevet 26. mai 2014 Men hvor får hun alle pengene fra? Han tjener vel da ikke så mye?? Noen millioner i året? Bør man ikke spare når man er fotballspiller, karrieren er jo ganske kort? Anonymous poster hash: 9f84d...264 19 mill i året er da nok til å la dama gå amok med kortet? Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 26. mai 2014 #43 Del Skrevet 26. mai 2014 Hun heter Malin Känsäkangas Bergfors, er i slutten av 30-årene og gift med Curt Bergfors, som er 64 år gammel og lam etter en ulykke for mange år siden. Link til bryllupsvideosnutt for spesielt interesserte: http://mariefredriksson.net/2007/08/09/marie-attends-wedding-in-stockholm/ Dama har en helt hinsides garderobe.Anonymous poster hash: 9a905...40e Åh, gud. Fikk lyst til å aldri kjøpe en Maxburger igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #44 Del Skrevet 26. mai 2014 Åh, gud. Fikk lyst til å aldri kjøpe en Maxburger igjen. Hi hi Jeg syntes det virket som hun levde det søte liv helt til jeg oppdaget historien bak. Jeg er mer enn gjennomsnittlig opptatt vesker, men ville ikke giftet meg med en mye eldre kar i rullestol for å få råd til dem (selv om Curt Bergfors sikkert er en hyggelig fyr). Men instabildene hennes er fine uansett, da. Anonymous poster hash: 9a905...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 26. mai 2014 #45 Del Skrevet 26. mai 2014 Garderoben til JAR forlovede får FF sin garderobe til å se ut som SparKjøp Anonymous poster hash: 39da7...3ae Haha, spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 26. mai 2014 #46 Del Skrevet 26. mai 2014 Nei, men jeg lurer på hvordan hun har råd til alt dette? Hun er jo bare 23 år og det kommer frem at hun jobbet på Gina før, og der er det vel ikke millionlønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neva Skrevet 26. mai 2014 #47 Del Skrevet 26. mai 2014 Syns garderoben hennes er helt fantastisk! Hun har gode og inspirerende bilder på Instagram og. Hun blir ikke for sukkersøt som jeg syns FF er med blomsterkranser i håret og den slags (ugh), og jeg syns hun kombinerer plagg utrolig bra, som måten hun bruker neonfargede jakker og tilbehør på, f.eks. Sier ikke at jeg syns ALT er like fint, men alt i alt så ja, misunner jeg garderoben hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 26. mai 2014 #48 Del Skrevet 26. mai 2014 Ja, men jeg hadde ikke funnet gleden i å kjøpe min 15 chanel veske liksom. Når man kommer til det stadiet så kjøper man bare fordi man kan, ikke fordi man har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 26. mai 2014 #49 Del Skrevet 26. mai 2014 HEHEHE N E I... Den garderoben skal hun få ha i fred for meg. Det finnes ikke en kvinne i verden som ikke ville likt å eie en Hermes veske. Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Hei hei, her er jeg. Hermes er ikke et ønskevalg. Nå var jeg vel nummer to eller tre i denne tråden som ikke ønsker en slik veske. Om du hadde hatt en snill ektemann som ga deg en Hermes veske så ville du ikke blitt glad? Anonymous poster hash: 2cbd2...f7b Nei. Jeg hater at menn kjøper vesker, sjal, ting og klær til meg. Jeg er veldig kresen, og jeg vil ikke ha alt mulig av dill dall, derfor foretrekker jeg å kjøpe de få tingene jeg vil ha selv. Bruktbutikker og loppemarkeder er dessuten det beste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #50 Del Skrevet 26. mai 2014 Det eneste jeg kunne tenkt meg var den sorte klassiske Chanel-vesken hun fikk av John Arne. Det andre så tacky ut. Forøvrig synes jeg også det er tull å ha så stort fokus på disse overfladiske greiene.. For et fokus å ha i livet, da. Glad jeg setter pris på andre ting. Anonymous poster hash: 467f6...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #51 Del Skrevet 26. mai 2014 Elsker Hermés Birkin. Synes fargen Kiwi er kjempefin, som under hos upcloseandstylish - hun bruker sin veldig mye: http://instagram.com/p/lqO8FwChw5/ Favorittfargen min er ultraviolet: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/53/0a/cb/530acb57ea64533df89d89073789d81d.jpg Men med en price tag på over kr 100 000 er det bare å glemme. :frown: PS: Upcloseandstylish får Fru Riises garderobe til å se ut som den er fra Sparkjøp. Men men, noe skal man jo ha igjen for å være gift med en eldre, handicappet milliardær.. Anonymous poster hash: 9a905...40e Den lilla vesken der synes jeg ser helt ordinær ut. Kunne like godt være kjøpt på Gina Tricot for alt jeg klarer å se. 100.000 kr? Haha, utrolig Jeg har forresten en av de Chanel-veskene hun viser frem. Det var en gave, og jeg har aldri brydd meg med å finne ut hva en sånn en koster. Har brukt den to ganger. Nå som jeg skjønner at den kanskje koster 20.000 kr ble jeg kvalm. Ville blitt like glad for en veske til 400 kr. Anonymous poster hash: d725c...250 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knerw Skrevet 26. mai 2014 #52 Del Skrevet 26. mai 2014 Nei. Jeg er en person som ikke får noe glede av å eie ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 26. mai 2014 #53 Del Skrevet 26. mai 2014 Hun heter Malin Känsäkangas Bergfors, er i slutten av 30-årene og gift med Curt Bergfors, som er 64 år gammel og lam etter en ulykke for mange år siden. Link til bryllupsvideosnutt for spesielt interesserte: http://mariefredriksson.net/2007/08/09/marie-attends-wedding-in-stockholm/ Dama har en helt hinsides garderobe. Anonymous poster hash: 9a905...40e Malin har en fantastisk stil Misunnelig på den garderoben , ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #54 Del Skrevet 26. mai 2014 Malin har en fantastisk stil Misunnelig på den garderoben , ja Wuhu, you and me both Skjønner ikke helt at det skal være så ille å være interessert i pene klær heller, jeg da. Ingen som beskylder menn for å være overfladiske fordi de er interessert i modellfly, liksom. Sier ikke at mote ikke er overfladisk, altså, men det er ikke noe mer eller mindre overfladisk enn en typisk mannehobby. Det er bare en hobby, selv om noen har litt mer penger å hive etter den hobbyen enn andre. Men jeg synes det er kos å se på pene antrekk på Insta selv om jeg ikke har penger til å kjøpe dem - og det er mye mer stas å se på garderoben til Malin og vordende fru Riise enn Fotballfrues. Anonymous poster hash: 9a905...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 26. mai 2014 #55 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg elsker klær og tilbehør, men jeg hater ideen om å bruke svimlende summer på det. Jeg ville for eksempel ikke hatt en veske til 70. 000 om den så ble slengt etter meg, da hadde jeg heller solgt den og kjøpt meg mye annet fint, eventuelt dratt på ferie. Ja, pris kan indikere kvalitet opp til en viss grad, men aldri om jeg gidder å betale for et navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 26. mai 2014 #56 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg hater å bruke veske, unngår det så godt jeg kan. Enklere å ha ting i lomma Og det finnes knapt en anledning hvor jeg kunne brukt den type klær og sko som hun gjør, så jeg finnes ikke misunnelig. Dessuten er jeg ikke spesielt glad i å gå i butikker heller, så jeg kunne ikke levd sånn. Tror jeg egentlig skulle vært mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #57 Del Skrevet 26. mai 2014 Fin dame, fin garderobe Anonymous poster hash: 9d70d...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 27. mai 2014 #58 Del Skrevet 27. mai 2014 Wuhu, you and me both Skjønner ikke helt at det skal være så ille å være interessert i pene klær heller, jeg da. Ingen som beskylder menn for å være overfladiske fordi de er interessert i modellfly, liksom. Sier ikke at mote ikke er overfladisk, altså, men det er ikke noe mer eller mindre overfladisk enn en typisk mannehobby. Det er bare en hobby, selv om noen har litt mer penger å hive etter den hobbyen enn andre. Men jeg synes det er kos å se på pene antrekk på Insta selv om jeg ikke har penger til å kjøpe dem - og det er mye mer stas å se på garderoben til Malin og vordende fru Riise enn Fotballfrues. Anonymous poster hash: 9a905...40e Fotballfrues garderobe er jo ingenting å skryte av. En haug med klær og sko fra Nelly og noen vesker fra Mulberry og 3.1 Philip Lim. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. mai 2014 #59 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) LOL, jeg bruker Oslo kommune renovasjonsetaten sine plastposer som vesker så kunne ikke brydd meg mindre. Endret 28. mai 2014 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #60 Del Skrevet 27. mai 2014 Var ikke poenget med serien at vi skulle bli mer kjent med disse to? Til nå har jeg sett leiligheten deres, klær og ting samt fått vite at det viktigste er at ringen er stor. Jeg har ikke blitt mer kjent med de. Inntrykket jeg har fra media og sladder er uforandret, selv etter å ha sett serien (som jwg antar de selv har mye av regien for)Anonymous poster hash: 3bd7b...495 Finnes det flere "bli-kjent"-videoer? Anonymous poster hash: 0fd80...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg