Susa Skrevet 12. februar 2015 #2161 Del Skrevet 12. februar 2015 Wow, da har jeg fått en liten gutt! 2,4 kg og 46 cm☺ Det gikk et kvarter fra 5 cm åpning til han var ute! Litt vel heftig en periode der.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #2162 Del Skrevet 12. februar 2015 Wow, da har jeg fått en liten gutt! 2,4 kg og 46 cm☺ Det gikk et kvarter fra 5 cm åpning til han var ute! Litt vel heftig en periode der.... Oi, det var fort! Gratulerer så masse med gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. februar 2015 #2163 Del Skrevet 12. februar 2015 Wow, da har jeg fått en liten gutt! 2,4 kg og 46 cm☺ Det gikk et kvarter fra 5 cm åpning til han var ute! Litt vel heftig en periode der.... Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 12. februar 2015 #2164 Del Skrevet 12. februar 2015 Wow, da har jeg fått en liten gutt! 2,4 kg og 46 cm☺ Det gikk et kvarter fra 5 cm åpning til han var ute! Litt vel heftig en periode der.... Gratulerer . Han kom i rakettfart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 12. februar 2015 #2165 Del Skrevet 12. februar 2015 Wow, da har jeg fått en liten gutt! 2,4 kg og 46 cm☺ Det gikk et kvarter fra 5 cm åpning til han var ute! Litt vel heftig en periode der.... Gratulerer så masse Her gikk det ca 40 minutter fra 5 cm til han var ute, og det syns jeg var heftig! Godt når det er over, nå kan du bare nyte han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 12. februar 2015 #2166 Del Skrevet 12. februar 2015 Tusen takk dere☺ tror jeg vil anbefale en time til i fødsel altså...hehe, men det ble bare ett pyntesting da! (men det er kanskje vanlig med nr 2? Altså, mindre sjangs for rifter?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 12. februar 2015 #2167 Del Skrevet 12. februar 2015 Tusen takk dere☺ tror jeg vil anbefale en time til i fødsel altså...hehe, men det ble bare ett pyntesting da! (men det er kanskje vanlig med nr 2? Altså, mindre sjangs for rifter?) Sydde noen sting med første, men ingen med nummer to og tre, så det kan nok godt stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. februar 2015 #2168 Del Skrevet 12. februar 2015 Å gratulerer så mye Susa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 12. februar 2015 #2169 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Wow, da har jeg fått en liten gutt! 2,4 kg og 46 cm☺ Det gikk et kvarter fra 5 cm åpning til han var ute! Litt vel heftig en periode der.... Gratulerer så mye Susa Ble det 11/2 på deg og? Endret 12. februar 2015 av Fanteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #2170 Del Skrevet 12. februar 2015 Tusen takk dere☺ tror jeg vil anbefale en time til i fødsel altså...hehe, men det ble bare ett pyntesting da! (men det er kanskje vanlig med nr 2? Altså, mindre sjangs for rifter?) Wow, så bra at det bare trengtes ett pyntesting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 12. februar 2015 #2171 Del Skrevet 12. februar 2015 Gratulerer så mye, Fanteria og Susa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 12. februar 2015 #2172 Del Skrevet 12. februar 2015 Wow, da har jeg fått en liten gutt! 2,4 kg og 46 cm☺ Det gikk et kvarter fra 5 cm åpning til han var ute! Litt vel heftig en periode der.... Gratulerer så mye! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 13. februar 2015 #2173 Del Skrevet 13. februar 2015 alle tester var fine, så i dag skal vi hjem. Kjenner jeg grugleder meg. Ingen å plinge på når jeg ikke får til amminga... Blir spennende å se om vi knekker koden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 13. februar 2015 #2174 Del Skrevet 13. februar 2015 alle tester var fine, så i dag skal vi hjem. Kjenner jeg grugleder meg. Ingen å plinge på når jeg ikke får til amminga... Blir spennende å se om vi knekker koden! Oi, skal du hjem alt? Fødte ikke du dagen før meg da, den 11? Syns ammingen burde være i orden før man blir sendt hjem jeg, kommer jo ofte ikke før den tredje dagen... Har fått så små barn jeg, så blir kanskje noe annet. Fikk ikke dra hjem før amminga var ok sist. (Når babyen er under 2,5 kg må de mates hver 3 time, får tillegg på sykehuset før melka er igang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. februar 2015 #2175 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg dro hjem 28 timer etter fødsel Så lenge jeg følte at amminga gikk greit fikk jeg dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 13. februar 2015 #2176 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Ved ukomplisert vaginal fødsel er liggetiden her jeg bor på 48 timer uansett om man er førstegangs eller flergangs. Da jeg fikk frøkna var liggetiden på St. Olav tre døgn for førstegangs og to for flergangs fødende. Mulig reglene har endret seg på to år? Endret 13. februar 2015 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 13. februar 2015 #2177 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg har sååå lyst på baguette med brie og seranoskinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. februar 2015 #2178 Del Skrevet 13. februar 2015 alle tester var fine, så i dag skal vi hjem. Kjenner jeg grugleder meg. Ingen å plinge på når jeg ikke får til amminga... Blir spennende å se om vi knekker koden! Håper det blir mer kos enn stress for deg å komme hjem Har dere ikke ammehjelp i nærheten av deg som du kan kontakte eventuelt? Syns du burde fått ordentlig hjelp til å få på plass amminga før du må hjem :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. februar 2015 #2179 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jeg blir stadig forundret over hvor mye denne magen er i veien! Hver dag klarer jeg å grise på magen. Nå sittter jeg med en nugatti-flekk på den rene singletten... Har observert det på både høygravide venninner og meg selv både i forrige svangerskap og dette. Det kommer til et visst punkt hvor man rett og slett ikke klarer å holde klærne rene lenger. Jeg bruker virkelig ikke å grise sånn i normal tilstand.. Endret 13. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 13. februar 2015 #2180 Del Skrevet 13. februar 2015 Vi får til amminga på høyre bryst, så han får mat. På barselhotellet var det ikke fokus på å spise hver 4. time, men spise når han var våken. Han har både tissa og bæsja og han hadde ikke mistet mer vekt enn deg som er innafor. Kjenner egentlig at det er greit å komme hjem selv om jeg er veldig fornøyd med oppholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå