Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahaa, Tusle ^^ Jeg lurer på å ringe sykehuset på torsdag og spørre om jeg kan få komme inn på fredag (40+6) i stedet for tirsdag (41+3), siden jeg er så redd for å gå overtid :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Jeg ønsker meg også ny bil med masse bagasjeplass og plass i baksetet til to barnestoler!

Kjøp touran 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også kjøpt bil. Får den i mars. Har stasjonsvogna, men nå skal vi ha el-bil i tillegg :Nikke:

Ny bil er alltid like morro :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som vi rekker å hente nye bilen før han kommer. Vannet gikk kl 2 i natt, slimproppen kl 4.. Riene har ikke startet skikkelig, så har prøvd å duppe litt av mellom slagene. Måtte smile av mannen som spratt opp, pakket ferdig bagen og startet bilen. Han ble sendt tilbake i seng :P har time på Ahus senere i dag, så blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt at det blir Skoda Octavia på oss jeg :)

Spennende med vannavgang! Krysser fingrene for at riene tar seg opp på egenhånd! Lykke til! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som vi rekker å hente nye bilen før han kommer. Vannet gikk kl 2 i natt, slimproppen kl 4.. Riene har ikke startet skikkelig, så har prøvd å duppe litt av mellom slagene. Måtte smile av mannen som spratt opp, pakket ferdig bagen og startet bilen. Han ble sendt tilbake i seng :P har time på Ahus senere i dag, så blir spennende å se :)

Spennende! Da blir det snart bebbis! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi! Så spennende :nigo: Lykke til :hjerte:

Haha, bra han var klar da, hvertfall :fnise:

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen her kanskje kan svare meg på noe :) Jeg skal få en tube purelan av ei jeg kjenner, hun hadde ikke behov for den noe mer. Hun hadde brystbetennelse (varte i en dag eller noe, kom av kulde), men det holder vel at jeg bare klemmer ut en liten dært og kaster, og så vasker over der kremen kommer ut? :klo: Hun har jo ikke akkurat hatt puppene inni tuben, tenker jeg? :fnise: Vet forresten ikke om det er smittsomt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen her kanskje kan svare meg på noe :) Jeg skal få en tube purelan av ei jeg kjenner, hun hadde ikke behov for den noe mer. Hun hadde brystbetennelse (varte i en dag eller noe, kom av kulde), men det holder vel at jeg bare klemmer ut en liten dært og kaster, og så vasker over der kremen kommer ut? :klo: Hun har jo ikke akkurat hatt puppene inni tuben, tenker jeg? :fnise: Vet forresten ikke om det er smittsomt? :P

For hva jeg vet er ikke brystbetennelse smittsomt, det skyldes jo tette melkeganger som følge av at man ikke får tømt dem skikkelig. Jeg vil si at du trygt kan bruke kremen, men at hvis du er mer komfortabel med å bruke kremen etter at du har klemt ut det fremste og vasket tuten så gjør du nå selvsagt det :Nikke: Jeg tror ikke jeg hadde tenkt på det en gang :)

Takk for at du minnet meg på navnet på kremen! Fikk en liten engangssprøyte med den da jeg lå på barsel med frøkna. Den var gull verdt for såre brystvorter. Akkurat som Inotyol har gjort underverk på rød babystump :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

octavia :hjerte:

Har dere den? Jeg leide en nå i jula og ble virkelig imponert over hvor stort bagasjerommet var og hvor god den var å kjøre. Svigerfar var litt furten da vi ikke kom kjørende i en Ford: "Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da". Vi (jeg) vurderer Scout utgaven med firhjulstrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hva jeg vet er ikke brystbetennelse smittsomt, det skyldes jo tette melkeganger som følge av at man ikke får tømt dem skikkelig. Jeg vil si at du trygt kan bruke kremen, men at hvis du er mer komfortabel med å bruke kremen etter at du har klemt ut det fremste og vasket tuten så gjør du nå selvsagt det :Nikke: Jeg tror ikke jeg hadde tenkt på det en gang :)

Takk for at du minnet meg på navnet på kremen! Fikk en liten engangssprøyte med den da jeg lå på barsel med frøkna. Den var gull verdt for såre brystvorter. Akkurat som Inotyol har gjort underverk på rød babystump :)

Ahaa, da er det jo ikke noe stress :) Bra vi har sånne erfarne damer her :nigo:

Hehe, ingen problem :nigo: Det fine er jo at man ikke må tørke den vekk før amming heller, som du nok visste allerede :jepp: Når jeg fortalte mamma at jeg hadde kjøpt en liten tube med Purelan (7g) så sa jo hun selvfølgelig "Hva skal du med det da? Du smører jo bare på morsmelk og lar det lufttørke?" :dry: Jeg fortalte henne bare at hvis man blir skikkelig sår så kan det jo være greit å ha noe som hjelper enda mer enn morsmelka, selv om jeg jo har tenkt til å bruke morsmelktrikset også ;) Jeg har ikke kjøpt inotyol enda, vi har jo litt bepanthen (prøver), og så er det jo bare en dag i uka apoteket ikke er åpent, så hvis vi ser at det vi har (sinksalve/babypudder/lufttørking) ikke hjelper, sender jeg bare gubben på apoteket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere den? Jeg leide en nå i jula og ble virkelig imponert over hvor stort bagasjerommet var og hvor god den var å kjøre. Svigerfar var litt furten da vi ikke kom kjørende i en Ford: "Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da". Vi (jeg) vurderer Scout utgaven med firhjulstrekk :)

Hahaha, jeg har også brukt den vitsen før :fnise: Men har sett oktaviaen til MissDior, og den er stor og kjekk, altså :jepp: Men er ett morsomt rim likevel ^^ Vi har ford, da ;) Fjerde bilmerket jeg prøver, og så langt kanskje det jeg er mest fornøyd med :)

Du har forsåvidt også denne bilvitsen:

Når oppnår ladaen toppfart?

*venter på svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende! Håper du er godt i gang nå, lykke til :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...