Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I går hadde vi en del av familien min på middag. Mamma stod for matlagingen, heldigvis :hjerte: Etter maten begynte de å diskutere fødselsdato, og det endte med en konvolutt med seks tippedatoer på utsiden, og 600kr inni. Første dato er om seks dager, og plutselig ble det mer reelt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tippekonkurranse på gang vi også. Tippedatoene strekker seg fra 15.02 til 13.03. Klarer tipperne riktig dato og kjønn vanker det en belønning på 500,- sponset av oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rausere dere enn oss :) Her er det 100kr i buy-in, og så er det den som kommer nærmest som får potten.

Endret av Essie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ar bare to venninner som har tippa. Var ikke mye "futt" der. 13-16.feb. Jeg har termin 15 :P

Kan se ut som det blir ny bil på oss i dag :O Mannen er på vei for å se på bil nå. Kjenner at det er litt skummelt å måtte bli kjent med ny bil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time for overtidskontroll på torsdag, kom ut før den tid, din rampunge :ler:

Jeg trodde overtidskontroll var 41+3? :klo: Er det på sykehuset du skal? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått time for overtidskontroll på torsdag, kom ut før den tid, din rampunge :ler:

Samme her, eller 41ukers-kontroll kalte de det. Er egentlig 41 uker på mandag, men tror de hadde litt fullbooka da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: Gratulerer :)

Takk :laugh:

Mannen er som en liten unge. Satt å ramset opp alle spesifikasjonene med stjerner i øya. :fnise:

For de som lurer, det ble en Passat, 2012 modell, automat og bensin. Skikkelig familiebil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleninja: skal på sykehuset ja. Jeg får tidligere kontroll grunnet vekta mi og stor baby. Nå er jeg så lei, så de må bare sette meg i gang på torsdag om de vil. Håper jo jeg går i fødsel av meg selv, men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...