tinylene Skrevet 12. august 2014 #761 Del Skrevet 12. august 2014 Forrige gang var jeg 50% sykemeldt i måned 5 pga trøtthet og generelt sliten. Ble 100% siste måneden. Da trengte jeg å slappe av. Denne gangen kjenner jeg at jeg begynner å merke at jeg er sliten nå, men tenkte å holde ut noen måneder til før evnt sykemelding. Man må nesten bare føle på kroppen selv, men dersom man er konstant sliten så hjelper det nok med en liten sykemelding. Men husk at graviditet ikke er en sykdom 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 12. august 2014 #762 Del Skrevet 12. august 2014 Hvordan gikk det forresten hos legen idag Fanteria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. august 2014 #763 Del Skrevet 12. august 2014 Graviditet er ingen sykdom nei, men man kan jo bli helt utkjørt. Kroppen jobber med masse greier nå, så dette er IKKE tiden å presse seg selv Kan noen fortelle meg om hva som skjer på første jordmortime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 12. august 2014 #764 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg er 50% sykemeldt ut mnd. Begynte å fortelle hvordan det var på jobb om dagen og før følte jeg hadde fortalt alt ville legen sykemelde meg 100%. Men jeg klarer ikke å snu ryggen til kollegaene. Hadde det vært normale arbeidsdager hadde jeg kanskje klart det, men vi har slitt med underbemanning i 2 mnd nå uten at det ser ut til å endre seg med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff80 Skrevet 13. august 2014 #765 Del Skrevet 13. august 2014 Vi har vært på UL på Volvat i dag, og der fikk vi se en sprellende (og hikkende) baby på 5,9 cm! Gynekolog sa at den var meget aktiv, og gikk igjennom alt fra topp til tå: hode, hjernehalvdeler, nakkefold, ryggrad, armer (med fem fingre), bein og magesekk. Samt vi fikk høre hjertelyden. Alt så bra ut, så det lover godt. Ble også satt frem fra 11+6 til 12+3, så hører jeg definitivt til i denne gruppen og ikke mars/april. Ny termin er 25 februar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. august 2014 #766 Del Skrevet 13. august 2014 Såå koos Hørtes bra ut at de tok seg så god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. august 2014 #767 Del Skrevet 13. august 2014 I dag har jeg kjøpt meg 2 gravidbukser! Hjelpes! Kunne nok ha drøyd det litt, men da måtte jeg ha gått i joggebukse på jobb og det er vel ikke helt aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 13. august 2014 #768 Del Skrevet 13. august 2014 Fikk se lille krabaten i magen i går kveld. Storesøster var uheldig og skallet i magen min. Smertene i magen ble ikke bedre ved sengetid så kontaktet sykehuset. Der ville legen se på meg. Fikk en kjapp ul for å se at alt var bra. Heldigvis var alt tipp topp 💕 herlig å se den lille 💕❤️💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 13. august 2014 #769 Del Skrevet 13. august 2014 Så kjekt Tinylene! Bra alt sto fint til! Jeg har vært på apoteket og kjøpt jordnøttolje. Noen av dere som har brukt det før? Gikk forbi og tenkte at det skader vel ikke, selv om det er en del uker til jeg prøver det ut! Jeg er en sterk tilhenger av positive tanker og at hvis jeg innbiller meg at det hjelper, så kan det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. august 2014 #770 Del Skrevet 13. august 2014 Så kjekt Tinylene! Bra alt sto fint til! Jeg har vært på apoteket og kjøpt jordnøttolje. Noen av dere som har brukt det før? Gikk forbi og tenkte at det skader vel ikke, selv om det er en del uker til jeg prøver det ut! Jeg er en sterk tilhenger av positive tanker og at hvis jeg innbiller meg at det hjelper, så kan det være! Jeg begynte med det i uke 36 sist, men jeg gjorde det bare noen få ganger, for jeg gikk lei... Kanskje jeg hadde sluppet grad 2 revning hvis jeg hadde brukt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 13. august 2014 #771 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg begynte med det i uke 36 sist, men jeg gjorde det bare noen få ganger, for jeg gikk lei... Kanskje jeg hadde sluppet grad 2 revning hvis jeg hadde brukt den. Åja, jeg tenkte å begynne i uke 30... Hehe! Juust in case! huffda :/ Du får ta en test! Begynne tidlig denne gangen, så får du svar på om det har noen effekt. Et lite mini eksperiment! Akkurat når det kommer til å revne er jeg villig til å prøve mye rart for å muligens, potensielt forhindre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. august 2014 #772 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Åja, jeg tenkte å begynne i uke 30... Hehe! Juust in case! huffda :/ Du får ta en test! Begynne tidlig denne gangen, så får du svar på om det har noen effekt. Et lite mini eksperiment! Akkurat når det kommer til å revne er jeg villig til å prøve mye rart for å muligens, potensielt forhindre det. Nja, bortsett fra at som oftest revner man mindre ved førsel nr. to, for da er vevet strekt litt fra før. Så det blir ikke et korrekt eksperiment i så fall. Hehe. Tror forresten ikke det har noen hensikt å begynne 10 uker før. Jeg leste at anbefalingen var 4 uker før, men skader vel neppe å begynne så tidlig, er bare litt stress å styre med. Også husk at noen får sopp av det. Endret 13. august 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 13. august 2014 #773 Del Skrevet 13. august 2014 Nja, bortsett fra at som oftest revner man mindre ved førsel nr. to, for da er vevet strekt litt fra før. Så det blir ikke et korrekt eksperiment i så fall. Hehe. Tror forresten ikke det har noen hensikt å begynne 10 uker før. Jeg leste at anbefalingen var 4 uker før, men skader vel neppe å begynne så tidlig, er bare litt stress å styre med. Også husk at noen får sopp av det. Satser på at det blir bedre denne gangen uansett da! :D Jeg tror ikke det har kjeempe hensikt uansett. Men da vet jeg at jeg har gjort det jeg kan for å forhindre det.. Jeg er flink til å bli sint på meg selv hvis ting kunne vært unngått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. august 2014 #774 Del Skrevet 13. august 2014 Var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden! Babyen hadde hjerterytme på 158 slag i minutter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 13. august 2014 #775 Del Skrevet 13. august 2014 Var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden! Babyen hadde hjerterytme på 158 slag i minutter Jentebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. august 2014 #776 Del Skrevet 14. august 2014 Føler meg ikke gravid i det hele tatt om dagen. Ikke kvalm eller hodepine. Kun sliten etter jobb. Flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. august 2014 #777 Del Skrevet 14. august 2014 Føler meg ikke gravid i det hele tatt om dagen. Ikke kvalm eller hodepine. Kun sliten etter jobb. Flere som har det sånn? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. august 2014 #778 Del Skrevet 14. august 2014 Mhm :/ Bortsett fra at jeg fortsatt har litt kvalme når jeg er sulten, men det hadde jeg før jeg ble gravid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 14. august 2014 #779 Del Skrevet 14. august 2014 Føler meg ikke gravid i det hele tatt om dagen. Ikke kvalm eller hodepine. Kun sliten etter jobb. Flere som har det sånn? Samme her og. Formen er i grunnen helt på topp nå, så håper den holder seg sånn lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 14. august 2014 #780 Del Skrevet 14. august 2014 Symptomene mine svinner hen også. Bortsett fra ømme pupper, kanskje. Voldsom stikking og ømhet om dagen. I dag har jeg begynt å strikke babyteppe. Skulle egentlig vente litt, men svigermor ville begynne å strikke litt, så da satt vi og så på oppskrifter her om dagen Var nok ikke så dumt å begynne tidlig, tror jeg trenger seks mnd på å bli ferdig med så små pinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå