Gå til innhold

Finnes det kvinner som tenner på å dele en venninne med typen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange menn tenner jo på å bli cuckoldet. Nektet sex med dama samtidig som hun tar seg en elsker. Men finnes det kvinner som elsker sine menn like mye å kunne tenkt seg å se han ha sex med ei venninne eller en annen kvinne? ;)



Anonymous poster hash: 6451e...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. De finnes ikke.

Nei vel?...

Anonymous poster hash: 6451e...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vel?...

Anonymous poster hash: 6451e...34b

Hallooo, dumt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det.. Fins nok mange.



Anonymous poster hash: de266...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn tenner jo på å bli cuckoldet. Nektet sex med dama samtidig som hun tar seg en elsker. Men finnes det kvinner som elsker sine menn like mye å kunne tenkt seg å se han ha sex med ei venninne eller en annen kvinne? ;)

Anonymous poster hash: 6451e...34b

Tror ikke du skjønner helt hva fetish'n går ut på. Handler slett ikke om at menn som er cuckfold elsker sin kvinne så inderlig. Og kvinner må i langt større grad kjempe for å få samme posisjon i samfunn som en mann - så langt mindre sjanse for å utvikle en fetish på å bli fratatt et gode en er tillagt i kraft av kjønn. Cucfold tenner på å bli latterliggjort og ydmyket av å bli tvunget til å se sin kvinne ha sex med andre - menn skal i utgangspunktet ha kontroll og ledelse. Kvinner har ikke samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: a46f2...ed6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Tror ikke du skjønner helt hva fetish'n går ut på. Handler slett ikke om at menn som er cuckfold elsker sin kvinne så inderlig. Og kvinner må i langt større grad kjempe for å få samme posisjon i samfunn som en mann - så langt mindre sjanse for å utvikle en fetish på å bli fratatt et gode en er tillagt i kraft av kjønn. Cucfold tenner på å bli latterliggjort og ydmyket av å bli tvunget til å se sin kvinne ha sex med andre - menn skal i utgangspunktet ha kontroll og ledelse. Kvinner har ikke samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: a46f2...ed6

Et gode man en tillagt pga kjønn? At en har sex med kjæresten sin selv? Å ha kontroll på markedet for sex og samliv har aldri jeg følt på, så det må være noe andre får kjenne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skjønner helt hva fetish'n går ut på. Handler slett ikke om at menn som er cuckfold elsker sin kvinne så inderlig. Og kvinner må i langt større grad kjempe for å få samme posisjon i samfunn som en mann - så langt mindre sjanse for å utvikle en fetish på å bli fratatt et gode en er tillagt i kraft av kjønn. Cucfold tenner på å bli latterliggjort og ydmyket av å bli tvunget til å se sin kvinne ha sex med andre - menn skal i utgangspunktet ha kontroll og ledelse. Kvinner har ikke samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: a46f2...ed6

Jeg tenner på å tilfredsstille dama mi. Hun tenner på å se meg suge andre menn. Jeg liker å se henne nyte andre menn enn meg. Kanskje mer enn jeg likte å nyte henne selv. Du har svært negativt syn på menn og virker svært urealistisk virkelighetsorientert.

PS: Ikke at jeg skjønner hva det har med tema å gjøre, men Ingen av mine kvinnelige kolleger har måttet jobbe hardere for å få en jobb hos oss. Kvinner oppfordres alltid til å søke hos oss og de fikk tilleggspoeng der jeg studerte.

Anonymous poster hash: 6451e...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

de kvinner jeg har snakket med som har praktisert dette har ikke nedverdigelse eller ydmyking hatt fokus. Det er mer å gi mannen noe ekstra som er tingen. Mer å opphøye og gi en gave til ham enn å nedvedige seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skjønner helt hva fetish'n går ut på. Handler slett ikke om at menn som er cuckfold elsker sin kvinne så inderlig. Og kvinner må i langt større grad kjempe for å få samme posisjon i samfunn som en mann - så langt mindre sjanse for å utvikle en fetish på å bli fratatt et gode en er tillagt i kraft av kjønn. Cucfold tenner på å bli latterliggjort og ydmyket av å bli tvunget til å se sin kvinne ha sex med andre - menn skal i utgangspunktet ha kontroll og ledelse. Kvinner har ikke samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: a46f2...ed6

Selvfølgelig måtte det komme inn en kvinne her å spille ut offerkortet for å forklare hvorfor menn har en rausere seksualitet enn kvinners mer egosentriske. Skal dere aldri skjønne at denne antagelsen av å ha så mye dårligere kår og forutsetninger enn alle andre faktisk gjør dere til dårligere mennesker og faktisk er en av grunnene til at dere tar feil når dere tror at menn ikke gir mer av seg selv til kvinner enn kvinner gir til menn? Jeg tror mange kvinner kan tenne på å se typen sin ha sex med andre kvinner, men at hun vil innrømme det, det tviler jeg veldig på. Det må jo være en grunn til at de stadig maser om du ser på andre kvinner, om du får ereksjon av andre kvinner, om du tenker på andre enn henne osv. JEg nekter å tro at det bare kan ligge sjalusi bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes, og det heter cuckquean. Google it for mer info.



Anonymous poster hash: b3f00...c2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes, og det heter cuckquean. Google it for mer info.

Anonymous poster hash: b3f00...c2b

Hva er det de gjør da. ser på typen ha sex?

Anonymous poster hash: 90b3f...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn tenner jo på å bli cuckoldet. Nektet sex med dama samtidig som hun tar seg en elsker. Men finnes det kvinner som elsker sine menn like mye å kunne tenkt seg å se han ha sex med ei venninne eller en annen kvinne? ;)

Anonymous poster hash: 6451e...34b

Det er nok sikkert en del kvinner som tenner på slikt, eller stoler nok på partneren sin nok til å ha en trekant, men det har ikke noe med hvor høyt man elsker kjæresten sin å gjøre.

Noen er kanskje tilbøyelige til å ville gi dette til sin partner uten å være komfortabel med det selv, fordi de elsker ham så høyt, men da tror jeg kan man risikere å ødelegge forholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du skjønner helt hva fetish'n går ut på. Handler slett ikke om at menn som er cuckfold elsker sin kvinne så inderlig. Og kvinner må i langt større grad kjempe for å få samme posisjon i samfunn som en mann - så langt mindre sjanse for å utvikle en fetish på å bli fratatt et gode en er tillagt i kraft av kjønn. Cucfold tenner på å bli latterliggjort og ydmyket av å bli tvunget til å se sin kvinne ha sex med andre - menn skal i utgangspunktet ha kontroll og ledelse. Kvinner har ikke samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: a46f2...ed6

Og uansett om det skulle vært ydmykelsen de tenner på - sier ikke det noe om hva de forventer av det annet kjønn og dermed noe om hvordan kvinner forholder seg til menn? Hvis menn tenner på å bli ydmyket av kvinner, mens kvinner ikke gjør det samme av menn, så handler vel også det om at det er mer stuerent for kvinner å ydmyke menn hverdagslig enn det er for menn å ydmyke kvinner? Kvinner som erter menn for penisstørrelse, hvor ubrukelige de er på kjøkkenet, i senga eller hvor det måtte være. Førskolelærere som tvinger guttebarn til å holde hender når gruppa masjerer, eller sitte når de skal pisse. Lærer dem at de ikke skal voldta, akkurat som at de ikke skjønner det i utgangspunktet. Hvor mange kvinner har ikke holdninger om at gutter må sosialiseres fra deres egen primitive natur. Går ikke mye kurtiseringen av en kvinne ut på å stille sin egen stolthet til side for å varte henne opp? Spandere en drink på henne, by opp på en dans? Hvordan kan du i hele tatt tolke noe av dette som at menn er i noe som helst førersetet i relasjoner til kvinner? Ydmykelsen fra kvinner skjer jo fra deres første leveår og fortetter livet ut? At menn i hele tatt liker å bli ydmyket av kvinner kommer jo nettopp av at menn opplever dette som en mer naturlig del av relasjoner til kvinner, så det du mener med at kvinner ikke kan tenne på denne ydmykelsen handler jo om at kvinner ikke like naturlig blir ydmyket av menn. Så hvilke goder er det liksom menn gir fra seg i en slik setting? For meg virker det jo nettopp som at det blir å seksualisere det naturlige maktforholdet de fleste mann-kvinnerelasjoner har.

Endret av Teeden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Så du mener man elsker partneren sin mer om man vil at han eller hun skal bli knullet av en annen?

:skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det å lese kg som å se en film om å besøke noen fjerne planeter fulle av aliens. Like skremmende, ekstremt og underholdende. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest alegria

Av og til er det å lese kg som å se en film om å besøke noen fjerne planeter fulle av aliens. Like skremmende, ekstremt og underholdende. :fnise:

:bolledeig: Kunne ikke sagt det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skjønner helt hva fetish'n går ut på. Handler slett ikke om at menn som er cuckfold elsker sin kvinne så inderlig. Og kvinner må i langt større grad kjempe for å få samme posisjon i samfunn som en mann - så langt mindre sjanse for å utvikle en fetish på å bli fratatt et gode en er tillagt i kraft av kjønn. Cucfold tenner på å bli latterliggjort og ydmyket av å bli tvunget til å se sin kvinne ha sex med andre - menn skal i utgangspunktet ha kontroll og ledelse. Kvinner har ikke samme utgangspunkt.

Anonymous poster hash: a46f2...ed6

Det er nok ikke bare menn som kan føle sjalusi eller ydmykelse ved at partneren tilfredsstilles av andre, de to kjønn er riktignok ikke 100% like, men vi er heller ikke så ulike at kvinner ikke vil kunne oppleve noe av det samme ubehag i den situasjonen. Og dette er jo som så mange masochistiske lyster et eksempel på at man tar utgangspunkt i noe ubehagelig og lar det gjennomgå en slags seksuell alykmi der man henter lyst og nytelse av det ubehagelige eller vonde.

Jeg kan for øvrig opplyse at det finnes en del kvinner som tenner på at partneren har seg med andre, det har vi faktisk også sett i diverse tråder om temaet her på KG. Søkte litt nå, og fant kjapt et par eksempler:

Tenner på at han har sex med andre...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=583256

og

Når en cuckold får seg ny kjæreste...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=809448#entry13920585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latt mannen min kose seg med andre jenter iblant, uten problem :)

Hadde f.eks. en venninne på overnatting, vi tre lå i dobbeltsengen og pratet, og etterhvert utviklet det seg til at mannen min slikket henne til orgasme under dyna mens jeg lå ved siden av og surfet på mobilen. Hun hadde nemlig betrodd oss at hun ikke hadde hatt en eneste orgasme med sin forrige kjæreste, og jeg foreslo at min mann som er dyktig med munnen skulle tilfredsstille henne litt.. ;)

Mannen har også "lånt ut" meg noen ganger, blant annet til en kompis av ham som var nydumpet og deprimert og som hadde sagt at mannen min var så heldig som hadde en så flott kone. Så mannen foreslo for meg at jeg kunne gi ham litt positivt å tenke på. Denne kompisen lot seg ikke be to ganger og vi hadde deilig sex en hel natt!

Mannen min og jeg har et veldig godt forhold og det plager ikke oss å være generøse og la andre få gleden av å nyte den andre litt iblant. Vi er åpne og ærlige med hverandre, og vi VET at vi forguder hverandre, er utrolig tiltrukket av hverandre og har fantastisk sex. Da er det ikke så vanskelig å dele med andre ;)



Anonymous poster hash: ceb18...ae3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...