Gå til innhold

Tenner på at han har sex med andre..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du kvinne?? Jeg er kvinne, og jeg tenner på at kjæresten min blir siklet på av andre kvinner, at de flørter med ham, jeg tenner til og med på tanken at han har sex med dem. Jeg er kanskje verdens mest usikkre person, som aldri haddd tenkt denne tanken med noen andre. Men nå er jeg i et forhold hvor jeg er supertrygg på fyren, jeg vet han elsker meg, og forguder meg osv.... Da har jeg nesten lyst til å se dette skje, det er tennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er kvinne :)

Da er vi ganske like da.. Bare at jeg lar det gå lenger..

Bra det ikke bare er meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Vil si det er verken eller. Noen tenner på å dele partner, noen tenner på føtter, noen tenner på gravide kvinner, noen tenner på transvestitter, etc... Man tenner på det man tenner på, sånn er det bare og så lenge det funker for deg og din kjæreste, og det ikkje går utover noen andre, så er jo det flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nærmest dette som fantasi hver gang vi har sex, det er utrolig pirrende. Har ikke fortalt ham dette for det er for meg kun en fantasi, vet jeg er alt for sjalu og usikker til å kunne la ham gjøre noe sånt på ekte. Vil ikke han skal tro at jeg ønsker det heller.. Føler meg litt unormal ja, særlig siden jeg bruker denne fantasien hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner også på dette. Er faktisk den største fantasien jeg har, og har hatt den i flere år. Har fortalt han om den også, og han er med på den forsåvidt, selv om han aldri drar frem temaet selv, noe jeg gjerne kunne tenkt meg at han gjorde for å tenne meg.

En gang skjedde det nesten også, men det var ikke riktig dame, så jeg avverget det hele fordi jeg var redd for at det ville bli pinlig mellom oss.

Det må nesten være noen vi ikke kjenner, så jeg ser for meg kanskje en tur på hotell et annet sted. Men hvordan finner man en sånn jente egentlig? Dere som har gjort dette, hvordan kan man signalisere ute på byen at man er interessert i dette? Er det typen som sjekker opp, eller er det dama? Og hva skjer når hun skjønner at det er tre som skal være med? Selv kunne jeg gjerne tenkt meg å bare se på, og gjerne være med på jentesex også hvis jeg føler for det etterhvert. Det er jo dette typen tenner mest på da. Er det sært å bare ville se på?

Dette er et tema jeg er veldig nysgjerrig på, så vil veldig gjerne høre om deres erfaringer og fortellinger om hvordan det hele gikk til, hvordan det føltes osv.

Om noen har linker til noe sånt, er jeg også glad for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og tenner veldig på dette. Jeg har vært heldig og opplevd det med min kjære ett par ganger. Det er ikke unormalt slik jeg ser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nærmest dette som fantasi hver gang vi har sex, det er utrolig pirrende. Har ikke fortalt ham dette for det er for meg kun en fantasi, vet jeg er alt for sjalu og usikker til å kunne la ham gjøre noe sånt på ekte. Vil ikke han skal tro at jeg ønsker det heller.. Føler meg litt unormal ja, særlig siden jeg bruker denne fantasien hele tiden...

Jeg er også alt for sjalu og usikker av meg til å faktisk la ham gjøre dette, men vi snakker om det hver gang vi har sex, både han og jeg tenner vanvittig på det ( fantasiene går begge veier, både han og jeg har sex med andre). Jeg anbefaler absolutt å fortelle han om det, det er helt utrolig sexy når vi snakker om dette mens vi har forspill f.eks.

(MEN! En gang dro vi det litt langt, og tok med en god venninne av oss som er utrolig tiltrekkende inn i fantasiene, og selv om det var tennende der og da, så ødela det faktisk litt både for meg og han etterpå, så vit hvor grensa går!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå deilig når mannen min forteller hvordan han knulla sin ex, og hvor de gjorde det!

Han har også fortalt om noen ONS han har hatt, og hva de gjorde..

Elsker det når han tar meg hardt, og forteller litt samtidig!

Hvordan han slang exen på senga og slikket henne til hun kom...

mmmmmmmm deilige mannen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på det. Typen vet det og bruker det bevisst av og til. Det er på en måte vondt og godt på samme tid. Litt sånn som men en stor penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Kristian

Denne tråden ble jeg kåt av. Hvorfor kan ikke flere være som dere? Jeg vet om en som skal runke RETT ETTER jobb!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hei, jeg er helt lik og er en jente. Slapp av, du er ikke rar. Hvis dere skal sjekke opp en jente på byen, så gjør det begge to! Så hun vet hvem hun evt skal ha seg med :D

Skulle ønske man kunne lese på folk hvor "fri" de er seksuelt. Jeg er ikke lesbisk, men lett bi og ser ofte søte jenter på byen. Men oddsen for at de også svinger alle veier er dårlige. Og jeg tar ikke sjansen på å bli sett på som en gærning! Så jeg gidder liksom ikke egentlig prøve..

Har dratt med typen på trekant to ganger; den ene gangen var oddsen i min favør! med en syykt digg jente jeg traff på trening. Vi flørtet masse, og en dag det var fest vett.. :) Andre gangen var det en venninne av meg jeg visste var bi. Jeg hintet til det i en mail, og svaret var ikke vanskelig å tyde :P Men det er ikke så lett! Skulle vært utesteder som var kjent for å ha.... openminded klientell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...