Gå til innhold

Er ikke Ronaldo deilig her jenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Det er jo kroppen man skal se på for å vudere hvor deilig en person er. Det er jo det folk mener når de spør et sånt spørsmål. Ellers ville du jo heller spurt "Finner du denne personen attraktiv, eller kunne du datet ham?" Så å trekke fram ting annet enn kroppen er jo helt irrelevant når det er kun kroppen du faktisk skal vurdere.

Mener ikke at alle skal synes han er deilig, jeg foretrekker Ramos fremfor Ronaldo selv. Men å begrunne at han ikke er deilig av irrelevante grunner er jo bare meningsløst :)

Jeg greier ikke å skille person og utseende på den måten. Ikke når jeg vet hvem personen er. Legger du ut et bilde av en massemorder og ber meg vurdere utseende hans så klarer jeg ikke å gjøre det objektivt når jeg vet hvem det er. for min del henger det sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en spøk, men det virker som dere tar dere fryketlig nær av det uansett.

Hva gjør at du ikke synes han er deilig da? Siden du synes veltrente menn er deilige må det jo mest sannsynlig være noe relatert til personlighet eller klesstil, som ikke har noe med bedømmelse av kroppen hans å gjøre. Eller har han "for mye muskler" eller? Andre ting enn kun kroppen i et slikt spørsmål er jo helt irrelevant. Personligheten endrer ikke hvor deilig en kropp er, men det kan jo endre hvor tilrukket du er av personen. Men det var jo uansett ikke spørsmålet her. :)

:rolleyes:

Jeg kan ikke si akkurat hva det er som gjør at jeg ikke finner ham deilig! Aner ikke hvilken klesstil han har eller noe, ettersom jeg bare har sett ham i fotballdrakt (eller i bar overkropp ;) ). Ikke vet jeg hvordan personlighet han har etter som jeg ikke kjenner ham. Jeg synes bare ikke han er deilig! Jeg liker ikke utseende hans. Det har ikke noe med musklene hans å gjøre...

Nei, han har ikke 'for mye muskler'. Jeg liker muskler!

Noen menn liker jeg, andre ikke.

Har du det ikke sånn du da?

Har du en 'mal' også synes du alle som passer inn der er deilige?

:huh:

Uff alt man skal måtte forklare.

Du synes han er fin, jeg ikke. OK?

edit: Måtte inn og redigere, da innlegget ble postet før jeg hadde skrevet halvparten. :ler:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEPP han er deilig.



Anonymous poster hash: 979b4...b5b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubben tjener ikke lenger penger. De er et finansielt luftslått. De har kredittgjeld større enn noen annen fotballklubb. De kjøper spillere på mer kreditt og lån. De tjener ingenting på spillersalg og det har de ikke gjort på 30 år.

Anonymous poster hash: 1df29...f50

Dine påstander om den økonomiske situasjonen til Real Madrid stemmer vel ikke helt overens med det anerkjente nettstedet "The Swiss Ramble" sin analyse av klubben.

http://swissramble.blogspot.no/2011/06/real-madrid-and-financial-fair-play.html

Endret av Klossmajor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

:rolleyes:

Jeg kan ikke si akkurat hva det er som gjør at jeg ikke finner ham deilig! Aner ikke hvilken klesstil han har eller noe, ettersom jeg bare har sett ham i fotballdrakt (eller i bar overkropp ;) ). Ikke vet jeg hvordan personlighet han har etter som jeg ikke kjenner ham. Jeg synes bare ikke han er deilig! Jeg liker ikke utseende hans. Det har ikke noe med musklene hans å gjøre...

Nei, han har ikke 'for mye muskler'. Jeg liker muskler!

Noen menn liker jeg, andre ikke.

Har du det ikke sånn du da?

Har du en 'mal' også synes du alle som passer inn der er deilige?

:huh:

Uff alt man skal måtte forklare.

Du synes han er fin, jeg ikke. OK?

edit: Måtte inn og redigere, da innlegget ble postet før jeg hadde skrevet halvparten. :ler:

I slike spørsmål tenker jeg ikke på om jeg liker personen eller ikke. Har han en fin kropp har han en fin kropp uavhengig om han er psykopat, arrogant osv. Eller ikke. Så ja om personen har en fin kropp synes jeg han har en fin kropp og driter i om han er verdens største drittsekk, det betyr ikke at jeg liker ham selvom jeg liker kroppen. :) men selvfølgelig har ikke alle samme smak. Poenget mitt var bare at å blande inn irrelevante ting som personlighet ved et sånt spørsmål, er noe jeg synes er teit. Kroppen forandrer seg jo ikke selvom en fyr er en totalt douchè :)

Edit: prøver ikke å kverulere meningen din altså, ville bare få frem poenget mitt :) Utseendemessig (ansiktet) er han ikke min type heller, men kroppen hans derimot synes jeg er deilig :)

Endret av alegria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det var ekkelt for å si det slik. Minte meg om en brøleape.

Anonymous poster hash: 7c135...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slike spørsmål tenker jeg ikke på om jeg liker personen eller ikke. Har han en fin kropp har han en fin kropp uavhengig om han er psykopat, arrogant osv. Eller ikke. Så ja om personen har en fin kropp synes jeg han har en fin kropp og driter i om han er verdens største drittsekk, det betyr ikke at jeg liker ham selvom jeg liker kroppen. :) men selvfølgelig har ikke alle samme smak. Poenget mitt var bare at å blande inn irrelevante ting som personlighet ved et sånt spørsmål, er noe jeg synes er teit. Kroppen forandrer seg jo ikke selvom en fyr er en totalt douchè :)

Edit: prøver ikke å kverulere meningen din altså, ville bare få frem poenget mitt :) Utseendemessig (ansiktet) er han ikke min type heller, men kroppen hans derimot synes jeg er deilig :)

Det er IKKE jeg som har blandet inn personligheten hans her! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var ekkelt for å si det slik. Minte meg om en brøleape.

Anonymous poster hash: 7c135...17f

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Det er IKKE jeg som har blandet inn personligheten hans her! :opplyser:

Jeg ser det nå, skulle redigere innlegget og legge inn at jeg var klar over det. Men du var litt for rask for meg. Du sier du ikke liker utseendet generelt, og blander ikke inn personlighet. Beklager det, ble en del svar så har blandet litt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cristiano-ronaldo-shirtless-06302010-03-

Gorgeous.

Anonymous poster hash: a7255...ab2

Han er DIGG! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Og Hitler var en stor dyrevenn og vegetarianer. Det hjalp ikke så mye det heller.

Anonymous poster hash: 4d4f0...6b6

Fy faen, at du kan lage en sånn sammenligning. Idiot!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...