Gå til innhold

Er ikke Ronaldo deilig her jenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest alegria

Tror du har misforstått, altså. Det er vel gjerne den kvalmende personligheta hans og det faktum at han er metroseksuell som gjør at vi finner ham uattraktiv. Ikke det at han er (relativt) veltrent.

Haha, visste den ville komme ;) det er jo nettopp det jeg skrev dere klager over. At de er så femi og "ekle". Det har ingenting med utseendet å gjøre.

Og hva vet du om hans personlighet? Du kjenner ham ikke. Hvordan noen fremstilles i media kontra hvordan de er på privaten er ofte veldig forskjellig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.vg.no/sport/fotball/champions-league-2013-14/ronaldo-toppet-atletico-ydmykelsen/a/10131482/

Ronaldo lot skjorta falle etter han scoret siste målet i Champions League-finalen. Når har han vunnet både serien i England og Spania, samt Champions League for Man utd og Real Madrid. Fantastisk!

Imponerende muskler han flexet i kveld. Er han ikke deilig jenter?

Anonymous poster hash: c5090...771

Lureri. Jeg ser ikke en toppløs Ronaldo, faktisk ser jeg ikke bilde av ham i det hele tatt. Du mente Cristiano Ronaldo, sant?

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du virkelig om dette på kvinneguiden? Her foretrekker damene en skikkelig ølmage eller spinkel fyr fremfor en veltrent en. Fordi veltrente menn er så "høye på pæra" og ekle :ler: :ler:

Vet jeg kommer til å få mye pes for den kommentaren av alle disse damene :ler:

Jeg tiltrekkes ikke av overvektige eller spinkle menn, men menn som er normalvektige. De kan fint trene, ikke noe galt i det, men dersom de bruker flere timer hverdager på å bygge muskler, er det alt annet enn tiltrekkende. Samme med menn som bruker mye hårskum eller hårgele! Portugisere har ikke akkurat god smak, de bruker gjerne klær med sterke farger (rosa, rødt etc.), har stramme jeans og masse produkter i håret. Ikke lekkert.

cristiano-ronaldo-fashion-very-young-wea

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er et glimrende eksemple på hva "bad taste" er!

Cristiano-Ronaldo-Wears-Matching-Clutch-



Anonymous poster hash: 8d4b1...d47
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et eksempel. Jiz, så harry han er i stilen!

cristiano-ronaldo-fashion-night-out-in-j



Anonymous poster hash: 8d4b1...d47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alegria

Jeg tiltrekkes ikke av overvektige eller spinkle menn, men menn som er normalvektige. De kan fint trene, ikke noe galt i det, men dersom de bruker flere timer hverdager på å bygge muskler, er det alt annet enn tiltrekkende. Samme med menn som bruker mye hårskum eller hårgele! Portugisere har ikke akkurat god smak, de bruker gjerne klær med sterke farger (rosa, rødt etc.), har stramme jeans og masse produkter i håret. Ikke lekkert.

cristiano-ronaldo-fashion-very-young-wea

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Men kjære vene, når noen spør om en kropp er fin er vel bakgrunnen for hvordan personen fikk kroppen irrelevant? Det er kun et ja/nei spørsmål. Her gjelder kun kropp i slike spørsmål, ikke personlighet eller klesstil som forøvrig var en teit avsporing av deg og helt irrelevant. Endret av alegria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Spør du virkelig om dette på kvinneguiden? Her foretrekker damene en skikkelig ølmage eller spinkel fyr fremfor en veltrent en. Fordi veltrente menn er så "høye på pæra" og ekle :ler: :ler:

Tatt på kornet!

Merkelig hvordan alle blir kjekke om de har et ekstremt talent og jobber hardt utenom folk som er kjekke fra før.

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, når noen spør om en kropp er fin er vel bakgrunnen for hvordan personen fikk kroppen irrelevant? Det er kun et ja/nei spørsmål. Her gjelder kun utseendet i slike spørsmål, ikke personlighet eller klesstil som forøvrig var en teit avsporing av deg og helt irrelevant.

Ingen som kjenner ham her, men da er da fullt mulig at folk føler de kjenner ham. En får jo inntrykk av hvem han er som person ved å se hans opptredener i offentligheten. Og som sagt, stil har også mye å si. Han har en meget harry klesstil uten snev av klasse og hårfrisyren med masse hårgele er også ulekkert. For all del, han har fin kropp og har fine mørke øyne, men bortsett fra det er han ikke tiltrekkende i mine øyne, på grunn av nevnte årsaker.

Et menneske er ikke bare en kropp, og han er kjent, ergo har folk et inntrykk av ham og dermed er det helt umulig å svare kun på hvordan kroppen hans ser ut. Ville TS ha svar på det, burde hun ha postet bilde av en mann som ikke var kjent, men som har samme kroppstype. Også et forslag å klippe bort hodet.

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes ikke av overvektige eller spinkle menn, men menn som er normalvektige. De kan fint trene, ikke noe galt i det, men dersom de bruker flere timer hverdager på å bygge muskler, er det alt annet enn tiltrekkende. Samme med menn som bruker mye hårskum eller hårgele! Portugisere har ikke akkurat god smak, de bruker gjerne klær med sterke farger (rosa, rødt etc.), har stramme jeans og masse produkter i håret. Ikke lekkert.

cristiano-ronaldo-fashion-very-young-wea

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Noen år eldre og uten alt klisset i håret, så hadde han der faktisk ikke vært så verst...................

:lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er et glimrende eksemple på hva "bad taste" er!

Cristiano-Ronaldo-Wears-Matching-Clutch-

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Ja, jeg er helt enig. Når det gjelder den vesken eller hva han bærer på.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et eksempel. Jiz, så harry han er i stilen!

cristiano-ronaldo-fashion-night-out-in-j

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Jeg likte den t-skjorten til han andre jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen år eldre og uten alt klisset i håret, så hadde han der faktisk ikke vært så verst...................

:lur:

Uten hårproduktene og klesstilen hadde han vært mer tiltrekkende, men hele ham blir litt ekkel på grunn av stilen hans.

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cristiano-ronaldo-shirtless-06302010-03-

Gorgeous.



Anonymous poster hash: a7255...ab2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Haha, visste den ville komme ;) det er jo nettopp det jeg skrev dere klager over. At de er så femi og "ekle". Det har ingenting med utseendet å gjøre.

Og hva vet du om hans personlighet? Du kjenner ham ikke. Hvordan noen fremstilles i media kontra hvordan de er på privaten er ofte veldig forskjellig.

Det du skrev var at kvinnene her foretrekker en skikkelig ølmage eller spinkel fyr fordi veltrente menn er så "høye på pæra" og ekle. Jeg svarte at det ikke er det at han er veltrent som er problemet. Jeg kjenner ham ikke, nei, men har fulgt med på fotball lenge nok og sett mange nok intervjuer med ham til å få med meg at han er en arrogant klyse. For ikke-overfladiske mennesker er det nok til å finne hele typen ekkel.

Forøvrig har jo det at han er metroseksuell (eller "femi" om du vil) alt med utseendet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uten hårproduktene og klesstilen hadde han vært mer tiltrekkende, men hele ham blir litt ekkel på grunn av stilen hans.

Anonymous poster hash: 8d4b1...d47

Da er det godt vi har noe som heter todelte rumper i denne verden! ;) Smaken er som baken altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cristiano-ronaldo-shirtless-06302010-03-

Gorgeous.

Anonymous poster hash: a7255...ab2

Nei nå begynner jeg nesten å synes synd på de her kjendisene. Som damer over hele verden disser pga uheldige klær, hår, litt for mye muskler, litt for lite muskler osv osv.. Stakkars menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå begynner jeg nesten å synes synd på de her kjendisene. Som damer over hele verden disser pga uheldige klær, hår, litt for mye muskler, litt for lite muskler osv osv.. Stakkars menn.

Han er nok vant til det. Men det jeg skrev var jo ment positivt. Han er jo fantastisk flott :)

Anonymous poster hash: a7255...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok vant til det. Men det jeg skrev var jo ment positivt. Han er jo fantastisk flott :)

Anonymous poster hash: a7255...ab2

Akkurat det bildet var litt sånn: Hm, hvordan er det å dytte en pekefinger borti den magen tro..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...