Gå til innhold

Er ikke Ronaldo deilig her jenter.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.vg.no/sport/fotball/champions-league-2013-14/ronaldo-toppet-atletico-ydmykelsen/a/10131482/

Ronaldo lot skjorta falle etter han scoret siste målet i Champions League-finalen. Når har han vunnet både serien i England og Spania, samt Champions League for Man utd og Real Madrid. Fantastisk!

Imponerende muskler han flexet i kveld. Er han ikke deilig jenter?

Anonymous poster hash: c5090...771
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i grunn ikke. Liker ikke typen. I mine øyne virker han alt for forfengelig og høy på seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Ikke helt min smak

Skrevet

Ikke svigermors drøm, slik som Beckham. Men om jeg hadde sagt nei takk om han hadde banket på døren? - Nei, da hadde det vært døgnåpent, for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

nope

Anonymous poster hash: 57f85...b74
Skrevet

Nei, æsj

AnonymBruker
Skrevet

http://www.vg.no/sport/fotball/champions-league-2013-14/ronaldo-toppet-atletico-ydmykelsen/a/10131482/

Ronaldo lot skjorta falle etter han scoret siste målet i Champions League-finalen. Når har han vunnet både serien i England og Spania, samt Champions League for Man utd og Real Madrid. Fantastisk!

Imponerende muskler han flexet i kveld. Er han ikke deilig jenter?

Anonymous poster hash: c5090...771

Blæh.. Nei! Hver sin smak

Anonymous poster hash: 3315b...1f3

Skrevet

Skuffende fysikk egentlig. Han var større før. Nå ser han jo bare ut som en pumpa maratonløper.

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Spør du virkelig om dette på kvinneguiden? Her foretrekker damene en skikkelig ølmage eller spinkel fyr fremfor en veltrent en. Fordi veltrente menn er så "høye på pæra" og ekle :ler: :ler:

Vet jeg kommer til å få mye pes for den kommentaren av alle disse damene :ler:

Endret av alegria
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på det med typen og noen fler og klarte bare ikke å ta øynene av skjermen!! FY FAEN, han ser helt perfekt ut.

Anonymous poster hash: a7255...ab2
Skrevet

Han scoret på straffe i de siste minuttene. Var ikke han som vant kampen, han spilte elendig.

AnonymBruker
Skrevet

Spør du virkelig om dette på kvinneguiden? Her foretrekker damene en skikkelig ølmage eller spinkel fyr fremfor en veltrent en. Fordi veltrente menn er så "høye på pæra" og ekle :ler: :ler:

Vet jeg kommer til å få mye pes for den kommentaren :ler:

:icon_lol: Det er helt sant.. "Neei, han ser alt for feminin ut, alt for glatt" er standard kommentar her når det er snakk om en kjekk, muskuløs fyr.

• Liker 3
Gjest alegria
Skrevet

:icon_lol: Det er helt sant.. "Neei, han ser alt for feminin ut, alt for glatt" er standard kommentar her når det er snakk om en kjekk, muskuløs fyr.

Haha jeg vet, går ikke en slik tråd uten at minst 90% av kvinnene må skrive hvor femi, glatte og ekle sånne menn er :ler:
  • Liker 2
Skrevet

:laugh:

Skrevet

ser ikke bildet, men kan skrive under på at han er digg

Gjest Blubberella
Skrevet

Nei, synes ikke han er spesielt deilig.

Gjest Minpin
Skrevet (endret)

Tror du har misforstått, altså. Det er vel gjerne den kvalmende personligheta hans og det faktum at han er metroseksuell som gjør at vi finner ham uattraktiv. Ikke det at han er (relativt) veltrent. Endret av Minpin
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har misforstått, altså. Det er vel gjerne den kvalmende personligheta hans og det faktum at han er metroseksuell som gjør at vi finner ham uattraktiv. Ikke det at han er (relativt) veltrent.

Er jo snakk om utseende her, ikke personligheten hans..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...