Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #41 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Det du skrev var at kvinnene her foretrekker en skikkelig ølmage eller spinkel fyr fordi veltrente menn er så "høye på pæra" og ekle. Jeg svarte at det ikke er det at han er veltrent som er problemet. Jeg kjenner ham ikke, nei, men har fulgt med på fotball lenge nok og sett mange nok intervjuer med ham til å få med meg at han er en arrogant klyse. For ikke-overfladiske mennesker er det nok til å finne hele typen ekkel. Forøvrig har jo det at han er metroseksuell (eller "femi" om du vil) alt med utseendet å gjøre.http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/fodbold/ronaldo-donerer-millioner-til-gaza-boern&http://m.nettavisen.no/sport/3381105.html +++++ Ja for en arrogant klyse. Endret 25. mai 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #42 Skrevet 25. mai 2014 http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/fodbold/ronaldo-donerer-millioner-til-gaza-boern& Det skulle vel bare mangle når du tar imot milliardlønn fra en klubb som antageligvis tar spanske skattepenger for å betale spillerne sine så mye kredittgjeld de står i. Anonymous poster hash: 1df29...f50
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #43 Skrevet 25. mai 2014 Det skulle vel bare mangle når du tar imot milliardlønn fra en klubb som antageligvis tar spanske skattepenger for å betale spillerne sine så mye kredittgjeld de står i.Anonymous poster hash: 1df29...f50 Skulle ikke bare mangle det? Han er en av spillerne som donerer mest såvidt jeg vet, og det er helt frivillig å donere. Synes ikke du det er fint at han gjør sånn? Du gjør vel ikke det, fordi han er jo en "arrogant klyse" og uansett hvor godhjertet han er betyr ikke det noe.
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #44 Skrevet 25. mai 2014 Det skulle vel bare mangle når du tar imot milliardlønn fra en klubb som antageligvis tar spanske skattepenger for å betale spillerne sine så mye kredittgjeld de står i.Anonymous poster hash: 1df29...f50 Les forresten den siste artikkelen også HELE:)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #45 Skrevet 25. mai 2014 Skulle ikke bare mangle det? Han er en av spillerne som donerer mest såvidt jeg vet, og det er helt frivillig å donere. Synes ikke du det er fint at han gjør sånn? Du gjør vel ikke det, fordi han er jo en "arrogant klyse" og uansett hvor godhjertet han er betyr ikke det noe. Når du lønnes med skattebetalernes penger så gir du jo ikke noe tilbake.Større deler av de summene han donerer skulle jo egentlig gått til skole og utdanning hvis det ikke var for at de gikk til å gi spanske storklubb midler til å kjøpe det beste spillerne. Anonymous poster hash: 1df29...f50
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #46 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Når du lønnes med skattebetalernes penger så gir du jo ikke noe tilbake.Større deler av de summene han donerer skulle jo egentlig gått til skole og utdanning hvis det ikke var for at de gikk til å gi spanske storklubb midler til å kjøpe det beste spillerne.Anonymous poster hash: 1df29...f50 Gidder ikke diskutere med deg, du kverulerer bare. Du er ikke dum, du skjønte poenget mitt. Han kan fortsatt beholde de pengene selv om han ønsker, men det gjør han ikke. Slutt å kverulere alt. Han hadde gjort det samme om han tjente veldig mye mindre også, det er jeg veldig sikker på. Hvis du hadde lest artikkelen som jeg nevnte hadde du kanskje skjønt litt mer. Edit: du vet heller ikke hvor pengene kommer fra, tvilsomt det er det du nevner. Du er klar over at RM tjener på å selge og sponsorer??? Endret 25. mai 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #47 Skrevet 25. mai 2014 Gidder ikke diskutere med deg, du kverulerer bare. Du er ikke dum, du skjønte poenget mitt. Han kan fortsatt beholde de pengene selv om han ønsker, men det gjør han ikke. Slutt å kverulere alt. Han hadde gjort det samme om han tjente veldig mye mindre også, det er jeg veldig sikker på. Hvis du hadde lest artikkelen som jeg nevnte hadde du kanskje skjønt litt mer. Edit: du vet heller ikke hvor pengene kommer fra, tvilsomt det er det du nevner. Du er klar over at RM tjener på å selge og sponsorer??? Klubben tjener ikke lenger penger. De er et finansielt luftslått. De har kredittgjeld større enn noen annen fotballklubb. De kjøper spillere på mer kreditt og lån. De tjener ingenting på spillersalg og det har de ikke gjort på 30 år. Anonymous poster hash: 1df29...f50
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #48 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Klubben tjener ikke lenger penger. De er et finansielt luftslått. De har kredittgjeld større enn noen annen fotballklubb. De kjøper spillere på mer kreditt og lån. De tjener ingenting på spillersalg og det har de ikke gjort på 30 år. Anonymous poster hash: 1df29...f50 Jeg har ikke satt meg inn i deres nåværende situasjon, men er delvis klar over den, slik den var. Du kan uansett ikke uttale deg om at de stjeler skattepengene til spanjolere. Edit: forresten http://realmadrid.no/artikler/nyheter/52e27027e0afae444a00002a og http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/real-madrid-tjener-mest-i-fotballverden/a/10120859/ Endret 25. mai 2014 av alegria
magicpie Skrevet 25. mai 2014 #49 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er overrasket over at ikke Dude91 har dukket opp i tråden enda
Gjest New_Girl Skrevet 25. mai 2014 #50 Skrevet 25. mai 2014 Er det noe vits i å svare? De som svarer nei blir jo bare beskyldt for å lyve uansett. For de syns jo egentlig han er dritdeilig, men svarer nei fordi de ikke har sjans på han og han ville avvist de fordi de er feite og stygge. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #51 Skrevet 25. mai 2014 Nei, han SER altfor glatt ut og han SER altfor ung ut for meg. Men jeg er jo bare ei feit førkje på førr. Iker Casillas, derimot. Han er m-a-n-n. Anonymous poster hash: 59565...9c3 1
loffen Skrevet 25. mai 2014 #52 Skrevet 25. mai 2014 Spør du virkelig om dette på kvinneguiden? Her foretrekker damene en skikkelig ølmage eller spinkel fyr fremfor en veltrent en. Fordi veltrente menn er så "høye på pæra" og ekle :ler: Vet jeg kommer til å få mye pes for den kommentaren av alle disse damene Å, haha, morsom du. *fnis fnis* Nei jeg liker ikke spinkle menn eller menn med ølmage. Jeg har aldri ment at veltrente menn er glatte eller høye på pæra eller hva du måtte tilegne meg av meninger. Synes det er flott med en veltrent kropp. Men jeg synes likevel ikke Ronaldo er deilig! 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #53 Skrevet 25. mai 2014 Homoerotisk deilig.Anonymous poster hash: 9461a...1eb
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #55 Skrevet 25. mai 2014 Å, haha, morsom du. *fnis fnis* Nei jeg liker ikke spinkle menn eller menn med ølmage. Jeg har aldri ment at veltrente menn er glatte eller høye på pæra eller hva du måtte tilegne meg av meninger. Synes det er flott med en veltrent kropp. Men jeg synes likevel ikke Ronaldo er deilig! Det var en spøk, men det virker som dere tar dere fryketlig nær av det uansett. Hva gjør at du ikke synes han er deilig da? Siden du synes veltrente menn er deilige må det jo mest sannsynlig være noe relatert til personlighet eller klesstil, som ikke har noe med bedømmelse av kroppen hans å gjøre. Eller har han "for mye muskler" eller? Andre ting enn kun kroppen i et slikt spørsmål er jo helt irrelevant. Personligheten endrer ikke hvor deilig en kropp er, men det kan jo endre hvor tilrukket du er av personen. Men det var jo uansett ikke spørsmålet her. 1
Timza Skrevet 25. mai 2014 #56 Skrevet 25. mai 2014 Skuffende fysikk egentlig. Han var større før. Nå ser han jo bare ut som en pumpa maratonløper. Han er en fotballspiller. Han er nok bedre nå, og passer bedre til det han driver med om han har valgt å bli mindre enn han var før.
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #57 Skrevet 25. mai 2014 Er det noe vits i å svare? De som svarer nei blir jo bare beskyldt for å lyve uansett. For de syns jo egentlig han er dritdeilig, men svarer nei fordi de ikke har sjans på han og han ville avvist de fordi de er feite og stygge. Ingen som beskylder for å lyve, alle har ulik smak. Mitt første innlegg var en spøk, selvom det faktisk er realiteten her inne; de fleste kvinnene liker ikke veldig muskuløse kropper ut ifra hva som har kommet frem i andre tråder. Det som derimot er latterlig er når man skal begrunne at kroppen hans ikke er deilig fordi han er, som noen har påstått, "arrogant".
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #58 Skrevet 25. mai 2014 Jeg synes ikke han er spesielt kjekk eller deilig. Hvis jeg skulle valgt en fotballspiller som får det til å krible litt i kroppen, ville det vært Alexander Søderlund. Han er deilig, han! http://www.bing.com/images/search?q=alexander+s%C3%B8derlund&id=6AB814523795A52BC3AF2BF7F30425AD5C786B75&FORM=IQFRBA#a Anonymous poster hash: 62f7e...ddd
Cathrine88 Skrevet 25. mai 2014 #59 Skrevet 25. mai 2014 Det var en spøk, men det virker som dere tar dere fryketlig nær av det uansett. Hva gjør at du ikke synes han er deilig da? Siden du synes veltrente menn er deilige må det jo mest sannsynlig være noe relatert til personlighet eller klesstil, som ikke har noe med bedømmelse av kroppen hans å gjøre. Eller har han "for mye muskler" eller? Andre ting enn kun kroppen i et slikt spørsmål er jo helt irrelevant. Personligheten endrer ikke hvor deilig en kropp er, men det kan jo endre hvor tilrukket du er av personen. Men det var jo uansett ikke spørsmålet her. For min del ser jeg ikke bare på kroppen hvis jeg skal vurdere hvor 'deilig' noen er. En mann kan ha kropp som en gresk gud uten å være deilig. Og nei takk til Ronaldo. Selv om jeg verken har noe imot veltrente kropper eller metroseksuelle menn. Han har fine øyne og er helt sikkert veldedig som få, men fortsatt: nei. 3
Gjest alegria Skrevet 25. mai 2014 #60 Skrevet 25. mai 2014 For min del ser jeg ikke bare på kroppen hvis jeg skal vurdere hvor 'deilig' noen er. En mann kan ha kropp som en gresk gud uten å være deilig. Og nei takk til Ronaldo. Selv om jeg verken har noe imot veltrente kropper eller metroseksuelle menn. Han har fine øyne og er helt sikkert veldedig som få, men fortsatt: nei. Det er jo kroppen man skal se på for å vudere hvor deilig en person er. Det er jo det folk mener når de spør et sånt spørsmål. Ellers ville du jo heller spurt "Finner du denne personen attraktiv, eller kunne du datet ham?" Så å trekke fram ting annet enn kroppen er jo helt irrelevant når det er kun kroppen du faktisk skal vurdere. Mener ikke at alle skal synes han er deilig, jeg foretrekker Ramos fremfor Ronaldo selv. Men å begrunne at han ikke er deilig av irrelevante grunner er jo bare meningsløst 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå