Gå til innhold

Kvinner er mer voldelige mot sin partner enn menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja dere kvinner er likegyldige til vold mot menn:

http://www.youtube.com/watch?v=CRCS6GGhIRc

Flere av dere heier til og med på kvinner som er voldelige mot menn. Motbydelig rett og slett.



Anonymous poster hash: ae672...0d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Dette er helt feil.

Historien forteller om stor overvekt av mannlige leger, og hva tror du interessert dem? Jo, å helbrede lidelser som rammer menn. I dag er det like mange kvinner og menn som begynner på medisinstudiet, men kun få kvinner ender som forskere eller ledere. Og hva har disse mennene med beslutningsmulighet valgt å satse på? Jo, lidelser som rammer menn. Det har tradisjonelt ligget mye prestisje i dette.

Er ikke veldig mange år siden de skjønte at symptomer på hjerteinfarkt er helt anderledes for kvinner enn for menn.

http://tidsskriftet.no/article/89707/

forskningsmessig har du nok rett (men dere har jo stadig nye sykdommer ingen har hørt om heller og ikke alle biter på for å si det slik) , men det var ikke det jeg siktet til. I samfunn og media er det stort sett kampanjer rundt kvinnehelsa som gjelder. Reservasjonsrettens hysteri er vel det beste beviset på hvorfor det er akkurat slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskningsmessig har du nok rett (men dere har jo stadig nye sykdommer ingen har hørt om heller og ikke alle biter på for å si det slik) , men det var ikke det jeg siktet til. I samfunn og media er det stort sett kampanjer rundt kvinnehelsa som gjelder. Reservasjonsrettens hysteri er vel det beste beviset på hvorfor det er akkurat slik.

Reservasjonsretten? Til hva? Og hvilke sykdommer tenker du på som ingen har hørt om?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man inkluderer psykisk mishandling kan det hende kvinner er i flertall

Helt feil, dere er overlegne i fysisk vold også, når det gjelder antall hendelser. Skademessig er det nok menn som rangerer høyest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner slår menn er det selvforsvar det er alltid selvforsvar



Anonymous poster hash: 76e2c...f75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt feil, dere er overlegne i fysisk vold også, når det gjelder antall hendelser. Skademessig er det nok menn som rangerer høyest.

Lurven, som du svarte her, er mann.

Anonymous poster hash: 288c6...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja dere kvinner er likegyldige til vold mot menn:

http://www.youtube.com/watch?v=CRCS6GGhIRc

Flere av dere heier til og med på kvinner som er voldelige mot menn. Motbydelig rett og slett.

Anonymous poster hash: ae672...0d2

Huff. Det er litt skremmende
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil, dere er overlegne i fysisk vold også, når det gjelder antall hendelser. Skademessig er det nok menn som rangerer høyest.

Det er klart menn som gjør mest skade på det motsatte kjønn, men det skyldes at vi har muligheten til det. Hvordan tror du det hadde sett ut hvis kvinner var det sterke kjønn, og statistikken var lik?

Det er tydelig at kvinner har en lavere terskel for "vold" slik det defineres i artikklene som er lagt fram her. Så det at mannfolk er det voldelige kjønn er jo tydeligvis feil.

Anonymous poster hash: ea4be...a06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du generaliserer litt mye nå. Jeg har hørt om mange ting som angår menn, inkl prostatakreft. Det er ikke kvinner sin skyld at aviser skriver om det som passer avisene best.

Leste ditt innlegg om hva du har opplevd, fint at du klarte å komme deg ut av det.

Selvfølgelig er det kvinners skyld at avisene skriver mest om dere. For hvis det er omvendt blir det fakkeltog og rettsak.

Det er ikke din feil antageligvis, men dine medsøstre som kom før deg som lærte at offermentalitet lønner seg i dagens samfunn.

Anonymous poster hash: ea4be...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det kvinners skyld at avisene skriver mest om dere. For hvis det er omvendt blir det fakkeltog og rettsak.

Det er ikke din feil antageligvis, men dine medsøstre som kom før deg som lærte at offermentalitet lønner seg i dagens samfunn.

Anonymous poster hash: ea4be...a06

Så utrolig bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er feminist, ja, men det er også feministisk å jobbe mot vold mot menn som er utført av kvinner.

Må si jeg er ganske overasket over at en feminist er så oppriktig og sier at kvinner også er voldelige og at menn skal bli sett på som menneske i forholdet. Kanskje du har edle hensikter, men vi skal ikke glemme at det var mange feministiske foreninger som var imot at menn skulle få krisesenter og feminisme som ideologi er ikke et godt utgangspunkt for å hjelpe menn. Jeg vil du skal se på International Conference on Men’s Issues 2014 og se på alle foredragene der. Der er det samlet noen av de viktigste humanistene som ikke bøyer seg for politisk korrethet. Blant annet Warren Farrell, Erin Pizzey (grunnla alle krisesenterene i england, usa og canada og har skrevet meget viktige bøker om vold i familie).

https://www.youtube.com/user/TheHappyMisogynist/videos

og se på alle filmene som begynner med #ICMI14. Anbefaler de foredragene for feminister også.

Vi vet at kvinner utøver mer vold med statestikken 50-70%. Kvinner utfører også det aller meste av veldig grov vold med våpener som øks, hammer, kniv, skytevåpen, men selv da så blir det ikke satt igang en reaksjon mot kvinnen. Kvinnen dreper også barnet sitt 9 ganger oftere enn far. Og kvinner begår også det meste av volden mot barn selv om man justerer for tiden de er sammens med barn. For de som har feminisme som religion blir dette fakta som de ikke klarer å svelge da det er menn som er monstrene og som samfunnet skal utrydde. Disse tallene er også i stikk i strid med progogandaen til radikal feminisme der de fabrikerte statestikken for å demonisere menn og å pumpe penger ut av «krisesentere». Idag har disse korrupte, feministiske krisesentrene blitt store imperier med mange mange milliarder å høste til for de som driver dette og politikkene som utnytter dette for å klatre i gradene. Det er helt perverst hvordan disse krisesenterne fungerer.

https://www.youtube.com/watch?v=yn3cHsHnUPM

Det som må fokuseres på er hvorfor kvinnen er voldelig, særlig med barn. Barn som bor sammens med begge foreldre har en betraktelig mye lavere risiko for å bli utsatt for drap, vold og seksuelt misbruk. Kvinner klarer ikke å håndtere og oppdra barn i trassalder, her er en far eller en mann meget viktig for oppdragelsen. Mye av vold mot barn skjer hvor mora er alenemor og barnet kommer i trassalder. Gutter blir påført dobbelt så kraftigere skader enn jenter her. Barn er ikke ment for å oppdraes av alenemødre, men trygge familier. Det er faktisk bedre å la barn vokse opp hos far fremfor mor, men det aller beste er å vokse opp hos begge foreldre. Vold går også generasjonsmessig i arv helt til man bryter sirkelen og mange forelsker seg også i volden og oppsøker voldelige forhold.

Med dette i bakhodet, så skal vi ikke demonisere kvinner da de fleste ikke er slik, men det er verdt å merke seg hvordan de har demonisert menn på rene løgner og falsk statestikk også viser det seg at kvinner er verst på dette. Men det at samfunnet totalt ignorerer volden kvinnen gjør og dermed ikke har et hjelpeapparat til å hjelpe kvinnen til å slutte vold mot partner, barn, dyr etc er kjempeskadelig for kvinnen selv og dem ho slår. Det blir nok MHRW (avoiceformen.com) som må få dette på banen og få sagt det høyt og tydlig at «kvinner utfører også vold» mens de kjemper mot protestene fra radikale feminister, manginaer, politikkere, journalister , før det blir almennkjent at kvinner også utøver vold og dermed kan vi begynne å hjelpe disse kvinnene nå som det er et vedkjent problem og rehabilitere de som har problemmer. Da kan menn også si ifra at kona er voldelig, vi som par trenger hjelp. Krisesentere burde vært for begge kjønn. Hvis det er mannen som er voldelig så er det jo han som burde dra til krisesenteret og bli tatt imot av et hjelpeapparat der, fremfor at kona og barna må forlate hjemmet. Situasjonen er så ille at i Canada så kan ikke kvinner bli dømt for vold mot familie ved en rettsak. Mannen får skylda og må i fengsel, mens kona fortsetter å banke barna hjemme (snakk om dårlig hjelp til familien). Psykisk terror er verre enn vold for en mann og jeg syns at psykisk terror burde angripes like seriøst og man burde bli dømt til å dra til forholdsterapi akkurat som ved vold i forholdet. Dette er ting det går ann å kurere.

Østrogen kan føre til følelsestyrt handling som f.eks vold...man mister kontrollen over seg selv. Feminismen har knyttet testosterone til vold, men dette er virkelig langt ifra sannheten. Testosterone gir fokus, driv og kontroll på følelsene, noe som trengs når man skal fange et farlig dyr etc. (derfor det er mye vold hos lespepar, man finner mye sjeldnere vold hos homofile par). Når menn blir avmaskulinisert, provosert og hakket på så aromatiserer testosteronet over til østrogen og dette vil føre til at mannen handler følelsestyrt og ukontrollert og blir voldelig. På tross av mannens overlegne styrke som kan være farlig for kvinnen ved vold, så har vi en kultur hvor kvinnene avmaskuliniserer, provoserer og hakker på mennene sine. Jeg tror ikke kvinner vet hva de gjør men er en reflekshandlig fra feminismepåvirkning, det de gjør er å støte mannen ifra og lage en ustabil og utrivlig atmosfære som kan føre til voldsomme reaksjoner og vold. Mange kvinner gjør det de kan for å sabotere forholdet og å støte mannen ifra seg, og forstår ikke hva de har gjort galt når mannen flykter ifra forholdet. Her må feminismen ta skylda.

I denne tråden er forøvrig Erin Pizzey meget relevant for de som er interresserte i å undersøke mer

Endret av glidemiddel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskningsmessig har du nok rett (men dere har jo stadig nye sykdommer ingen har hørt om heller og ikke alle biter på for å si det slik) , men det var ikke det jeg siktet til. I samfunn og media er det stort sett kampanjer rundt kvinnehelsa som gjelder. Reservasjonsrettens hysteri er vel det beste beviset på hvorfor det er akkurat slik.

For noe tull.

Gjennom hele historien har mannshelse vært prioritert.

At du føler deg truet av at man setter kvinnehelse litt mer i fokus, er et problem du selv må jobbe med. Du trenger ikke å finne på "nye sykdommer ingen har hørt om" eller andre tullepåstander.

Du behøver heller ikke manipulere prognosene for prostatakreft, eller hvilken oppmerksomhet og behandling dette får.

Det du skriver, vitner bare om enda en sutrer, som føler seg truet av likestillingen.

Om du lurer på det, så er det en mann som skriver dette.

Anonymous poster hash: ffbc2...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå en gang slik at mange menn opplever å bli latterliggjort eller ikke bli tatt på alvor av fagpersoner ved ulike voldsmottak. Derfor er også mørketallene store. Tror vi bør begynne med holdningsarbeid blant de som faktisk er til for å støtte både menn og kvinner i en sårbar situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull.

Gjennom hele historien har mannshelse vært prioritert.

At du føler deg truet av at man setter kvinnehelse litt mer i fokus, er et problem du selv må jobbe med. Du trenger ikke å finne på "nye sykdommer ingen har hørt om" eller andre tullepåstander.

Du behøver heller ikke manipulere prognosene for prostatakreft, eller hvilken oppmerksomhet og behandling dette får.

Det du skriver, vitner bare om enda en sutrer, som føler seg truet av likestillingen.

Om du lurer på det, så er det en mann som skriver dette.

Anonymous poster hash: ffbc2...6ca

Typisk white knighting og mangina oppførsel. Årsak: Indoktrinert feminisme.

"Se på meg jenter, jeg er en av de gode guttene og er ikke sånn som de andre teite guttene som slår, voldtar og undertrykker dere. Jeg skal sette alle jenter høyt opp på en pidestall og krype hele livet mitt for alle jenter fordi jenter er supermennesker som andre menn er slemme mot og jeg er ikke sånn".

Usakelig å komme med påstand om at han er en pysegutt som sutrer og er redd for jenter han ikke kan undertrykke. Dette er kun personangrep og drittkasting istedet for å diskutere saklig. Det stemmer det at han tar feil på akkurat det med prostatakreft, men det er ingen grunn til å sitte som AB og hakke rundt på småfeil som er langt fra fokuset på denne tråden. Når de skal ha fokus på prostatakreft og skaffe midler til dette, så må de begrunne behovet for dette med at kvinner ikke skal bli enker for tidlig. Kvinnehelse har alltid vært førsteprioritert, deretter barn og tilslutt menn. Hvorfor tror du kulturen er slik at kvinnene nærmest er hyperkonder og alltid hos legen, mens menn aldri skal innrømme at de har vondt, drite i helsa og ikke gå til legen når det er noe galt? Hvorfor tror du at det ikke finns p-piller til menn? P-piller til menn ble faktisk stoppet for mange år siden av feminister med Betty Friedan i spissen. Hvorfor tror du at det var menn som ble sendt ut i krigen og ikke kvinner?

Tror du på all propogandaen feminismen spyr ut? Svelger du propogandaen rått fordi du tror at du blir en bra mann da? De brukte menn som forsøkskaniner for å teste ut skadevirkninger osv av nye medisiner før de ville bruke de på kvinner og det har feminister vridd på slik at de bare lagde medisiner til menn og kvinner måtte dø og lide istedetfor.

Endret av glidemiddel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Har aldri opplevd vold, men kjenner en som ble slått av dama. Hun var helt på trynet frekk og ekkel mot han. Heldigvis ble hun innlagt, hun trengte virkelig hjelp, og hun er ute av livet hans. HELDIGVIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå en gang slik at mange menn opplever å bli latterliggjort eller ikke bli tatt på alvor av fagpersoner ved ulike voldsmottak. Derfor er også mørketallene store. Tror vi bør begynne med holdningsarbeid blant de som faktisk er til for å støtte både menn og kvinner i en sårbar situasjon.

Jupp, når det er slik så får ikke kvinnene hjelp mot sine problemmer heller og de er absolutt en vesentlig del av dette problemmet. Folk tror at vold i forhold er en ren duell i styrke og smidighet, men slik er det. Kvinner har kappet av penisen til sin mann og dette er noe kvinner ler av og latterliggjør menn selv når det har skjedd såpass grov vold.

Endret av glidemiddel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk white knighting og mangina oppførsel. Årsak: Indoktrinert feminisme.

"Se på meg jenter, jeg er en av de gode guttene og er ikke sånn som de andre teite guttene som slår, voldtar og undertrykker dere. Jeg skal sette alle jenter høyt opp på en pidestall og krype hele livet mitt for alle jenter fordi jenter er supermennesker som andre menn er slemme mot og jeg er ikke sånn".

Usakelig å komme med påstand om at han er en pysegutt som sutrer og er redd for jenter han ikke kan undertrykke. Dette er kun personangrep og drittkasting istedet for å diskutere saklig. Kvinnehelse har alltid vært førsteprioritert, deretter barn og tilslutt menn. Hvorfor tror du kulturen er slik at kvinnene nærmest er hyperkonder og alltid hos legen, mens menn aldri skal innrømme at de har vondt, drite i helsa og ikke gå til legen når det er noe galt? Hvorfor tror du at det ikke finns p-piller til menn? P-piller til menn ble faktisk stoppet av feminister med Betty Friedan i spissen. Hvorfor tror du at det var menn som ble sendt ut i krigen og ikke kvinner?

Tror du på all propogandaen feminismen spyr ut? Svelger du propogandaen rått fordi du tror at du blir en bra mann da? De brukte menn som forsøkskaniner for å teste ut skadevirkninger osv av nye medisiner før de ville bruke de på kvinner og det har feminister vridd på slik at de bare lagde medisiner til menn og kvinner måtte dø og lide istedetfor.

Hva skal man si?

Kunnskapsløshet avler frykt. Og du er redd. Veldig redd.

Faktisk så redd at du finner på ting for å ha en fiende å forholde deg til.

Innlegget ditt vitner om en relativt alvorlig vridning av virkeligheten. Tror du virkelig på dette selv? Ingen ting av det har rot i virkeligheten.

Og jeg er for øvrig for gammel til å la meg provosere av sutrete guttevalper med innbilte fiendebilder og vrangforestillinger. Ta ansvar for ditt eget liv, du - så skal nok jeg klare meg helt fint uten at du blander deg inn i det.

Anonymous poster hash: ffbc2...6ca

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd vold, men kjenner en som ble slått av dama. Hun var helt på trynet frekk og ekkel mot han. Heldigvis ble hun innlagt, hun trengte virkelig hjelp, og hun er ute av livet hans. HELDIGVIS!

Trengte hjelp?

Å bli slengt i fengsel for vold trengte hun!

Tenk deg litt om. Bytt ut kjønnene i det du har skrevet og se om du da fortsatt vil at en mann som er voldelig mot sin partner skal bli innlagt og "trenger hjelp" fremfor å bli kastet i fengsel.

Anonymous poster hash: ae672...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...