Gå til innhold

Sharia-lover i Norge

Fremhevede innlegg

Gjest heihade
Skrevet

«Du i Db i dag som lengter etter religiøst diktatur: Vil minne om at det finnes flere slike i verden. Flybilletter dit finnes også. God tur!»

Audin Lysbakken

Det er første (og antagelig siste) gang jeg har sett Lysbakken skrive noe fornuftig!

Imponert!

Kom inn for å si det samme. Dette er første gangen han har vunnet noe respekt fra meg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er tøff som står frem. Hun er ikke alene. Muslimer som ikke er enige lyver!

http://www.dagbladet.no/2014/05/23/nyheter/innenriks/ekstrem_islamisme/audun_lysbakken/sv/33461249/

Anonymous poster hash: 6ab02...395

Det store paradokset er at ingen muslimer vil reise tilbake til "det fantastiske paradiset og kulturen sin". Hvorfor det? Hvorfor bli i Norge som har en helt annen kultur med demokrati? Hallo? Det tar lang tid for en del muslimer å skjønne hvorfor Norge er et så fantastisk land. Det ble bygget på noe helt annet enn sharia lover. Bare se på land som har disse lovene, ingen muslimer vil tilbake dit.

Anonymous poster hash: 8577c...974

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Disse muslimene taler alltid med 2 tunger. De vil ha sharia lover, men de vil ikke flytte til land som har dem.

Forstå dem de som kan. Ikke de skarpeste knivene i skuffen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jammen meg sjeldent jeg skriver noe negativt om en annen kultur eller religion, men disse muslimene kan få apekatter til å føle seg intelligent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...