AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hun er tøff som står frem. Hun er ikke alene. Muslimer som ikke er enige lyver! http://www.dagbladet.no/2014/05/23/nyheter/innenriks/ekstrem_islamisme/audun_lysbakken/sv/33461249/ Anonymous poster hash: 6ab02...395 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Selv om jeg er enig med Lysbakken, er det vel knapt noe annet parti en SV som legger seg så paddeflat i alt som har med Islam og innvandringsspørsmål. Anonymous poster hash: 4ab15...8e3 5
Ekson Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Veldig tøft å stå frem som anonym ja. Hun setter jo alt på spill. 3
Novemberellie Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 «Du i Db i dag som lengter etter religiøst diktatur: Vil minne om at det finnes flere slike i verden. Flybilletter dit finnes også. God tur!» Audin Lysbakken Det er første (og antagelig siste) gang jeg har sett Lysbakken skrive noe fornuftig! Imponert! 16
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Jeg vet nesten ikke om jeg skal tro det, men i denne studien : http://www.breitbart.com/Big-Peace/2013/12/21/Study-Two-Thirds-of-European-Muslims-Believe-in-Sharia-over-State-Laws Ønsker flertallet sharia lover i Europa. En annen studie jeg så på tyske RTL så var flertallet av Tyrkere i Tyskland betydelig mer konservative en tyrkere i Tyrkia. Denne endringen hadde skjedd på under 10år. Anonymous poster hash: 4ab15...8e3 3
Gjest Malanthor Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Patetisk og nytte godt av hva norge har og tilby og samtidig gjøre noe slikt. Må si meg helt enig med lysbakken i at de bare kan sette ræva si på et fly og komme seg avgårde. God tur! 8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 De kommer til Norge fordi de ikke lenger kan bo trygt i sine egne land pga. sharialover, og så ønsker de å innføre sharialover her? Jeg skjønner det ikke! De vil at Norge skal bli slik somlandet de flyktet fra, men hvor skal de så flykte? Gale, gale mennesker! Om man kan kalle dem mennesker. Anonymous poster hash: d2361...27e 11
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 De kommer til Norge fordi de ikke lenger kan bo trygt i sine egne land pga. sharialover, og så ønsker de å innføre sharialover her? Jeg skjønner det ikke! De vil at Norge skal bli slik somlandet de flyktet fra, men hvor skal de så flykte? Gale, gale mennesker! Om man kan kalle dem mennesker. Anonymous poster hash: d2361...27e Tror hun er født og oppvokst i Norge. Hun bodde her hvertfall som barn. Så hun kom ikke fra noe annet land for å innføre sharialover her. Anonymous poster hash: aceb3...16d
Gjest Gnosis333 Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 De kommer til Norge fordi de ikke lenger kan bo trygt i sine egne land pga. sharialover, og så ønsker de å innføre sharialover her? :klo:Jeg skjønner det ikke! De vil at Norge skal bli slik somlandet de flyktet fra, men hvor skal de så flykte? Gale, gale mennesker! Om man kan kalle dem mennesker. Anonymous poster hash: d2361...27e Eller kan det være at visse islamske autoriteter prøver å infisere oss med "flyktninger"? Er en litt konspiratorisk tanke da...men ikke så far out...og med hjelp av radder med holdninger som dette i vesten...så.. "When I was a Revolutionary Marxist, we were all in favour of as much immigration as possible … It wasn’t because we liked immigrants, but because we didn’t like Britain. We saw immigrants – from anywhere – as allies against the staid, settled, conservative society that our country still was at the end of the Sixties" Signert Peter Hitchens
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Gikk i klasse med hun dama der. Hun er utrolig, utrolig drøy. Det er samme jenta som dette: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/nye-norge/fikk-sjokk-da-jeg-kom-med-hijab/a/10001288/<br /><br />Utrolig overlegen person.Anonymous poster hash: f83a7...554
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Gikk i klasse med hun dama der. Hun er utrolig, utrolig drøy. Det er samme jenta som dette: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/nye-norge/fikk-sjokk-da-jeg-kom-med-hijab/a/10001288/<br /><br />Utrolig overlegen person.Anonymous poster hash: f83a7...554 Oioi, da er vi fra samme sted! Anonymous poster hash: aceb3...16d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Tror hun er født og oppvokst i Norge. Hun bodde her hvertfall som barn. Så hun kom ikke fra noe annet land for å innføre sharialover her. Anonymous poster hash: aceb3...16d Greit nok det, men hun må da ha fått med seg at det var en grunn til at familien hennes kom til Norge?! Anonymous poster hash: d2361...27e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Et kanskje dumt spørmål. Finnes det muslimer som ønsker sharia lover uten henging og amputasjon, men mere bøter, fengselsstraff og pisking ? Anonymous poster hash: 402a6...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Eller kan det være at visse islamske autoriteter prøver å infisere oss med "flyktninger"? Er en litt konspiratorisk tanke da...men ikke så far out...og med hjelp av radder med holdninger som dette i vesten...så.. Det er jo en måte å ta over land på. Ikke med militær makt, men å flytte folket sitt dit over lang tid og sørge for at de promper ut flere unger så de til slutt blir flertall. Man skulle nesten tro det var planlagt når regjeringene i landene som tar inn bøtter med muslimer, bøyer seg etter alt av krav. Blir gøy når barnebarnet ditt vokser opp med sharia. Anonymous poster hash: 416d0...a27 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Jeg ble i hvert fall positivt overrasket av Lysbakken. Dessverre har jeg hørt sånt før. Moren min jobbet med norskopplæring og hadde noen ganger noen muslimer som man godt kan si tilhørte de mer ekstreme. De sa til moren min at de skulle innføre Sharia og ta livet av alle ikke-muslimer og forandre flagget og masse masse greier. Moren min og familien hennes skulle de "spare" fordi hun og resten var så snille. Problemet slik jeg ser det er når man tillater et lite antall å bestemme over et stort antall. Selv om ts her sier at muslimer som motsetter seg dette lyver, så er det faktisk forskjell på dem. Sharia må og bør tilrettelegges til det landet det er i. Selv om det er mange nordmenn i Spania, så er det ingen av dem (som jeg vet i hvertfall) som vil ha ting tilrettelagt så mye til de grader som en del muslimer her til lands vil. Anonymous poster hash: 6426e...296 3
Mann 42 Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Jeg vet nesten ikke om jeg skal tro det, men i denne studien : http://www.breitbart.com/Big-Peace/2013/12/21/Study-Two-Thirds-of-European-Muslims-Believe-in-Sharia-over-State-Laws Ønsker flertallet sharia lover i Europa. En annen studie jeg så på tyske RTL så var flertallet av Tyrkere i Tyskland betydelig mer konservative en tyrkere i Tyrkia. Denne endringen hadde skjedd på under 10år. Anonymous poster hash: 4ab15...8e3 Hva faen er "breitbart", og hvorfor skulle noen stole på deres "studier". Linken din går til en side som ikke slipper deg videre før du har oppgitt personalia og tatt stilling til om man vil ha deres newsletter. 1
Novemberellie Skrevet 25. mai 2014 #17 Skrevet 25. mai 2014 Hva faen er "breitbart", og hvorfor skulle noen stole på deres "studier". Linken din går til en side som ikke slipper deg videre før du har oppgitt personalia og tatt stilling til om man vil ha deres newsletter. Jeg måtte ikke oppgi noe som helst. Bare kryssa ut den pop upén som kom opp.
Mann 42 Skrevet 25. mai 2014 #18 Skrevet 25. mai 2014 Jeg måtte ikke oppgi noe som helst. Bare kryssa ut den pop upén som kom opp. Vel, den siden jeg kom inn på, ville ikke lukke popupen.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #19 Skrevet 25. mai 2014 Hva med å gi de sharia light slik som i England som et kompromiss, hvor man tilrettelegger for sharia, men overhode ikke aksepterer sharia avstaffelse. Da ville kanskje mange roe seg litt. ? Anonymous poster hash: 402a6...f7a
Mann 42 Skrevet 25. mai 2014 #20 Skrevet 25. mai 2014 Hva med å gi de sharia light slik som i England som et kompromiss, hvor man tilrettelegger for sharia, men overhode ikke aksepterer sharia avstaffelse. Da ville kanskje mange roe seg litt. ? Anonymous poster hash: 402a6...f7a Loven skal være for alle, og den skal være den samme for alle. Det er fullstendig uakseptabelt at man skal ha separate lovsystemer basert på religion. Og slik jeg har forstått det, så har britene fullstendig mistet oversikten over hva som skjer i de mange sharia-domstolene. De vet hverken hvor mange de er, hvem som sitter i dem, eller hvilke saker de egentlig fører. Opprinnelig var det meningen at de skulle fungere som en slags meklingsinstanser, f.eks i saker som gjaldt arv og skilsmisse. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå