Gå til innhold

Årets bikinier i Dagbladet


Catzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kakehue

Så nå at det var flere av dem. Men ekkelt med de som ikke eier hofter, ja, og har ribbein stikkende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å hun ble jo nevnt som den som plutselig ble seende nesten overvektig ut ved siden av de andre bein rangelene.....Vibeke Skofterud heter hun.

:o Den dama der har ikke et gram overflødig fett i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Den dama der har ikke et gram overflødig fett i mine øyne.

Nei hun har ikke det. Men som mange andre her har sagt også - når hun kom innimellom disse ALTFOR tynne modellene så hun "nesten" overvektig ut. Og det er (som de andre sider) skremmende hvis det blir sånn at vanlige, pene og flotte jenter plutselig får inntrykk av at det er noe galt med dem..når det er DE som er sunne og fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så synes jeg vel hun her hadde den fineste kvinnekroppen (av disse modellene altså) etter min smak.

Men det var mye forskjellig der, og ingen som så syke ut ihvertfall (selv om jeg liker former selv)

og dette pratet om ribbein som synes... jeg fikk høre en gang av ei tidligere medstudent, at man ikke kunne være tykk eller være + dersom ribbeina syntes.... men vi har da så forskjellige kropper!

Er selv en str 40-42 med kvinnelige former og rund kvinnemage, men ribbeina mine synes når jeg står rett i ryggen og har en pen holdning. Du kan ikke telle like mange bein oppover, men du ser ribbeina!

Og jeg er ikke ei tynn litta snelle altså! :wink:

Syntes forøvrig hun i den andre linken, hun her , så normalt slank ut, ikke syk.

men det var helt klart tilfeller som skremmer der også ja!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hadde jeg hatt så tynne armer som Gisele har på det bildet, hadde jeg straks satt igang intensiv-trening. Jeg synes iKKE det ser sunt ut å ha armer som er like tynne hele veien opp, uten noen form for muskeldefinisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Jeg synes Katrine Sørland er så flott i kroppen jeg. Men så er nok jeg litt rar også, har ingen form for muskeldefinisjon på mine tynne armer men plages ikke noe særlig av det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovetann

Jeg mo virkelit si at jeg er UTROLIG lei av o hore all denne klaginga po stygge, syke, radmagre modeller! Selv er jeg 21 or gammel og veier 45 kg (1.60m) og folk (spesielt i Norge, bedre i utlandet) kommenterer alltid hvor "utrolig tynn" jeg er og jeg mo se til o spise mere mat. Problemet er bare det at jeg spiser sikkert dobbelt so mye som dem uansett og som mange andre jenter kan jeg bare ikke legge po meg.

So ver so snill o slutt o slenge dritt om tynne folk/modeller, det er IKKE noe penere enn o kommentere folk som er overvektig!!!!

Hilsen frustrert jente som trives i utlandet hvor folk er mindre trangsynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Phair
Jeg mo virkelit si at jeg er UTROLIG lei av o hore all denne klaginga po stygge, syke, radmagre modeller! Selv er jeg 21 or gammel og veier 45 kg (1.60m) og folk (spesielt i Norge, bedre i utlandet) kommenterer alltid hvor "utrolig tynn" jeg er og jeg mo se til o spise mere mat. Problemet er bare det at jeg spiser sikkert dobbelt so mye som dem uansett og som mange andre jenter kan jeg bare ikke legge po meg.

So ver so snill o slutt o slenge dritt om tynne folk/modeller, det er IKKE noe penere enn o kommentere folk som er overvektig!!!!

Hilsen frustrert jente som trives i utlandet hvor folk er mindre trangsynte.

Hvis du ser på linken over, er ikke dette sunne slanke jenter. De er syke og avmagrede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, innrømmelse her: En del av disse damene ser bra ut. De har faktisk både pupper og litt lår, og ser egentlig sunne og ganske normale ut. Men et par mener jeg at ser for kantete ut. Glem ribbena, de var for å forsterke poenget med litt for mye kanter og litt for lite former. Poenget var egentlig å beskrive hvordan jeg reagerte på Vibeke Skofterud.

- Og ja, jeg syntes også det var håpløst at de ikke har klart å skrive hvor bikiniene kom fra, eller hvilken modell som var hvilken.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i platebutikk, så jeg dro kjensel på det bildet. Bra musikk?

Den plata er suveren, så jeg klarer liksom ikke å se noe stygt med det bildet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg synes flere av modellene faktisk bare så alminnelig slanke og veltrente ut, jeg. Noen av dem var veldig tynne også, men det finnes jo faktisk jenter som ser sånn ut. Blant annet har jeg en veldig tynn venninne som har store komplekser for sine manglende kilo. Folk kommenterer bestandig hvor tynn hun er, og nå tør hun ikke å være med oss andre på stranden lenger. Det er så innmari trist... Sunne, friske, flotte jenta...

Poenget var egentlig å beskrive hvordan jeg reagerte på Vibeke Skofterud.

Fattet absolutt poenget ditt, ja. Og det er også trist, at vi blir påvirket til å tenke sånn. Jeg har også hatt min periode hvor jeg trodde at alle skulle være tynne, og jeg fikk sjokk da jeg innså at jeg faktisk er slank selv. Jeg trodde virkelig at jeg var tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...