Gå til innhold

Hva tror dere skjer med folk som er tatt til fange/gisler om når de for eksempel får mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I tillegg til mens-styret, hva hvis gislene får skikkelig pms og lyst på sjokolade? Tror dere det kan fikses?

Anonymous poster hash: bd55c...c38

:fnise:

Anonymous poster hash: 9d96c...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva om man er skikkelig sliten lissom? hva gjør man da a? må man bare sove på gulvet lissom eller spørr man kidnapperne om man kan få en seng? hva tror dere?



Anonymous poster hash: 9d96c...b9f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om man er skikkelig sliten lissom? hva gjør man da a? må man bare sove på gulvet lissom eller spørr man kidnapperne om man kan få en seng? hva tror dere?

Anonymous poster hash: 9d96c...b9f

Du får hengekøye.

Noen flere som har fundert på dette over natta?

Anonymous poster hash: 36937...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Var da fælt så fokusert TS var på kidnapping og mensen da. :fnise:

Kidnapping kan vel være en ok opplevelse (omstendighetene tatt i betraktning) eller helt forjævlig avhengig av hvem som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da fælt så fokusert TS var på kidnapping og mensen da. :fnise:

Kidnapping kan vel være en ok opplevelse (omstendighetene tatt i betraktning) eller helt forjævlig avhengig av hvem som gjør det.

Jo men jeg lurer virkelig, hehe.

Anonymous poster hash: 36937...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :D

I tillegg til mens-styret, hva hvis gislene får skikkelig pms og lyst på sjokolade? Tror dere det kan fikses?

Anonymous poster hash: bd55c...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var noe rart å lure på det, jeg... Selv lurer jeg på damer som ligger i koma, typ over lenge tid. Hva når de får mensen. Må sykepleierene drive å skifte bind på de, liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, er man i en kjip situasjon, så gjør man gjerne det beste ut av det (for eksempel de som har blitt fanget under bygninger som har kollapset, og som har måttet drikke sin egen urin for å overleve).

Det å drikke urin er som å drikke saltvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var noe rart å lure på det, jeg... Selv lurer jeg på damer som ligger i koma, typ over lenge tid. Hva når de får mensen. Må sykepleierene drive å skifte bind på de, liksom?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var noe rart å lure på det, jeg... Selv lurer jeg på damer som ligger i koma, typ over lenge tid. Hva når de får mensen. Må sykepleierene drive å skifte bind på de, liksom?

Ja, skifte bind, eller kanskje bleie egentlig. For de må jo kvitte seg med urin og avføring også. Og så må de vaske dem. Følge med på blodtrykk, puls og kroppstemperatur. Helt naturlige kroppsfunksjoner og helt naturlig for en sykepleier å gjøre, når en pasient i koma ikke kan styre dette selv.

Anonymous poster hash: 74135...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du kvinner i tusenvis av år har gjort? Bind og tamponger er ganske nytt.

Anonymous poster hash: 50d46...64b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst vil jeg bare si at jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som lurer på sånt.

Jeg lærte i samfunnfagstimene at på sånn 17-1800 tallet at når damene måtte tisse når de danset bare tisset de i kjolene.Gjaldt det det samme om blod?



Anonymous poster hash: d0b69...c94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis man får skikkelig mens-smerter da, drar kidnapperne på 7-11 og kjøper Ibux? Tror dere?



Anonymous poster hash: bd55c...c38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg bare si at jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som lurer på sånt. Jeg lærte i samfunnfagstimene at på sånn 17-1800 tallet at når damene måtte tisse når de danset bare tisset de i kjolene.Gjaldt det det samme om blod? Anonymous poster hash: d0b69...c94

Kjolestoff var dyrt og måtte handsys. En kjole måtte kanskje vare hele voksenlivet. Jeg tror neppe de bare tisset i dem. Folk på 17-1800-tallet var ganske forfengelige. De gikk nok på et av de mange stol-toalettene (stol med en bøtte under). I versailles bæsjet de visst i krokene, så kom tjenerne og tørket opp...

Anonymous poster hash: 74135...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva hvis man får skikkelig mens-smerter da, drar kidnapperne på 7-11 og kjøper Ibux? Tror dere? Anonymous poster hash: bd55c...c38

Nei, de driter sikkert i smertene.

Anonymous poster hash: 74135...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha lurt på det jeg og.

Men jeg hadde nok mistet mensen i en slik situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...