Gå til innhold

Jeg er så redd, hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fulgte ikke med på hvilken farge den væsken hadde :fnise: Men det var ihvertfall væske og bruk av bomullsdott og vasking hele veien innvendig og utenpå.

Da var det nok ikke sånn blå væske (tror det er metylenblått). Jeg fikk det en gang pga sopp inni øregangen, men det farger huden i flere uker. Det er jo litt kjipt å ha blått underliv i ukesvis ;)

Anonymous poster hash: 3b02e...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det nok ikke sånn blå væske (tror det er metylenblått). Jeg fikk det en gang pga sopp inni øregangen, men det farger huden i flere uker. Det er jo litt kjipt å ha blått underliv i ukesvis ;)

Anonymous poster hash: 3b02e...aff

:laugh: Jeg tror ikke det var blått da nei. Da hadde vel undertøyet blitt blått også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Jeg tror ikke det var blått da nei. Da hadde vel undertøyet blitt blått også!

Nå har jeg tenkt litt, og jeg har lest masse.

Jeg er 99% sikker på at det er sopp, og 1% at det kan være klamydia.

Men kan jeg ta behandling selv om jeg har mensen? Jeg får mensen på lørdag også varer det hele uken. Kanskje jeg skal vente med alt til om to uker, så er jeg helt sikker? Slitsomt å være så usikker hele tiden :P

Anonymous poster hash: 16c77...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt litt, og jeg har lest masse.

Jeg er 99% sikker på at det er sopp, og 1% at det kan være klamydia.

Men kan jeg ta behandling selv om jeg har mensen? Jeg får mensen på lørdag også varer det hele uken. Kanskje jeg skal vente med alt til om to uker, så er jeg helt sikker? Slitsomt å være så usikker hele tiden :P

Anonymous poster hash: 16c77...b07

Om du får time imorgen, får du sikkert behandling mot soppen med en gang. Klamydia må du ha svar på testen før du får behandling for den. Det tar vel en stund før du får svar, og det er bare tabletter. I mellomtiden bør du ha kondomer om du har type, og han bør helst også ta testen og evt kur. Og evt sjekke seg for sopp.

Hvis du syns det er stress kan du vente til mensen er over. Men da vil du jo klø og svi hele tiden også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får time imorgen, får du sikkert behandling mot soppen med en gang. Klamydia må du ha svar på testen før du får behandling for den. Det tar vel en stund før du får svar, og det er bare tabletter. I mellomtiden bør du ha kondomer om du har type, og han bør helst også ta testen og evt kur. Og evt sjekke seg for sopp.

Hvis du syns det er stress kan du vente til mensen er over. Men da vil du jo klø og svi hele tiden også..

Ja, jeg ringer å hører :) og får jeg time så er det jo greit. Så tar jeg en klamydia test for å utelukke det fullstendig.

Ja, jeg har fast partner, så vi får bruke det. Han er livredd sopp.

Tusen tusen takk for svar, du har vært til så stor hjelp :) Jeg føler meg mye bedre :) Jeg er svært takknemlig :)

Anonymous poster hash: 16c77...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringer å hører :) og får jeg time så er det jo greit. Så tar jeg en klamydia test for å utelukke det fullstendig.

Ja, jeg har fast partner, så vi får bruke det. Han er livredd sopp.

Tusen tusen takk for svar, du har vært til så stor hjelp :) Jeg føler meg mye bedre :) Jeg er svært takknemlig :)

Anonymous poster hash: 16c77...b07

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tenkt litt, og jeg har lest masse.Jeg er 99% sikker på at det er sopp, og 1% at det kan være klamydia. Men kan jeg ta behandling selv om jeg har mensen? Jeg får mensen på lørdag også varer det hele uken. Kanskje jeg skal vente med alt til om to uker, så er jeg helt sikker? Slitsomt å være så usikker hele tiden :PAnonymous poster hash: 16c77...b07

Vent med vaginaltabletten til etter mensen. Men begynn å smøre litt på utsiden for å lindre og delvis behandle. Det skader heller ikke å fukte fingrene med krem og smøre litt på innsiden (skjeden) også. Husk også å smøre en ukes tid (gjerne to uker) etter at du har tatt tabletten også.

Anonymous poster hash: 3b02e...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og typen din bør smøre seg litt også, selv om han kanskje ikke har symtomer. Det er vanlig med ping pong smitte, selv om sopp ikke er en kjønnssykdom.

Anonymous poster hash: 3b02e...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...