Gå til innhold

Dere som er fornøyde med kroppene deres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri vurdert å legge ut bilder, nei, det er ganske teit. Riktignok er jeg 40, men hadde ikke gjort det selv om jeg var 16! Jeg blir helt satt ut av hva folk får seg til å legge ut av poserte bilder. Det avslører hvor desperate de er etter bekreftelse. Alle over 14 skjønner det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vurdert å legge ut bilder, nei, det er ganske teit. Riktignok er jeg 40, men hadde ikke gjort det selv om jeg var 16! Jeg blir helt satt ut av hva folk får seg til å legge ut av poserte bilder. Det avslører hvor desperate de er etter bekreftelse. Alle over 14 skjønner det.

Hva er det som er så galt med litt "bekreftelse" hvis man er "usikker" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd, har typisk høy, atletisk, modellkropp. Vokste opp med lite fokus på utseende,og jeg trenger ikke at andre bekrefter det ved å legge ut bilder.

Anonymous poster hash: b3169...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett fornøyd, men kunne selvsagt vært noen kg mindre. Det plager meg ikke så veldig. Jeg har verken behov eller lyst til å legge ut bilder av meg selv. Tar aldri selfies på snapchat engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke viktig, legger aldri ut bilder - det er hvertfall teit. Og da virker en uansett desperat etter oppmerksomhet og det gidder jeg ikke



Anonymous poster hash: 1aa03...c8c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så galt med litt "bekreftelse" hvis man er "usikker" da?

Det er bare SÅ feil å legge ut tilgjorte bilder for å få falsk tilbakemelding fra bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor viktig er det å få bekreftelse fra andre? At kroppen er fin altså :P

Legger dere ut mange bilder og sånn?

Ble så nysgjerrig etter noen andre tråder :)

Anonymous poster hash: 8d730...0dd

For å si det sånn, jeg er fornøyd med kroppen min men det betyr ikke at jeg har en modellkropp. Jeg har en trent kropp som fungerer. Kommer aldri til å legge ut bilder av kroppen min for å få en bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret ligger vel litt i spørsmålet. Dersom man er fornøyd, så trenger man ikke søke bekreftelse. Det gjelder vel på de fleste områder utenom kroppen også.

Jeg er fornøyd med kroppen min, men får positive tilbakemeldinger uten å måtte stille spørsmål. Personer som sier jeg har fin figur og sånne ting. Husker på julebordet i januar, da hadde jeg en litt tight kjole. Da fikk jeg uønsket mye oppmerksomhet (særlig fra gutta da) "i plenum", da blir jeg faktisk bare flau.

Men samtidig skjønner jeg de som legger ut bilder av seg selv, dersom de trener og oppnår resultater. Jeg finner jo inspirasjon i flotte kropper på instagram og sånne ting, så på en måte setter jeg jo pris på at andre ønsker å legge ut bilder. Og positive kommentarer er jo hyggelig uansett.

Men de som virkelig er fornøyde, de trenger ikke bekreftelse.

Jeg merker at de menneskene jeg beundrer mest, det er de som for eksempel er skikkelig flinke til noe uten å skryte. Ydmykhet er beundringsverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vurdert å legge ut bilder, nei, det er ganske teit. Riktignok er jeg 40, men hadde ikke gjort det selv om jeg var 16! Jeg blir helt satt ut av hva folk får seg til å legge ut av poserte bilder. Det avslører hvor desperate de er etter bekreftelse. Alle over 14 skjønner det.

Ja. Det samme tenker jeg. Jeg er 19.

Svaret ligger vel litt i spørsmålet. Dersom man er fornøyd, så trenger man ikke søke bekreftelse. Det gjelder vel på de fleste områder utenom kroppen også.

Jeg er fornøyd med kroppen min, men får positive tilbakemeldinger uten å måtte stille spørsmål. Personer som sier jeg har fin figur og sånne ting. Husker på julebordet i januar, da hadde jeg en litt tight kjole. Da fikk jeg uønsket mye oppmerksomhet (særlig fra gutta da) "i plenum", da blir jeg faktisk bare flau.

Men samtidig skjønner jeg de som legger ut bilder av seg selv, dersom de trener og oppnår resultater. Jeg finner jo inspirasjon i flotte kropper på instagram og sånne ting, så på en måte setter jeg jo pris på at andre ønsker å legge ut bilder. Og positive kommentarer er jo hyggelig uansett.

Men de som virkelig er fornøyde, de trenger ikke bekreftelse.

Jeg merker at de menneskene jeg beundrer mest, det er de som for eksempel er skikkelig flinke til noe uten å skryte. Ydmykhet er beundringsverdig.

Helt enig. :)

Anonymous poster hash: 139d4...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske fornøyd, men har ingen behov for å legge ut bilder av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd med min kropp, men de gangene jeg legger ut bilde er det bare av ansiktet :-) eneste jeg trenger er bekreftelse fra kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...