Gå til innhold

Dere som er fornøyde med kroppene deres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor viktig er det å få bekreftelse fra andre? At kroppen er fin altså :P

Legger dere ut mange bilder og sånn?

Ble så nysgjerrig etter noen andre tråder :)

Anonymous poster hash: 8d730...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvorfor i svarte de legger det ut på samliv og relasjoner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei haha :P Legger aldri ut bilder av den.



Anonymous poster hash: bcc35...391
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt ganske fornøyd.

Men jeg har aldri lagt ut bilde av kroppen min på internett, rett og slett fordi det er teit. Sender heller en del bilder til kjæresten, og får nok bekreftelser fra han.



Anonymous poster hash: 47b50...429
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får liksom det ekstreme behovet for bekreftelse.

Anonymous poster hash: d333b...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd, og kroppen er heldigvis i stand til å gjøre det jeg vil, men jeg føler ikke noe umiddelbart behov for å legge ut daglige rumpe-selfies, nei. :vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faar komplimenter fra mannen min, trenger ikke bekreftelse eller komplimenter fra andre, saa nei, legger ikke ut bilder for a faa komplimenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Så lenge ingen sier noe stygt så er det greit. Trenger ikke noen komplimenter, da blir jeg bare forlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å legge ut bilder, andres stjålne og beundrede blikk er nok for meg :danse:



Anonymous poster hash: fcb99...794
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Tja, stort sett er jeg fornøyd med kroppen.

Har mange arr etter diverse lidelser jeg sliter/har slitt med, har litt for mye magefett pga overvekt, og litt mye løs hud på innsiden av lårene. Men som sagt, stort sett fornøyd.

Legger ikke ut bilder av kroppen min rett og slett fordi jeg ikke forstår poenget med det.

Komplimenter er alltid viktig. Uansett hva det gjelder. Hadde nok sikkert ikke hatt et så godt forhold til kroppen min dersom f.eks mannen min aldri ga meg noen komplimenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe fornøyd med kroppen, den er sunn og sterk og jeg er ikke redd for å vise meg naken. Men ville aldri lagt ut bilder for å vise meg fram og få bekreftelse. Er jeg fornøyd selv er det bra nok (mannen er storfornøyd så det er jo supert. Haha ;) ), trenger ikke bekreftelse fra hele vennelisten på facebook.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tror nok det blir litt for lett å påstå at man ikke trenger eller ønsker bekreftelse overhodet. De fleste liker vel å få bekreftelse, fra en eller annen kilde, på en eller annen måte. Jeg innrømmer jo at jeg blir glad for komplimenter fra feks venner, men det jeg ikke gjør eller føler behov for, er å legge ut bilder for å få bekreftelse eller av usikkerhet på min egen kropp.

Jeg er glad for at jeg var fjortis og usikker før sosiale mediers inntog og selfies, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en frisk kropp som klarer alt jeg trenger. Så klart jeg er fornøyd med kroppen min!

Jeg kan se i speilet og tenke at jeg burde vært slankere, men helvete heller. Den gjør det den skal.

Og i motsetning til det jeg får lese her inne har jeg aldri hatt problemer med å få interesse fra menn heller til tross for at jeg tydeligvis er bælfeit og ikke bare lubben :ler:

Men tilbake til tema:

Kunne aldri falt meg inn å legge inn bilder noe som helst sted. Mannen kan se på den når han vil, og jeg trenger ikke å dele den med andre. (Før jeg tar frem bikinien og steiker flesket - sommer her kommer jeg :bolledeig: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker kroppen min, og selv om jeg jo anser den som estetisk pen, er det ikke utseendet som veier tyngst. Jeg vet hva den er kapabel av og det er langt mer fantastisk enn utseendet dens noen gang kunne vært. Jeg kan løpe langt, løfte tungt, bøye meg dypt ned, og reagere på under et sekund dersom det trengs. Lårene mine er sterke som fy og da gjør det ikke noe at de ikke har en desimeters mellomrom. Dermed er jeg ikke avhengig av komplimenter for andre - det er hyggelig å få høre at noen synes kroppen min er flott, men det er ikke nødvendig for at jeg skal trives i den. Om noen sier den er stygg ler jeg og det bryr meg helt ærlig ikke overhodet, fordi jeg vet hva kroppen min er i stand til, hvilket perfekt samspill som er mellom alle delene, og dermed blir det å avskjære den som mindre verdt på grunn av mangler i forhold til et bilde jeg uansett finner tåpelig rent latterlig.



Anonymous poster hash: bdef9...23f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg komfortabel i kroppen min og har lært meg å like den. Har aldri lagt ut bilde på nettet, får nok bekreftelse av kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Jeg trenger ikke bekreftelse. Den jeg vil imponere er meg selv og er jeg fornøyd trenger jeg ikke noen til å si det for meg. Jeg skal innrømme å ha lagt ut et par bilder av kroppen min her på KG og det er i min treningsdagbok for å ha en plass der jeg kan se framgang og få motivasjon. Om noen gir meg skryt blir jeg jo selvfølgelig glad, men det er ikke det som er meningen bak det. Uansett skryt eller kritikk så er jeg fornøyd med meg selv og det er det som teller.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor viktig er det å få bekreftelse fra andre? At kroppen er fin altså :P

Legger dere ut mange bilder og sånn?

Ble så nysgjerrig etter noen andre tråder :)

Anonymous poster hash: 8d730...0dd

Det sier seg vel selv at om man er fornøyd og "sikker" så trenger man jo ikke så mye bekreftelse...

Jeg har alltid vært litt ukomfortabel med min egen kropp, så det at jeg har fått mye komplimenter fra andre (ikke intÆrn-nettet altså) har faktisk vært med på å bidra til mindre missnøye.

Det å få høre at andre er misunnelige på noe man selv ikke er fornøyd med kan ofte gi en et annet perskektiv på saker og ting... Så for min del har det vel vært litt viktig.

Legger ikke ut mange bilder,nei, selv om jeg lagt ut bilde på KG en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri lagt ut bilder av kroppen min.



Anonymous poster hash: f92c5...7db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut nakenbilder på et internasjonalt nettsted og de ble tatt godt i mot :)



Anonymous poster hash: f12e5...971
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...