Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva skal til for at du begynner å gråte?

Anonymous poster hash: 97e51...871
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være en spøk. Er du seriøs?

Anonymous poster hash: 2ad25...bda
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Skrevet

Hva er så ille med spørsmålet?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja, sist jeg gråt var når morfar døde for vel 3 år siden, iaffall som jeg kan huske nå i slengen.

Anonymous poster hash: a45a1...216
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må det være en spøk? Det er da et helt ok spørsmål?

Anonymous poster hash: df7d9...7db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og hva skal til for at du begynner å gråte?

Tja, maks en gang i året. Vel, det som skal til er nok en kombinasjon av mange ting. Evt. søvnmangel, sykdom + at noen jeg elsker ikke har det bra. Eller at andre mennesker og dyr oppretter stor urettferdighet eller har det jævlig på andre måter.

Anonymous poster hash: 121d5...5f9

AnonymBruker
Skrevet

Tja, maks en gang i året. Vel, det som skal til er nok en kombinasjon av mange ting. Evt. søvnmangel, sykdom + at noen jeg elsker ikke har det bra. Eller at andre mennesker og dyr oppretter stor urettferdighet eller har det jævlig på andre måter.

"Opplever" skulle det selvsagt være. ;)

Skrevet

Sist gang jeg gråt(mann 38) så fortalte vi våre 2 barn at vi går ifra hverandre og jentungen på 5 år sier "Hvorfor må dere flytte fra hverandre" om ikke våre hjerter var slitne fra før så ble de utslitt da.

Vi har prøvd men ingen klarer å forklare det for en 5 åring at mamma og pappa flytter fra hverandre uten av 5 åringen skjønner nok til å bli "trist som faen". Den dagen sliter i hjerte mitt fortsatt etter 14 dager og vil være med meg lenge selvom sum a summarum vil bli positiv.

• Liker 4
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Jeg sipper ganske lett. Hvis jeg ser en trist film så kan det fort renne et par tårer. Men skikkelig gråt er vel heller nesten aldri. Gråt jo når mormor og faren min døde men det er vel nokså naturlig føler jeg.

Og nei jeg føler ikke at dette gjør meg til mindre mann eller lignende hvis noen har til hensikt og si dette. :fnise:

Jeg er også litt barnslig og prøver og gjemme tårene mine fra samboer type snu meg til siden og klø meg i øyenene mens jeg gjesper og lignende. Hehe.

Endret av Malanthor
  • Liker 10
Skrevet

Når Ole Paus fremførte "mitt lille land" forrige helg. For eksempel.

• Liker 2
Gjest Nightwich
Skrevet

Det er flott med menn som tør å gråte !!

• Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

MENN GRÅTER IKKE

Spre det videre, med jungeltrommene om nødvendig.

Årsaker:

1. Kvinner liker ikke menn som gråter.

2. Ingen bryr seg om en mann som gråter.

3. Du mister respekten fra andre mennesker.

Om de gråter, er det under dyna midt på natten, stille, slik at ingen kan høre det. Eller på en isolert plass.

Endret av Idollet
  • Liker 4
Skrevet

Gråter vel en gang i uka. Alkohol er litt av et rusmiddel.

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg har sett min far gråte en-to ganger i løpet av min oppvekst. Av en eller annen grunn fikk jeg mer respekt for han og ble enda mer glad i han.. Vet ikke hvorfor, men det er bare noe med den gråtinga... Han viste følelser framfor å skjule dem, og det synes jeg er flott.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Gråter ca 2-3 ganger i året, utenom hvis det skjer noe spesielt, som at en kompis eller familie dør (familie har ikke skjedd så mye enda, kompiser derimot..)

Når jeg gråter, er det fordi en jeg elsker overhode ikke har det bra, eller at jeg er så trøtt, sliten og lei at jeg ikke ser noen ende, og alt er svart.

Anonymous poster hash: c56e6...7f8

• Liker 1
Gjest doktor
Skrevet

Dette var jo trist.

MENN GRÅTER IKKE

Årsaker:

Om de gråter, er det under dyna midt på natten, stille, slik at ingen kan høre det. Eller på en isolert plass.

• Liker 17
Gjest Idollet
Skrevet

Dette var jo trist.

Trist er det ja, men ingen ting å gjøre med det.

• Liker 3
Gjest doktor
Skrevet (endret)

Jeg gråter når det er gråt der. Kanskje er det bare øynene som blir blanke fordi jeg blir berørt av noe.Eller snørra renner i en begravelse. Eller felle 3 tårer når jeg er ikke fullt så trist - som i en god film.

Gråt er forøvrig styrke. Fortvilende gråt, gjemt gråt, stille gråt, er det eneste som ikke leger. All annen gråt er forløsende, oppbyggelig, legende, restituerende, varmende, beroligende.

N081904.jpg

Her er forøvrig en kort liten sak om gråt:

http://aeon.co/magazine/oceanic-feeling/thomas-dixon-tears/

(dette ble så pompøst at jeg gremmes men det er stort sett sant)

Endret av doktor
  • Liker 4
Gjest doktor
Skrevet

Jeg kjenner ikke til disse du har møtt men de er jo ikke så mye å samle på og kanskje på tide å gi andre typer mennesker en sjangs. Kvinner elsker en mann i kontakt med følelsene sine (men en må være i kontakt med de og ikke ramle helt av hengslene. Da har en jobb å gjøre i mellomtiden)

MENN GRÅTER IKKE

Årsaker:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...