Gå til innhold

Kvinner har det enklere i partnermarkedet og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi

Det er jo ikke en myte når en har opplevd det i praksis da...

Hvor mange ganger har du praktisert dette da?

Selvopplevelser er ikke noe fasit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jamen som sagt. Kvinner lærer at dersom mannen ikke tar initiativet så betyr det at han ikke er interessert

Og her lærer du gjennom menn selv at det å ta initiativ slettes ikke er så verst og noe du burde forsøke ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvor mange ganger har du praktisert dette da?

Selvopplevelser er ikke noe fasit.

Jamen jeg gidder jo ikke å få min stolthet såra over å bli avvist, når jeg har hatt mye mer suksess med menn som har tatt initiativet ovenfor meg. Og menn som sitter og venter på å bli sjekka opp, hvorfor gjør de det? Føler de er alt for likestilling og vil at damer skal spandere på de, og det føles unaturlig for meg. Trodde ikke menn likte å føle seg som en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og her lærer du gjennom menn selv at det å ta initiativ slettes ikke er så verst og noe du burde forsøke ut selv.

det har jeg ikke lært all den tid jeg skremmer dem bort om jeg ber de ut på en øl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jamen jeg gidder jo ikke å få min stolthet såra over å bli avvist, når jeg har hatt mye mer suksess med menn som har tatt initiativet ovenfor meg. Og menn som sitter og venter på å bli sjekka opp, hvorfor gjør de det? Føler de er alt for likestilling og vil at damer skal spandere på de, og det føles unaturlig for meg. Trodde ikke menn likte å føle seg som en kvinne.

Menn risikerer å bli såret og avvist.

Det er ikke lettere for menn å bli avvist enn det er for deg.

Her får du nå vite at menn ikke har noe imot at du som kvinne tar initiativ.

Er det så vanskelig å ta det til seg??

Menn føler seg ikke som kvinner selv om en kvinne sjekker ham opp.

Latterlig å komme med et slikt utsagn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg ikke lært all den tid jeg skremmer dem bort om jeg ber de ut på en øl

Er du pen?, bile? :)

Anonymous poster hash: cbc43...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen jeg gidder jo ikke å få min stolthet såra over å bli avvist, når jeg har hatt mye mer suksess med menn som har tatt initiativet ovenfor meg. Og menn som sitter og venter på å bli sjekka opp, hvorfor gjør de det? Føler de er alt for likestilling og vil at damer skal spandere på de, og det føles unaturlig for meg. Trodde ikke menn likte å føle seg som en kvinne.

Hvis du ikke gidder få din stolthet såra, så kan det hende drømmefyren som sitter vedsiden av deg tenker det samme greiene etter å ha blitt avvist 100 ganger flere ganger enn du har. Vi blir leie av slikt vi også, gir faen og slutter med å prøve for en periode. Møter han da deg i den "gi faen" perioden, så kan du gå glipp av århundrenes mann kun pga du er redd for din stolthet, og er egoist i det. Alle som prøver seg må da tåle at stoltheten får seg en bulk.

Hvorfor sitter kvinner å venter å bli sjekket opp? Hvis du som kvinne sitter og får god kontakt med en fyr gjennom blikk og flørt, så er det jo bare tullete å vente dette ut helt til de ebber ut i ingenting om han ikke kommer bort for å hilse. Du er da like pingle som han som ikke klarer å ta initiativet.

det har jeg ikke lært all den tid jeg skremmer dem bort om jeg ber de ut på en øl

Da er du et unikum om du har skremt bort alle du har bedt ut. Jeg har nemlig svart ja til alle jentene som har bedt meg ut på en date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen jeg gidder jo ikke å få min stolthet såra over å bli avvist, når jeg har hatt mye mer suksess med menn som har tatt initiativet ovenfor meg. Og menn som sitter og venter på å bli sjekka opp, hvorfor gjør de det? Føler de er alt for likestilling og vil at damer skal spandere på de, og det føles unaturlig for meg. Trodde ikke menn likte å føle seg som en kvinne.

Har du hatt så mye suksess med menn som tar initiativet? Synes du ofte klager på at det går så dårlig i kjærligheten jeg

Anonymous poster hash: 5f367...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullshitt



Anonymous poster hash: 07dfc...fea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Menn risikerer å bli såret og avvist.

Det er ikke lettere for menn å bli avvist enn det er for deg.

Her får du nå vite at menn ikke har noe imot at du som kvinne tar initiativ.

Er det så vanskelig å ta det til seg??

Menn føler seg ikke som kvinner selv om en kvinne sjekker ham opp.

Latterlig å komme med et slikt utsagn!

jeg vet det men det er ikke mitt problem. Jeg avviser gutter jeg ikke finner tiltrekkende. Jeg vil ikke være på den siden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

jeg vet det men det er ikke mitt problem. Jeg avviser gutter jeg ikke finner tiltrekkende. Jeg vil ikke være på den siden.

Feiging! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet det men det er ikke mitt problem. Jeg avviser gutter jeg ikke finner tiltrekkende. Jeg vil ikke være på den siden.

Hvis ikke du gidder, hvorfor skal andre gidde? Du klager jo til stadighet at kjærligheten ikke finner deg, og det er jo ikke rart når du sitter der med den holdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Feiging! ;)

vet det. Men jeg vil ikke sjekke opp menn i solidaritet til menn som blir avvist.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet det. Men jeg vil ikke sjekke opp menn i solidaritet til menn som blir avvist.

Det er ikke snakk om solidaritet med noen som helst her. Det er snakk om din egen usikkerhet og redsel for avisning... Det er en ærlig sak det, men ikke gjem deg bak noe annet. Kall en spade for en spade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er ikke snakk om solidaritet med noen som helst her. Det er snakk om din egen usikkerhet og redsel for avisning... Det er en ærlig sak det, men ikke gjem deg bak noe annet. Kall en spade for en spade...

men for kvinner er det et stort press om å være attraktiv. Og gutter vil ikke ha jenter som blir avvist. Og jeg kan ikke sjekke. Vet ikke hvordan man gjør det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men for kvinner er det et stort press om å være attraktiv. Og gutter vil ikke ha jenter som blir avvist. Og jeg kan ikke sjekke. Vet ikke hvordan man gjør det

- Kvinner er akkurat like utseendefokuserte som menn er. ref. alle trådene om kjekke menn her inne...

- Menn bryr seg ikke om andre menn har avist en kvinne, de fleste menn skjønner at det er mye som skal stemme mellom to mennesker...

-Altså, det er en ærlig sak å være usikker når det gjelder sjekking, mange er det... Men ikke gjem deg bak kjønnsroller i et forsøk på å dekke over din egen usikkerhet... Da står det mer respekt av å være dønn ærlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

- Kvinner er akkurat like utseendefokuserte som menn er. ref. alle trådene om kjekke menn her inne...

- Menn bryr seg ikke om andre menn har avist en kvinne, de fleste menn skjønner at det er mye som skal stemme mellom to mennesker...

-Altså, det er en ærlig sak å være usikker når det gjelder sjekking, mange er det... Men ikke gjem deg bak kjønnsroller i et forsøk på å dekke over din egen usikkerhet... Da står det mer respekt av å være dønn ærlig...

ja jeg er usikker men det er mye kjekkere å bli sjekka opp enn å sjekke opp. Ting var mye lettere før når kvinner slapp å gjøre det. Ja det var kjipt for gutta men.. ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er usikker men det er mye kjekkere å bli sjekka opp enn å sjekke opp. Ting var mye lettere før når kvinner slapp å gjøre det. Ja det var kjipt for gutta men.. ja.

Ja, det er selvsagt mye lettere når alt kommer rekende på ei fjøl og man ikke trenger å gjøre noe innsats selv. Mye bedre at alle andre tar ansvar slik at en slipper å gjøre det selv... Hva er du redd for?

Anonymous poster hash: 81aa4...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, det er selvsagt mye lettere når alt kommer rekende på ei fjøl og man ikke trenger å gjøre noe innsats selv. Mye bedre at alle andre tar ansvar slik at en slipper å gjøre det selv... Hva er du redd for?

Anonymous poster hash: 81aa4...2be

jeg er redd for å virke for desp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er redd for å virke for desp.

Du vil aldri bli tatt for å være "desp." selv om du tar initiativet enkelte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...