Gå til innhold

Kvinner har det enklere i partnermarkedet og sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt enig i utsagnet om at mindre pene mennesker kan sammenlignes med damer som bare blir brukt for sex og moro. Jeg er den typiske kvinnen som havner i denne party-fella etter 3 år som singel. Jeg har prøvd å finne meg kjæreste, men jeg er vant til å jobbe hardere enn mange fordi jeg er vant til det. Aldri har jeg følt meg så lykkelig og deprimert på en gang, og dette kun fordi jeg alltid blir en sex-partner og aldri mer, selv om jeg virkelig prøver hardt.

Synes ikke menn og kvinner skal konkurrere om hvem som har det enklest, eller vanskeligst. Alt handler om tid, sted, og mennesker med forskjellig bakgrunn og utseendet, dog er det sant at vakre mennesker har det enklere. Feks, høye mørke menn er mer heldig på sjekkemarkedet enn lave menn. Slik vil det også være for overvektige personer sammenlignet med slanke tynne. Vi lever i 2014, og utseendet samt stil, hår, og klær teller mer en vi takler og innrømme. Selv har jeg møtt på menn som er perfekte i utseendet, men den mentale forståelsen fra deres side har uteblitt, og derfor har jeg avsluttet det med en gang.

Selv kan jeg ikke skjønne hvor alle kvinner blir omsvermet av menn som spanderer på oss alt.... Selv har jeg lite penger, og et over gjennomsnittet utseendet men jeg kan ikke skryte over av vi "får så mye". Tror mange menn går rundt med en feil forståelse av hvor lik egentlig menn og kvinner er, men at det som skiller oss er mer kravene vi legger i andre rundt oss, samt til oss selv.

Tror det er viktig å ikke legge for mye vekt på forskjellene, men heller se likhetene. Her inne ser man tydelig at både menn og kvinner sliter på markedet, og til syvende og sist er vi bare mennesker alle sammen med like behov samt lyst på noen å være glad i.



Anonymous poster hash: 9ee7c...3ad
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen men har det faen meg ikke lett på partnermarkedet.

Anonymous poster hash: e803b...480

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Lite attraktive kvinner har ikke mange valgmuligheter.

De har muligheter for at noen menn vil ha sex med dem og dumpe dem men det er ikke noe de er interessert i.

Menn vil ha tilfeldig sex og de ser kvinners muligheter gjennom egne preferanser og konstaterer dermed at dersom en kvinne kan "få seg noe" er hun priviligert. Det er hun ikke, for dette er kun noe menn vil ha, ikke kvinner. At mange menn vil ha bare sex, med hvem som helst, betyr ikke at dette er en universell fordel - menn og kvinner har ulike behov og ingen av dem utgjor mer enn halve befolkningen.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

Dere som har denne meningen, tror dere ikke at den hadde vært annerledes om dere faktisk måtte jobbe hardt for å få sex også? Om dere altså satt uten både forhold og sex mot deres vilje, så tror jeg dere hadde blitt glade for en knullevenn, for eksempel.

Det blir litt som når mangemillionærer sier "penger betyr ingenting", og for dem virker det slik. Men det er likevel ganske hemmende for livskvaliteten å ikke eie nåla i veggen og grue seg til neste regning.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan hjelpe meg å finne denne rekken med friere som venter, og fortelle dem at de må ha tatt feil innkjøring et sted? *ser seg forvirret rundt og klør seg i hodet*

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke giddet å lese noe bortsett fra HI.

Kvinner har det lettere på sexmarkedet, fordi menn tar det meste som finnes, de er ikke så overfladiske når det gjelder sex.

Når det gjelder forhold er det en helt annen historie. Menn vil ha damer som er mye finere enn seg selv, og holder seg oftere single enn å bli sammen med en dame som ikke er over deres league.

Jeg har en haug med ok+ venninner som ALDRI har hatt en kjæreste, og en haug med stygge (jeg synes ikke de er det, men de blir oppfattet slik av folk flest) som har hatt flere kjærester.

Så det at kvinner har det enklere er i mine øyne helt feil. Å få pult, ja kjempeenkelt! Å få kjæreste, helt umulig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har denne meningen, tror dere ikke at den hadde vært annerledes om dere faktisk måtte jobbe hardt for å få sex også? Om dere altså satt uten både forhold og sex mot deres vilje, så tror jeg dere hadde blitt glade for en knullevenn, for eksempel.

Det blir litt som når mangemillionærer sier "penger betyr ingenting", og for dem virker det slik. Men det er likevel ganske hemmende for livskvaliteten å ikke eie nåla i veggen og grue seg til neste regning.

Nei. Jeg forstår din sammenlikning og det er en ok nok analogi, men det faller dessverre under projeksjon - dvs. når vi dytter våre egne tanker over på det motsatte kjonn.

Kvinner er mer selektive når det kommer til sex. Dette har klare biologiske årsaker, som nevnt tidligere i en annen post. Det å ha sex med en mann en ikke finner tiltrekkende er ikke "helt ok" for en kvinne, det er direkte avskyelig. En gjennomsnittlig mann kan ikke forestille seg dette konseptet, ettersom menn har lavere standarder for sex, de risikerer lite og har mye drift, og de vil tomme seg i det meste. De tenker stort sett at kvinner er heldige som har valgmuligheter.

En mann er like lite i stand til å sette seg i en kvinnes sko når det gjelder sexpartnere som kvinner er i stand til å sette seg i en manns sko. En kvinne vil ikke forstå hvor visuell en mann er, hvor casual hans forhold til sex er, hvor dyp hans lyst på sex er og hvor viktig hans behov for å se på andre kvinner er. Hun kan akseptere det når hun blir fortalt disse tingene, men hun klarer ikke oppleve det. Like lite klarer en mann å oppleve en kvinnes forhold til sex og menn.

Menn og kvinner er fullstendig forskjellige og mesteparten av fordommene samt hatet som iblant dukker opp her stammer utifra det. Muligheten til å ha sex med mange forskjellige menn er ikke en fordel for kvinner. Den fordelaktige delen er skapt i menns sinne ettersom det er dette de onsker seg. En gjennomsnittlig kvinne vil heller gå uten sex enn å ha sex med en hun ikke finner attraktiv. Og beviset på dette er at mange gjor nettopp det.

Menn og kvinners forhold til okonomisk krise er den samme, men våre forhold til sex og partnerskap er veldig forskjellige. Ergo er det ikke sammenliknbart.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Nei. Jeg forstår din sammenlikning og det er en ok nok analogi, men det faller dessverre under projeksjon - dvs. når vi dytter våre egne tanker over på det motsatte kjonn.

Kvinner er mer selektive når det kommer til sex. Dette har klare biologiske årsaker, som nevnt tidligere i en annen post. Det å ha sex med en mann en ikke finner tiltrekkende er ikke "helt ok" for en kvinne, det er direkte avskyelig. En gjennomsnittlig mann kan ikke forestille seg dette konseptet, ettersom menn har lavere standarder for sex, de risikerer lite og har mye drift, og de vil tomme seg i det meste. De tenker stort sett at kvinner er heldige som har valgmuligheter.

En mann er like lite i stand til å sette seg i en kvinnes sko når det gjelder sexpartnere som kvinner er i stand til å sette seg i en manns sko. En kvinne vil ikke forstå hvor visuell en mann er, hvor casual hans forhold til sex er, hvor dyp hans lyst på sex er og hvor viktig hans behov for å se på andre kvinner er. Hun kan akseptere det når hun blir fortalt disse tingene, men hun klarer ikke oppleve det. Like lite klarer en mann å oppleve en kvinnes forhold til sex og menn.

Menn og kvinner er fullstendig forskjellige og mesteparten av fordommene samt hatet som iblant dukker opp her stammer utifra det. Muligheten til å ha sex med mange forskjellige menn er ikke en fordel for kvinner. Den fordelaktige delen er skapt i menns sinne ettersom det er dette de onsker seg. En gjennomsnittlig kvinne vil heller gå uten sex enn å ha sex med en hun ikke finner attraktiv. Og beviset på dette er at mange gjor nettopp det.

Menn og kvinners forhold til okonomisk krise er den samme, men våre forhold til sex og partnerskap er veldig forskjellige. Ergo er det ikke sammenliknbart.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

Meget godt innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg forstår din sammenlikning og det er en ok nok analogi, men det faller dessverre under projeksjon - dvs. når vi dytter våre egne tanker over på det motsatte kjonn.

Kvinner er mer selektive når det kommer til sex. Dette har klare biologiske årsaker, som nevnt tidligere i en annen post. Det å ha sex med en mann en ikke finner tiltrekkende er ikke "helt ok" for en kvinne, det er direkte avskyelig. En gjennomsnittlig mann kan ikke forestille seg dette konseptet, ettersom menn har lavere standarder for sex, de risikerer lite og har mye drift, og de vil tomme seg i det meste. De tenker stort sett at kvinner er heldige som har valgmuligheter.

En mann er like lite i stand til å sette seg i en kvinnes sko når det gjelder sexpartnere som kvinner er i stand til å sette seg i en manns sko. En kvinne vil ikke forstå hvor visuell en mann er, hvor casual hans forhold til sex er, hvor dyp hans lyst på sex er og hvor viktig hans behov for å se på andre kvinner er. Hun kan akseptere det når hun blir fortalt disse tingene, men hun klarer ikke oppleve det. Like lite klarer en mann å oppleve en kvinnes forhold til sex og menn.

Menn og kvinner er fullstendig forskjellige og mesteparten av fordommene samt hatet som iblant dukker opp her stammer utifra det. Muligheten til å ha sex med mange forskjellige menn er ikke en fordel for kvinner. Den fordelaktige delen er skapt i menns sinne ettersom det er dette de onsker seg. En gjennomsnittlig kvinne vil heller gå uten sex enn å ha sex med en hun ikke finner attraktiv. Og beviset på dette er at mange gjor nettopp det.

Menn og kvinners forhold til okonomisk krise er den samme, men våre forhold til sex og partnerskap er veldig forskjellige. Ergo er det ikke sammenliknbart.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

Et godt innlegg. Kanskje dette er grunnen til at menn ikke ser på prostitusjon som noe som er så ille pga "det er jo bare sex", mens damer ser på det som noe av det verste av det verste (på linje med drap, voldtekt osv)? Samtidig er kanskje nettopp dette grunnen til at prostitusjon i det hele tatt eksisterer. Alle har jo behov, også de stusselige taperne.

Anonymous poster hash: db738...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe av det latterligste jeg har lest på lenge.

Det var kanskje satt litt på spissen, enig i det, men å kalle det latterlig blir også feil. Det er ikke tvil om at kvinner har det MYE lettere på partnermarkedet en menn.

- De aller fleste kvinner trenger aldri gjøre en egeninnsats, fordi det er menn som forventes å være aktive

- Det er stort sett menn som risikerer avisning fordi det er menn som forventes å ta initiativ

- Kvinner kan være den som velger den av kandidatene som er best for dem, uten at de hverken er aktive eller tar initiativ.

- De aller fleste kvinner har mange å velge mellom, det har ikke de aller fleste menn...

Det er ikke så ille å være kvinne på partnermarkedet tror jeg...

Anonymous poster hash: 81aa4...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Lite attraktive kvinner har ikke mange valgmuligheter.

De har muligheter for at noen menn vil ha sex med dem og dumpe dem men det er ikke noe de er interessert i.

Menn vil ha tilfeldig sex og de ser kvinners muligheter gjennom egne preferanser og konstaterer dermed at dersom en kvinne kan "få seg noe" er hun priviligert. Det er hun ikke, for dette er kun noe menn vil ha, ikke kvinner. At mange menn vil ha bare sex, med hvem som helst, betyr ikke at dette er en universell fordel - menn og kvinner har ulike behov og ingen av dem utgjor mer enn halve befolkningen.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

Dette faller på sin egen urimelighet... Det er da nok av tråder her inne på KG hvor kvinner beskriver et sexliv med mange partnere, ofte ONSer. Kvinner har da tilfeldig sex uten hemninger i stor stil de også...

Anonymous poster hash: 81aa4...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kvinne er det ekstremt lett å få sex, og det kan derfor oppleves som vanskelig å få seg kjæreste. Grunnen til at det oppleves vanskelig er fordi mange kvinner er så seksuelt bortskjemte at de mister helt gangsynet. F.eks. er det i diverse penistråder mange kvinner som sier at de kun er interessert i forhold med menn som har kuk over 20 cm.



Anonymous poster hash: 36187...be0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg forstår din sammenlikning og det er en ok nok analogi, men det faller dessverre under projeksjon - dvs. når vi dytter våre egne tanker over på det motsatte kjonn.

Kvinner er mer selektive når det kommer til sex. Dette har klare biologiske årsaker, som nevnt tidligere i en annen post. Det å ha sex med en mann en ikke finner tiltrekkende er ikke "helt ok" for en kvinne, det er direkte avskyelig. En gjennomsnittlig mann kan ikke forestille seg dette konseptet, ettersom menn har lavere standarder for sex, de risikerer lite og har mye drift, og de vil tomme seg i det meste. De tenker stort sett at kvinner er heldige som har valgmuligheter.

En mann er like lite i stand til å sette seg i en kvinnes sko når det gjelder sexpartnere som kvinner er i stand til å sette seg i en manns sko. En kvinne vil ikke forstå hvor visuell en mann er, hvor casual hans forhold til sex er, hvor dyp hans lyst på sex er og hvor viktig hans behov for å se på andre kvinner er. Hun kan akseptere det når hun blir fortalt disse tingene, men hun klarer ikke oppleve det. Like lite klarer en mann å oppleve en kvinnes forhold til sex og menn.

Menn og kvinner er fullstendig forskjellige og mesteparten av fordommene samt hatet som iblant dukker opp her stammer utifra det. Muligheten til å ha sex med mange forskjellige menn er ikke en fordel for kvinner. Den fordelaktige delen er skapt i menns sinne ettersom det er dette de onsker seg. En gjennomsnittlig kvinne vil heller gå uten sex enn å ha sex med en hun ikke finner attraktiv. Og beviset på dette er at mange gjor nettopp det.

Menn og kvinners forhold til okonomisk krise er den samme, men våre forhold til sex og partnerskap er veldig forskjellige. Ergo er det ikke sammenliknbart.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

Jeg syntes dette blir noe unyansert, for det er mange menn - også på generelt grunnlag - som er mer kresne når det "bare" kommer til sex. At menn ligger med "hvem som helst" er nok overdrevet. Selv om mange menn kanskje har litt lavere standard enn kvinner generelt så er de aller færreste menn villig til å ligge med noen de overhodet ikke finner attraktiv. Hvorfor skulle man(n) egentlig det?

Anonymous poster hash: 8d420...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Idollet

Jeg syntes dette blir noe unyansert, for det er mange menn - også på generelt grunnlag - som er mer kresne når det "bare" kommer til sex. At menn ligger med "hvem som helst" er nok overdrevet. Selv om mange menn kanskje har litt lavere standard enn kvinner generelt så er de aller færreste menn villig til å ligge med noen de overhodet ikke finner attraktiv. Hvorfor skulle man(n) egentlig det?

Anonymous poster hash: 8d420...bf4

Det der stemmer faktisk. De færreste menn ligger med hva som helst. Kanskje om de er helt "avmagret" for sex kanskje. Men om jeg hadde ligget med noen den siste tiden, og det kom ei jente jeg overhode ikke likte, så ville jeg ikke lagt med henne. Om det var ei sosialist, så hadde nok jeg kunne holdt meg til Dovre faller uansett. Da får hun gå til den neste i rekken.

Endret av Idollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg forstår din sammenlikning og det er en ok nok analogi, men det faller dessverre under projeksjon - dvs. når vi dytter våre egne tanker over på det motsatte kjonn.

Kvinner er mer selektive når det kommer til sex. Dette har klare biologiske årsaker, som nevnt tidligere i en annen post. Det å ha sex med en mann en ikke finner tiltrekkende er ikke "helt ok" for en kvinne, det er direkte avskyelig. En gjennomsnittlig mann kan ikke forestille seg dette konseptet, ettersom menn har lavere standarder for sex, de risikerer lite og har mye drift, og de vil tomme seg i det meste. De tenker stort sett at kvinner er heldige som har valgmuligheter.

En mann er like lite i stand til å sette seg i en kvinnes sko når det gjelder sexpartnere som kvinner er i stand til å sette seg i en manns sko. En kvinne vil ikke forstå hvor visuell en mann er, hvor casual hans forhold til sex er, hvor dyp hans lyst på sex er og hvor viktig hans behov for å se på andre kvinner er. Hun kan akseptere det når hun blir fortalt disse tingene, men hun klarer ikke oppleve det. Like lite klarer en mann å oppleve en kvinnes forhold til sex og menn.

Menn og kvinner er fullstendig forskjellige og mesteparten av fordommene samt hatet som iblant dukker opp her stammer utifra det. Muligheten til å ha sex med mange forskjellige menn er ikke en fordel for kvinner. Den fordelaktige delen er skapt i menns sinne ettersom det er dette de onsker seg. En gjennomsnittlig kvinne vil heller gå uten sex enn å ha sex med en hun ikke finner attraktiv. Og beviset på dette er at mange gjor nettopp det.

Menn og kvinners forhold til okonomisk krise er den samme, men våre forhold til sex og partnerskap er veldig forskjellige. Ergo er det ikke sammenliknbart.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

Er ikke uenig med mesteparten av det du sier, men jeg kommenterte den uthevede delen av sitatet ditt, og ikke hele. Mulig det ikke kom godt nok frem.

Hadde ikke "med hvem som helst" i tankene, men sex med attraktive menn. Jeg nevnte at om kvinnene måtte jobbe hardt for å få sex så ville de satt mer pris på å få sex. Dette blir altså i en hypotetisk verden, og jeg er klar over at det ikke fungerer sånn for øyeblikket. Den gamle biologiregla blir for klasseromsaktig. Kvinner er kåte de også, og de har seksuelle behov. Det er også en del som har sex for bekreftelse, og når man får så mange tilbud at man vet man kan ha det akkurat når man vil faller den biten bort som regel. Det er nok en del kvinner der ute som hadde blitt voldsomt usikre på seg selv om plutselig ingen attraktive menn (i forhold til dem selv) ville ha sex med dem.

Jeg vet godt hva projeksjon er (og motsatt kjønn trenger ikke være involvert). Jeg har også avslått kåte, fulle damer på byen, og sett reaksjonen som kommer etterpå i mange av tilfellene.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

For en kvinne er det ekstremt lett å få sex, og det kan derfor oppleves som vanskelig å få seg kjæreste. Grunnen til at det oppleves vanskelig er fordi mange kvinner er så seksuelt bortskjemte at de mister helt gangsynet. F.eks. er det i diverse penistråder mange kvinner som sier at de kun er interessert i forhold med menn som har kuk over 20 cm.

Anonymous poster hash: 36187...be0

Du er jo helt på jordet....

Er det mulig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det undergraver uansett ikke det faktum at de aller fleste kvinner har det mye lettere enn de aller fleste menn. Kvinner har som regel et kobbel med beilere som henger etter dem og kan gå ut og inn av kjæresteforhold som det passer dem. Det er det svært få menn som kan...

Anonymous poster hash: 81aa4...2be

Jeg er vel en kvinne som blir sett på som vakker/søt av veldig mange menn, og har absolutt null problemer med å få meg noe, men det betyr ikke at det er veldig enkelt å finne seg en kjæreste, så nei, man kan ikke gå inn og ut av forhold som det passer en selv om en er attraktiv.

Anonymous poster hash: 107bb...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kvinne er det ekstremt lett å få sex, og det kan derfor oppleves som vanskelig å få seg kjæreste. Grunnen til at det oppleves vanskelig er fordi mange kvinner er så seksuelt bortskjemte at de mister helt gangsynet. F.eks. er det i diverse penistråder mange kvinner som sier at de kun er interessert i forhold med menn som har kuk over 20 cm.

Anonymous poster hash: 36187...be0

Du tar helt feil :)

Anonymous poster hash: 107bb...17d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo helt på jordet....

Er det mulig??

Innlegget du siterte var rart, men ikke helt uten sannhet...

Det er mange kvinner som vasser i sex-tilbud fra kjekke menn på byen i helgene. Samtidig opplever en del kvinner at de ikke har tjangs på de samme kjekke mennene når det gjelder seriøse forhold. Dette har skapt bitterhet i mang en kvinne, ref. mange tråder her inne på KG...

Anonymous poster hash: 81aa4...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Lite attraktive kvinner har ikke mange valgmuligheter.

De har muligheter for at noen menn vil ha sex med dem og dumpe dem men det er ikke noe de er interessert i.

Menn vil ha tilfeldig sex og de ser kvinners muligheter gjennom egne preferanser og konstaterer dermed at dersom en kvinne kan "få seg noe" er hun priviligert. Det er hun ikke, for dette er kun noe menn vil ha, ikke kvinner. At mange menn vil ha bare sex, med hvem som helst, betyr ikke at dette er en universell fordel - menn og kvinner har ulike behov og ingen av dem utgjor mer enn halve befolkningen.

Anonymous poster hash: aa2e8...152

Hvorfor da alle trådene om at kvinner bør få ha seg med så mange de vil når de vil? Jeg tror ikke kvinner er så forskjellige fra menn når det gjelder sex, de er bare litt mer tilbakeholdne med å vise det siden de kan bli stemplet som løse... Helt greit at kvinner har sex så mye de vil, men kall nå en spade for en spade, ikke prøv å skjul det...

Anonymous poster hash: 81aa4...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...