Gå til innhold

Selvskading, må gå i bikini. Vil alle skjønne at det er selvskading ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller kall det et shaving uhell, alle har opplevd det :)

Og du kan ta på plaster og kalle det et katterisp. Om arrene/sårene er på et lite område, da.



Anonymous poster hash: 0b11f...6a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hug: til deg!

Jeg pleier bare å svare "unnskyld???" (med en frekk anklagende undertone) om noen spør meg om mine arr, for man har da vett nok i skallen til å ikke kommentere andres kropper??? Klart at folk ser det og tenker sitt, men det kan de få tenke inni seg... Er jo ikke som om jeg ville gått bort til en med et stort fødselsmerke og sagt "OJ! Hva er det?" hvis folk er så frekke at de spør så får man sette de litt på plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til deg!

Jeg pleier bare å svare "unnskyld???" (med en frekk anklagende undertone) om noen spør meg om mine arr, for man har da vett nok i skallen til å ikke kommentere andres kropper??? Klart at folk ser det og tenker sitt, men det kan de få tenke inni seg... Er jo ikke som om jeg ville gått bort til en med et stort fødselsmerke og sagt "OJ! Hva er det?" hvis folk er så frekke at de spør så får man sette de litt på plass....

Er det mange som spør?

Jeg forstår heller ikke hvorfor noen tenker at det er greit å spørre om slikt.

Anonymous poster hash: 5df17...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som spør?

Jeg forstår heller ikke hvorfor noen tenker at det er greit å spørre om slikt.

Anonymous poster hash: 5df17...8f7

Nei absolutt ikke, men det har hendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem. Men faktisk har jeg erfart at folk ikke spør. Alle ser hva det er, jeg har mange arr, men jeg tror ikke noen tør kommentere eller spørre. Eneste er da jeg var i syden, da fikk jeg en del kommentarer fra fremmede, men jeg tror de bare var nysgjerrig og ikke skjønte hva det var for noe.

Jeg tror du bare må lære deg å gi faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomst83

Eller kall det et shaving uhell, alle har opplevd det :)

Og du kan ta på plaster og kalle det et katterisp. Om arrene/sårene er på et lite område, da.

Anonymous poster hash: 0b11f...6a0

Shaving uhell og selvskadings kutt kan ikke sammelignes,så man kommer nok ikke unna med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...