Gå til innhold

Hvor tett inntil bilen ved siden av parkerer du?


Gjest Blomst83

Anbefalte innlegg

Gjest Blomst83

Om noen er sutrete hadde jeg blitt så irritert at jeg hadde parkert HEEEELT inntil så eieren av bilen måtte krype ut bagasjeluken eller passasjerdøren... Ellers kan du prøve en mindre blærete versjon og parkere nærmere, men ha nok avstand til at en litt større enn normalt person KAN komme ut. :P

Jeg hadde gjort det hvis jeg hadde visst hvem vedkommende var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har noen eldre damer på jobben som stort sett parkerer på kryss og tvers av linjene. Jeg står alltid midt imellom og helt rett i oppmerkingen. Med flere menn her som gjør det har det skjedd at damene ble låst inn på plassene sine. Så kommer de og klager, vi går ut og viser oppmerkingen, det går opp en lyspære over hodet på de. En uke senere skjer det samme igjen...

Så, ja, til tider ganske tett parkering her.

Anonymous poster hash: d5c21...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Jeg forholder meg til oppmerkingen og parkerer midt mellom stripene. Men dersom noen tydelig ikke gjør det og parkerer slik at det går ut over andre kan jeg godt finne på å markere ved å parkere kloss oppi dem. Det er ikke lenge siden jeg gjorde det sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerer mellom strekene. DERSOM bilen vedsiden av står over streken, synd for han, jeg parkerer på plassen som er oppmerket.

Har en kompis som legger ved slike: http://www.google.no/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fstatic.someecards.com%2Fsomeecards%2Fimages%2Ffeed_assets%2F4d307a57915d3.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fimgur.com%2FVfwO8&h=375&w=500&tbnid=rye8x5jvtOE-7M%3A&zoom=1&docid=_bVzSPQkBut9MM&ei=HQZ4U__MLYLdOamngFg&tbm=isch&ved=0CFMQMygBMAE&iact=rc&uact=3&dur=1037&page=1&start=0&ndsp=15&biw=1280&bih=702

(ikke akkurat disse, men noe ala). Frister å begynne med det jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var kanskje en smule aggressiv.

Anonymous poster hash: d5c21...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg parkerer ved siden av en ny privateid porsche tør jeg stå nærmere enn hvis det er en rusten polsk håndverkerbil :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg parkerer ved siden av en ny privateid porsche tør jeg stå nærmere enn hvis det er en rusten polsk håndverkerbil :-)

Støtter denne. Prøver, så langt det er mulig, å unngå å parkere inntil en gammel bil full av bulker og skalkemerker. Ellers kan det være greit å unngå leiebiler og firmabiler,mye "ikke min bil så"-holdning ute å går.

Jeg parkerer iallefall slik at vedkommende ved siden lett kommer inn og ut av bilen, og at man slipper å stryke seg inntil bilsidene med klær osv. Men det irriterer meg når folk parkerer såpass langt unna at den eneste måten man kan parkere der er ved flydropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ALLTID ut ifra at bilen jeg parkerer ved siden av kjøres av en IDIOT, og parkerer derfor så tett jeg tørr pluss 40-50 cm til unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...