Cid Skrevet 26. februar 2024 #15921 Del Skrevet 26. februar 2024 Dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar 2024 #15922 Del Skrevet 26. februar 2024 Nett troll. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. februar 2024 #15923 Del Skrevet 28. februar 2024 Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. februar 2024 #15924 Del Skrevet 28. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞 Skjønner ikke hvem som driver på med sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. februar 2024 #15925 Del Skrevet 28. februar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvem som driver på med sånt. Samme her.. det gjør det mye vanskeligere for meg å være i jobb med sykdommen min når jeg må styre ned sånt😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. februar 2024 #15926 Del Skrevet 28. februar 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Samme her.. det gjør det mye vanskeligere for meg å være i jobb med sykdommen min når jeg må styre ned sånt😢 Håper de blir anmeldt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar 2024 #15927 Del Skrevet 28. februar 2024 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Samme her.. det gjør det mye vanskeligere for meg å være i jobb med sykdommen min når jeg må styre ned sånt😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. februar 2024 #15928 Del Skrevet 28. februar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Håper de blir anmeldt! Jeg anmeldte det når de herpet mobilitetsscooteren min, men det ble selvfølgelig henlagt. Det som er greit, er at de har anmeldelsen i arkivet, så om det er en gjenganger, så kan de legge dette til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. februar 2024 #15929 Del Skrevet 29. februar 2024 (endret) De som mener det tar lenger tid å bruke betalingsterminal enn kontanter på bussen… Endret 29. februar 2024 av Titania Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar 2024 #15930 Del Skrevet 29. februar 2024 Titania skrev (3 timer siden): De som mener det tar lenger tid å bruke betalingsterminal enn kontanter på bussen… Appen du mener vs kontanter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. februar 2024 #15931 Del Skrevet 29. februar 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Appen du mener vs kontanter? Nei. Betaling på bussen. Østfold kollektivtrafikk mener det tar for lang tid å betale med kort, så derfor har de fjernet betalingsterminalene i bussene. Men skjønner ikke hva som er spesielt effektivt med de som betaler kontant - først skal passasjer telle pengene (ofte mye mynt), så skal sjåføren telle pengene og så skal billett lages. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar 2024 #15932 Del Skrevet 29. februar 2024 Titania skrev (5 minutter siden): Nei. Betaling på bussen. Østfold kollektivtrafikk mener det tar for lang tid å betale med kort, så derfor har de fjernet betalingsterminalene i bussene. Men skjønner ikke hva som er spesielt effektivt med de som betaler kontant - først skal passasjer telle pengene (ofte mye mynt), så skal sjåføren telle pengene og så skal billett lages. Er det like dyrt å betale fysisk kontant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. februar 2024 #15933 Del Skrevet 29. februar 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Er det like dyrt å betale fysisk kontant? Spørs på hvor man bor 😅 Er en del tilskudd i nedre Glomma, så her er det samme pris på buss og i app, men skal man ut av det området er app billigere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar 2024 #15934 Del Skrevet 29. februar 2024 Titania skrev (1 minutt siden): Spørs på hvor man bor 😅 Er en del tilskudd i nedre Glomma, så her er det samme pris på buss og i app, men skal man ut av det området er app billigere. Rart dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. februar 2024 #15935 Del Skrevet 29. februar 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Rart dette. Nja, ikke så rart. Med utgangspunkt i før de begynte slå sammen kommuner og sånn, var det 14-15 byer/kommuner (om jeg ikke husker feil). Ca 1/3 av fylket bor i nedre Glomma, så derfor satser de mer her - men om det er så vellykket er en annen sak 😝 Fint for oss som tar buss, når de går som normalt. Akkurat nå koster enkeltbillett 10kr og månedskort 100 (kun mellom Sarpsborg og Fredrikstad) mens i resten av fylket er det 45 for enkeltbillett og 840 for månedskort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. februar 2024 #15936 Del Skrevet 29. februar 2024 17 hours ago, Frøkenfryden said: Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞 Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. 14 hours ago, sofie777 said: Jeg anmeldte det når de herpet mobilitetsscooteren min, men det ble selvfølgelig henlagt. Det som er greit, er at de har anmeldelsen i arkivet, så om det er en gjenganger, så kan de legge dette til. Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. februar 2024 #15937 Del Skrevet 29. februar 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. Takk❤️ alt ble verre enn jeg trodde også. Nav vil ikke hjelpe pga nye brannregler😢 Så hele dagen min er ganske trist og jeg veksler mellom å tørke egne tårer mellom slagene og samle mot til pasientmøter derimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. februar 2024 #15938 Del Skrevet 29. februar 2024 1 minutt siden, Frøkenfryden said: Takk❤️ alt ble verre enn jeg trodde også. Nav vil ikke hjelpe pga nye brannregler😢 Så hele dagen min er ganske trist og jeg veksler mellom å tørke egne tårer mellom slagene og samle mot til pasientmøter derimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. februar 2024 #15939 Del Skrevet 29. februar 2024 Hundeeiere som ikke plukker opp etter seg .... ekvipasjen hund og eier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. februar 2024 #15940 Del Skrevet 29. februar 2024 Nietsoj skrev (7 timer siden): Hundeeiere som ikke plukker opp etter seg .... ekvipasjen hund og eier Nå er våren her , og et sikkert vårtegn er hundebæsjen som tyter opp etterhvert som snøen synker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå