Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

folk som er så oppmerksomhetsyke at dem MÅ over går andres historier!

Anonymous poster hash: 47743...095
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt "chevre" fra Tine (det var det de hadde på Bunnpris) - den er pakket i en plastrør"pose", noe som hadde vært helt greit om den hadde hatt samme konsistens som ekte chèvre. Dessverre er dette produktet mer som Snøfrisk. Hadde den kommet i en eske eller på tube, ville det ikke vært noe problem å forsyne seg på en sivilisert måte. Nå må jeg klemme på dette røret, og det blir noe fryktelig griseri! 

Men den smaker vidunderlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som er så oppmerksomhetsyke at dem MÅ over går andres historier!

Anonymous poster hash: 47743...095

Eksempler?

Anonymous poster hash: 4f18a...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker som sliter en del med flass i håret, og som veldig ofte må klø seg i hodebunnen på grunn av dette. Dermed kommer det fort en del flass under neglene på fingrene deres. Så dem sitter og renser fingrene sine ved bordet, selv når dem sitter på cafe eller restaurant. Så litt av hvert som ligger under neglene deres, havner da på bordet hvor all maten deres står. Uheldigvis for dem som sitter rett ved siden av disse folka med flass. For dem risikerer at litt av hvert av flass og så videre, også havner på tallerkenen og oppi middagen deres..

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

Noen har psoriasis og kan ikke for det. Men jeg har aldri sett flass og psoriasis hoppe som insekter så du må nok oppsøke legen din og be om en diagnose.

Anonymous poster hash: 4f18a...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent har en blogg og hun bruker anførselstegn på de merkeligste steder! 

Anonymous poster hash: edcb0...e1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polakker som naboer. De sitter utenfor og hoier og skriker dagen og natta lang på fridager, spiller rar musikk høyt og er bare et mareritt som naboer generelt  :balltre:

Anonymous poster hash: 97c14...307
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke bruker blinklys :bond:

I rushen er det så hinsides irriterende atte fy ****. Også irriterende med de som kjører ut fra boligfelt i tusen km/t på "småveier" fordi de har forkjørsrett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister som okkuperer veien, og ikke har vett til å respektere lovene som sier at de skal vike til siden for de som har høyere fart.

Anonymous poster hash: a2676...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rushen er det så hinsides irriterende atte fy ****. Også irriterende med de som kjører ut fra boligfelt i tusen km/t på "småveier" fordi de har forkjørsrett.

Og jeg irriterer meg grønn over de som ikke gidder å stoppe for trafikk fra høyre fordi veien de kjører på tilfeldigvis er litt større.

Det blir litt vanskelig hvis trafikkreglene kun skal være veiledende, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At den bussen som ALLTID er 5 minutter forsinket selvsagt var presis da jeg kom 2 minutter etter oppsatt avgangstidspunkt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

At den bussen som ALLTID er 5 minutter forsinket selvsagt var presis da jeg kom 2 minutter etter oppsatt avgangstidspunkt.

Det er irritrende men ikke så irriterende som når bussen er 20 minutter forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette http://www.vg.no/bildespesial/13029/

Jeg tror jeg må spy :spy: Hvordan kan noen behandle hunder slik :(

Jeg har ikke fulgt lenken, men din reaksjon later til å være avsky, sinne og medfølelse, ikke irritasjon...

Restuarantmenyer hvor den norske "oversettelsen" er like ubegripelig som originalen. 

Feks denne: http://www.popolare.no/files/uploads/menu.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at jeg ikke får meg selv ut av senga før absolutt siste øyeblikk. 10 min til jeg må gå ut døra? Ja, får vel gå i dusjen da. Jeg har ligget våken i nesten halvannen time. Årrrh.. Nå blir det stress som vanlig -.-

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over feiginger som går til personsangrep under AB, og ikke med sitt eget nick, noe som skaper hodebry for de av redelige ABere som ikke går til slike feige skritt.

Så kjære medABere, vennligst tre frem med deres brukernavn når dere skal komme med usaklige kommentarer, ikke gjem dere bak ABere. Jeg er lei av å bli satt i samme hartkorn som dere.

Anonymous poster hash: a2676...5a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...