AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1221 Del Skrevet 19. juni 2015 folk som er så oppmerksomhetsyke at dem MÅ over går andres historier! Anonymous poster hash: 47743...095 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. juni 2015 #1222 Del Skrevet 20. juni 2015 Jeg har kjøpt "chevre" fra Tine (det var det de hadde på Bunnpris) - den er pakket i en plastrør"pose", noe som hadde vært helt greit om den hadde hatt samme konsistens som ekte chèvre. Dessverre er dette produktet mer som Snøfrisk. Hadde den kommet i en eske eller på tube, ville det ikke vært noe problem å forsyne seg på en sivilisert måte. Nå må jeg klemme på dette røret, og det blir noe fryktelig griseri! Men den smaker vidunderlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1223 Del Skrevet 20. juni 2015 folk som er så oppmerksomhetsyke at dem MÅ over går andres historier!Anonymous poster hash: 47743...095 Eksempler?Anonymous poster hash: 4f18a...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1224 Del Skrevet 20. juni 2015 Enkelte mennesker som sliter en del med flass i håret, og som veldig ofte må klø seg i hodebunnen på grunn av dette. Dermed kommer det fort en del flass under neglene på fingrene deres. Så dem sitter og renser fingrene sine ved bordet, selv når dem sitter på cafe eller restaurant. Så litt av hvert som ligger under neglene deres, havner da på bordet hvor all maten deres står. Uheldigvis for dem som sitter rett ved siden av disse folka med flass. For dem risikerer at litt av hvert av flass og så videre, også havner på tallerkenen og oppi middagen deres..Anonymous poster hash: 625e4...0c5 Noen har psoriasis og kan ikke for det. Men jeg har aldri sett flass og psoriasis hoppe som insekter så du må nok oppsøke legen din og be om en diagnose.Anonymous poster hash: 4f18a...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 20. juni 2015 #1225 Del Skrevet 20. juni 2015 Folk som gjør seg selv til offere for alt irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1226 Del Skrevet 20. juni 2015 En bekjent har en blogg og hun bruker anførselstegn på de merkeligste steder! Anonymous poster hash: edcb0...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 20. juni 2015 #1227 Del Skrevet 20. juni 2015 Irriterer meg veldig over at jeg er forkjøla nå som finværet endelig kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1228 Del Skrevet 20. juni 2015 Polakker som naboer. De sitter utenfor og hoier og skriker dagen og natta lang på fridager, spiller rar musikk høyt og er bare et mareritt som naboer generelt Anonymous poster hash: 97c14...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 20. juni 2015 #1229 Del Skrevet 20. juni 2015 Folk som ikke bruker blinklys 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
codeman Skrevet 20. juni 2015 #1230 Del Skrevet 20. juni 2015 Folk som ikke bruker blinklys I rushen er det så hinsides irriterende atte fy ****. Også irriterende med de som kjører ut fra boligfelt i tusen km/t på "småveier" fordi de har forkjørsrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #1231 Del Skrevet 20. juni 2015 Syklister som okkuperer veien, og ikke har vett til å respektere lovene som sier at de skal vike til siden for de som har høyere fart. Anonymous poster hash: a2676...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 20. juni 2015 #1232 Del Skrevet 20. juni 2015 I rushen er det så hinsides irriterende atte fy ****. Også irriterende med de som kjører ut fra boligfelt i tusen km/t på "småveier" fordi de har forkjørsrett. Og jeg irriterer meg grønn over de som ikke gidder å stoppe for trafikk fra høyre fordi veien de kjører på tilfeldigvis er litt større. Det blir litt vanskelig hvis trafikkreglene kun skal være veiledende, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 20. juni 2015 #1233 Del Skrevet 20. juni 2015 1. Bloggere 2. Sosialister 3. Feminister 4. krig og sult og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. juni 2015 #1234 Del Skrevet 20. juni 2015 At den bussen som ALLTID er 5 minutter forsinket selvsagt var presis da jeg kom 2 minutter etter oppsatt avgangstidspunkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 20. juni 2015 #1235 Del Skrevet 20. juni 2015 At den bussen som ALLTID er 5 minutter forsinket selvsagt var presis da jeg kom 2 minutter etter oppsatt avgangstidspunkt. Det er irritrende men ikke så irriterende som når bussen er 20 minutter forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. juni 2015 #1236 Del Skrevet 22. juni 2015 Dette http://www.vg.no/bildespesial/13029/ Jeg tror jeg må spy Hvordan kan noen behandle hunder slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. juni 2015 #1237 Del Skrevet 25. juni 2015 Dette http://www.vg.no/bildespesial/13029/ Jeg tror jeg må spy Hvordan kan noen behandle hunder slik Jeg har ikke fulgt lenken, men din reaksjon later til å være avsky, sinne og medfølelse, ikke irritasjon... Restuarantmenyer hvor den norske "oversettelsen" er like ubegripelig som originalen. Feks denne: http://www.popolare.no/files/uploads/menu.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 25. juni 2015 #1238 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg er mer irriterert nå i ettertid enn kvalm /: Kina er litt av et land... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 27. juni 2015 #1239 Del Skrevet 27. juni 2015 Det irriterer meg at jeg ikke får meg selv ut av senga før absolutt siste øyeblikk. 10 min til jeg må gå ut døra? Ja, får vel gå i dusjen da. Jeg har ligget våken i nesten halvannen time. Årrrh.. Nå blir det stress som vanlig -.- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1240 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg irriterer meg over feiginger som går til personsangrep under AB, og ikke med sitt eget nick, noe som skaper hodebry for de av redelige ABere som ikke går til slike feige skritt. Så kjære medABere, vennligst tre frem med deres brukernavn når dere skal komme med usaklige kommentarer, ikke gjem dere bak ABere. Jeg er lei av å bli satt i samme hartkorn som dere. Anonymous poster hash: a2676...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå