Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På 28.3.2018 den 16.20, Aurora** skrev:

Selgere på Finn som ikke gidder å svare deg :rolleyes:

Enig. Hvordan skal de liksom få solgt noe da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en ting: Brukere som saboterer tråder pga litt feil ordbruk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man blir sett på som sær og kjedelig fordi man heller vil tilbringe tid sammen foreldrene på påskeaften enn fly på fest og byen.

Folk som alltid må avbryte og ha siste ordet i diskusjoner 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2018 den 14.08, Maleficenta skrev:

Jaaa og så er det de samme reklamrne om og om og om og om igjen så man blir sprø.

Ikke bare det, men mye av reklamene er så fjollete og teite! "Du får bare rynse opp"

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Maleficenta skrev:

Enig. Hvordan skal de liksom få solgt noe da?

Samme lurer jeg på. Jeg tok kontakt med en på mandag, men enda ikke noe svar. Neivel :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.3.2018 den 12.02, Snuppah00 skrev:

Barn som sier æsj til mat. Irriterende hvis de ikke en gang har smakt det "æsj, det vil jeg ikke ha"

Folk som smatter! Dette gjelder både barn og voksne. Blir helt GAL av å høre på smattelyder!

Sitter på bussen f.eks og noen spiser eple, potetgull eller gulerot. Takler ikke den knaselyden!

Mennesker som er verken hjelpsomme eller eier empati for andre. Tenker bare på seg selv 

Enda verre er voksne som sier æsj til mat....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2018 den 7.51, Juni7 skrev:

Folk som sniker i kø.

Folk som tillater det. Ser jeg det så sier jeg da i fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt glemt av hele lisensen eller kringkastingsavgift som det så fint heter. Kjøpte tv i fjor høst, og nå kommer regningen. Over 2000 og jeg er student :daane:I tillegg skal de ha 15% ekstra hvis man må dele opp regningen, og det må jo selvfølgelig jeg.

Vet jeg burde tenkt på det, men faen så irriterende. Vurderer å plombere, men de som gjør det skal jo også ha cash :raven:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver på dialekt og skal bruke forkortelser for alt. Forkortelser som ikke står i ordboka, men som de selv har funnet på 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 0.43, Elaine Marley skrev:

Jeg hadde helt glemt av hele lisensen eller kringkastingsavgift som det så fint heter. Kjøpte tv i fjor høst, og nå kommer regningen. Over 2000 og jeg er student :daane:I tillegg skal de ha 15% ekstra hvis man må dele opp regningen, og det må jo selvfølgelig jeg.

Vet jeg burde tenkt på det, men faen så irriterende. Vurderer å plombere, men de som gjør det skal jo også ha cash :raven:

Plombering er en gang at du må betale for da... vil tro det lønner seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/7/2018 at 12:43 AM, Elaine Marley said:

Jeg hadde helt glemt av hele lisensen eller kringkastingsavgift som det så fint heter. Kjøpte tv i fjor høst, og nå kommer regningen. Over 2000 og jeg er student :daane:I tillegg skal de ha 15% ekstra hvis man må dele opp regningen, og det må jo selvfølgelig jeg.

Vet jeg burde tenkt på det, men faen så irriterende. Vurderer å plombere, men de som gjør det skal jo også ha cash :raven:

Du trenger ikke plombere, det holder å si du har kvittet deg med TVen. Ikke bare koster det en del å plombere, men det kan hende reglene endrer seg i nær fremtid slik man må betale kringkastingsavgiften selv med plombert tv.  Er også mye jobb å bære tven til noen som kan plombere samt koster fort over 1000 kroner. 

Så kan du heller betale tv-lisens når du får bedre økonomi og ser på NRK. 

NRK har ikke lov til å gå inn i hybelen din og sjekke om du har TV. 

 

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snillingen skrev:

Du trenger ikke plombere, det holder å si du har kvittet deg med TVen. Ikke bare koster det en del å plombere, men det kan hende reglene endrer seg i nær fremtid slik man må betale kringkastingsavgiften selv med plombert tv.  Er også mye jobb å bære tven til noen som kan plombere samt koster fort over 1000 kroner. 

Så kan du heller betale tv-lisens når du får bedre økonomi og ser på NRK. 

NRK har ikke lov til å gå inn i hybelen din og sjekke om du har TV. 

 

Takk, jeg skal prøve å si den opp :) Sjekket på nettsidene deres og ser ut som at jeg må betale denne regningen, men hadde vært veldig greit å slippe etter dette.

Ja, sjekket hvor mye plombering koster og det er over 1000 kroner + at jeg ikke har bil så da måtte jeg nok tatt taxi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Snillingen skrev:

Du trenger ikke plombere, det holder å si du har kvittet deg med TVen. Ikke bare koster det en del å plombere, men det kan hende reglene endrer seg i nær fremtid slik man må betale kringkastingsavgiften selv med plombert tv.  Er også mye jobb å bære tven til noen som kan plombere samt koster fort over 1000 kroner. 

Så kan du heller betale tv-lisens når du får bedre økonomi og ser på NRK. 

NRK har ikke lov til å gå inn i hybelen din og sjekke om du har TV. 

 

Jeg bare sendte dem en Mail og sa at jeg hadde solgt tv-en til pappa, ingenting skjedde hos han og jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å betale lisens lenger og så fikk jeg også etterbetalt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg har den stygge tomato spinato reklamelåta på hjernen. Arme meg! Jeg blir gal! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:

At jeg har den stygge tomato spinato reklamelåta på hjernen. Arme meg! Jeg blir gal! 

Da er vi to 🙄 Hater reklame med teite sanger! Får de helt på hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Folk som skal tippe lotto på Narvesen. Det tar så lang tid! Og jeg skal rekke kollektivtransporten. Skal bare ha en Farris, jeg :vetikke: Fortdegfortdegfortdeg! #Utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk på jobb snakker i telefonen hele pausen. På pauserommet. På utenlandsk.. Hver eneste gang det er pause..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...