Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Når butikkansatte (eller, hvem som helst, egentlig) ikke sier hei tilbake! Det er så uhøflig, og jeg tror alltid det er meg det er noe galt med. Føler meg så dum, men det er jo de som bør gjøre det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen på andre siden av gaten som har lyset på kjøkkenet stående på konstant. De er der ca en gang i uken og er det eneste rommet jeg kan se fra min leilighet (gammel bebyggelse med lite vinduer). Det startet etter nyttår, men har ikke sett nye flytte inn. Kanskje ikke det verste i strøm-avdelingen, men de kunne da spart noen kroner ihvertfall på å slå av lyset. De var der i dag og jammen står ikke lyset på fremdeles :opplyser:

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sære brukere som rapporterer og griner når man er litt uenig med dem i diskusjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Katter som jamrer og hyller foran vinduet mitt, midt på natta så jeg ikke får sove :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er ekstremt opptatt av interiør og opppussing, og snakker om det hele tida. Jeg er så lei av evinnelige diskusjoner om malingstyper, baderomsfliser eller farge på gardiner. Dette er en grunn til at jeg ofte kjeder meg når jeg er sammen med kvinner på min egen alder. 

Men jeg er sikkert ikke så mye bedre selv når det gjelder tema som interesserer meg.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV3 og den pokkers reklamen som er hvert kvarter! Ikke ofte jeg gidder å se på den kanalen, men var en film jeg bare måtte se nå. Er vel 5.reklamepausen på en film som begynte rundt midnatt. Og når reklamen er ferdig er det 5-10 min igjen av filmen før det kommer enda mer reklame. Blæh! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Salka skrev:

TV3 og den pokkers reklamen som er hvert kvarter! Ikke ofte jeg gidder å se på den kanalen, men var en film jeg bare måtte se nå. Er vel 5.reklamepausen på en film som begynte rundt midnatt. Og når reklamen er ferdig er det 5-10 min igjen av filmen før det kommer enda mer reklame. Blæh! 

Enig. Den kanalen har alltid vært ille på reklame. Helt håpløst å se film på den kanalen 🙈 Jeg synes TLC er minst like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Enig. Den kanalen har alltid vært ille på reklame. Helt håpløst å se film på den kanalen 🙈 Jeg synes TLC er minst like ille.

Ja, jeg vet. Har irritert meg over det siden jeg var liten. Ser sjelden på TV3, men måtte se en film i natt. Hadde den gått på NRK hadde den vært ferdig minst 30 min før. TLC har jeg faktisk aldri sett på selv om jeg har den. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som aldri blir fornøyde med lyd- og bildeoppsettet. Har en venn som er slik, når han har hjemmekino-kvelder, er det pausing hvert 5. minutt for å tukle med innstillingene den første halvtimen. Argh! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
16 timer siden, Catalina Culès skrev:

Når du ser en youtube video, og den blir avbrutt med reklame midt i :frkk:

Adblock :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke klarer og diskutere i grupper på facebook :P det blir bare krangling..  spesielt når folk blir støtt av en annens mening, å trekker frem noe helt usakelig i dems liv 


for å finne på et eksempel
Dame 1.: jeg liker ikke når jeg har kort hår
Dame 2.: Min tante har hatt kreft, og har derfor mista håret sitt, jeg blir derfor lei meg og støtt når du sier at du ikke liker kort hår!
Dame 3.: Dame 1, du er så frekk som kommer med sånne frekke kommentarer, fordi tenk på de som har kreft. 


også blir det bare en krangling nedover :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Folk som skal vise "for hele Norge" at de er "spesielle". Og folk som liksom skal snu alt på hodet og gjøre opprør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som er limt fast til samboeren sin og kan ikke være med på ditt og datt fordi de må være med den personen hele tiden eller er redd for at samboeren skal bli sur.

Er de sammen med deg så er de bekymret for at de er for mye borte.

Det er heller ikke nye forhold, så man kan ikke skylde på det. Flott at man er glad i samboeren sin, men må man være limt til hverandre og bortprioritere venner på grunn av det? Irriterer vettet av meg at man knapt kan spørre om noe uten at man får "nei, kan ikke på grunn av at x ikke vil like det" eller at man ofte blir avbrutt av "x kommer og henter meg om 5 minutter". Og så lurer de på hvorfor de ikke har så mange venner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Folk som er limt fast til samboeren sin og kan ikke være med på ditt og datt fordi de må være med den personen hele tiden eller er redd for at samboeren skal bli sur.

Er de sammen med deg så er de bekymret for at de er for mye borte.

Det er heller ikke nye forhold, så man kan ikke skylde på det. Flott at man er glad i samboeren sin, men må man være limt til hverandre og bortprioritere venner på grunn av det? Irriterer vettet av meg at man knapt kan spørre om noe uten at man får "nei, kan ikke på grunn av at x ikke vil like det" eller at man ofte blir avbrutt av "x kommer og henter meg om 5 minutter". Og så lurer de på hvorfor de ikke har så mange venner.

Det der har alltid irritert meg også. Og de vennene som har irritert seg over det samme mens de har vært single går rett i samme fella når de kommer i et forhold og ser det ikke selv, virker det som. Dessuten blir de veldig interesserte i vennskapet igjen når forholdet begynner å skrante.

Jeg har nå alltid vært bevisst på å aldri bli den typen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk som poster bare crap på facebook sier at de vurderer å slette facebook fordi det er så mye crap der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offentlig amming debatter der folk som argumenterer for diskret amming alltid blir anklaget for å være imot offentlig amming og blir skjelt ut etter noter og folk kommer med kommentarer som: "skal de som ammer aldri få lov å gå ut?"

Halloo. Nei det var ikke det som var ment. Snakk om å miafirstå med vilje bare for å skape konflikt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...