midas259 Skrevet 14. juli 2014 #521 Del Skrevet 14. juli 2014 Folk som ikke vet hva det vil si å ha en saklig diskusjon.......................................................................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #522 Del Skrevet 15. juli 2014 Irriterende med folk som skal diskutere småting på Facebook der avisa har opplyst om at noen har dødd. En jeg kjenner døde i ulykke og lokalavisa skrev om det på face. Noen trykte "like", tydelig for å vise støtte, ikke at de LIKER det. Enhver med litt mellom øra skjønner det. Men neida, de skal drive å mase og krangle om det. Kan de ikke heller ta det på pm? Syns det er respektløst jeg. Det er slitsomt å lese.Anonymous poster hash: a3a1b...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 15. juli 2014 #523 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor kan ikke folk ha klart bankkortet sitt når det er deres tur i kassen. Kjempe lang kø, men personen foran ser bare ut i løse luften og når det først er h*n tur så tar det en evighet med å fiske lommeboken fram og så bankkortet. Kom igjen, vær litt effektiv i denne jævla varmen. Jeg vil hjem!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2014 #524 Del Skrevet 15. juli 2014 At sommerferien gikk alt for fort unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2014 #525 Del Skrevet 16. juli 2014 At dem ikke visste ny episode av under the dome i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juli 2014 #526 Del Skrevet 16. juli 2014 Alle kundene irriterer meg i natt. Alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 16. juli 2014 #527 Del Skrevet 16. juli 2014 At man må betale en formue for å leie et knøttlite rom i et kollektiv. DET går meg på nervene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 16. juli 2014 #528 Del Skrevet 16. juli 2014 Alle kundene irriterer meg i natt. Alle. Haha, lurer på hvilke jobb du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 16. juli 2014 #529 Del Skrevet 16. juli 2014 Irriterende at man noen steder må betale for å gå på do. Å pisse er en menneskerettighet. Jeg nekter å måtte betale for naturens gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juli 2014 #530 Del Skrevet 16. juli 2014 Haha, lurer på hvilke jobb du har. Sarkasme? Uansett, bensinstasjon. Men jeg har en dårlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juli 2014 #531 Del Skrevet 16. juli 2014 Irriterende at man noen steder må betale for å gå på do. Å pisse er en menneskerettighet. Jeg nekter å måtte betale for naturens gang. Er nok heller det at dopapir og såpe koster penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie19 Skrevet 16. juli 2014 #532 Del Skrevet 16. juli 2014 At dem ikke visste ny episode av under the dome i kveld Det synes jeg og, men så fant jeg det her og er herved glad igjen! http://watchseries.lt/episode/Under_the_Dome_s2_e1.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 16. juli 2014 #533 Del Skrevet 16. juli 2014 Sarkasme? Uansett, bensinstasjon. Men jeg har en dårlig dag. Var ikke sarkasme Jobber også med å steke hamburgere osv, bare elsker å stinke fett etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 16. juli 2014 #534 Del Skrevet 16. juli 2014 Er nok heller det at dopapir og såpe koster penger.det koster penger der det er gratis å gå på do og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juli 2014 #535 Del Skrevet 16. juli 2014 Var ikke sarkasme Jobber også med å steke hamburgere osv, bare elsker å stinke fett etter jobb. Spysjuk i tillegg merker jeg.. Og det kommer jo folk HELE TIDEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 16. juli 2014 #536 Del Skrevet 16. juli 2014 Spysjuk i tillegg merker jeg.. Og det kommer jo folk HELE TIDEN Det verste jeg vet er uhygieniske menn som kommer inn og skal bestille et lass med hamburgere/pommesfrites. De kommer alltid i en gruppe på 5-10 stk, og skal alltid ha ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing og INGEN grønnsaker. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juli 2014 #537 Del Skrevet 16. juli 2014 Det verste jeg vet er uhygieniske menn som kommer inn og skal bestille et lass med hamburgere/pommesfrites. De kommer alltid i en gruppe på 5-10 stk, og skal alltid ha ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing og INGEN grønnsaker. Jeg blir kvalm. Akkurat det samme tenker jeg.. Er en kjenning her med magen hengende ned under t-skjorta som er innom annahver dag og kjøper største burgeren, ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing. Nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 16. juli 2014 #538 Del Skrevet 16. juli 2014 Akkurat det samme tenker jeg.. Er en kjenning her med magen hengende ned under t-skjorta som er innom annahver dag og kjøper største burgeren, ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing. Nam nam. Også står de der og sikler etter maten, kvalmt. Spiser aldri hamburger lenger på jobb, i frykt for å bli assosiert med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. juli 2014 #539 Del Skrevet 16. juli 2014 Også står de der og sikler etter maten, kvalmt. Spiser aldri hamburger lenger på jobb, i frykt for å bli assosiert med dem. Liker ikke burgere så det er jo greit xD Nå irriterer jeg meg også over at jeg må lage nistepakker og baghuetter snart.. Tror jeg drøyer den noen timer til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 16. juli 2014 #540 Del Skrevet 16. juli 2014 Liker ikke burgere så det er jo greit xD Nå irriterer jeg meg også over at jeg må lage nistepakker og baghuetter snart.. Tror jeg drøyer den noen timer til.. Haha, må suge å være på jobb så sent. Syns litt synd i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå