Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

3 timer siden, DreamOn skrev:

Ja hater det, også lurer jeg på hva slags oppdragelse slike mennesker har fått?   Har de ikke blitt lært opp til at det ikke er pent å stirre??

Tydeligvis ikke :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg at jeg er så jævlig oppblåst hver kveld.  Hvis jeg omtrent ikke spiser nei da blir jeg ikke oppblåst.  Men jeg må jo spise for faen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Det irriterer meg når 10-15 år gamle tråder blir dratt opp.

Ja, hva er vitsen med det? Ikke alltid jeg sjekker når tråder blir opprettet. Jeg skriver i den og ser tråden er flere år gammel :dry:

Anonymkode: 77144...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske vintersport-utøvere som i mangfoldige år har jukset med astma-medisiner. Samtidig som de liksom skal sitte på sin høye hest, og klage over hvor forferdelig alle andre lands utøvere liksom er.

Friske folk skal egentlig ikke ha noen astma-medisin, i det heile tatt. Samt at folk med astma, skal ha helt normal  dosering. Egentlig burde samtlige norske idrettsutøvere som har "astma" blitt utestengt. Det er for tilfeldig at nesten alle nordmenn liksom har astma. Det er for godt til å være sant når norske utøvere har vunnet så mye de siste årene..

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg er når rumpa absolutt skal klø når jeg er midt i en folkemengde. Det vil jeg si er en form for tortur, faktisk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, honnipuff skrev:

Det som irriterer meg er når rumpa absolutt skal klø når jeg er midt i en folkemengde. Det vil jeg si er en form for tortur, faktisk. 

Eller hvis man begynner å klø i nesen, samtidig som man sitter midt på bussen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eller hvis man begynner å klø i nesen, samtidig som man sitter midt på bussen... :)

Ja! Huff :fnise:
... Eller når man vasker/baker/har skitne hender og det klør i ansiktet. Skjer hele tiden!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Duper skrev:

Naboer som bråker, spesielt elendig musikk.

Folk uten kunnskaper om et tema som uttaler seg skråsikkert. 

Manipulerende mennesker.

Naboen min bestemte seg for å vaske bilen i går på utsiden, med DDE på fult :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9/2/2016 at 1.18, AnonymBruker skrev:

Folk som maser og ikke tar et hint! Jeg blir sprø. 

Anonymkode: a45c7...d14

Folk som ikke kan si hva de vil rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Naboen min bestemte seg for å vaske bilen i går på utsiden, med DDE på fult :roll: 

Å, hjææææælp! Ca den verste "musikken" som finnes også da, grøss og gru! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Salka skrev:

Å, hjææææælp! Ca den verste "musikken" som finnes også da, grøss og gru! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aragorn II Elessar

Mennesker som tror at de alltid har rett uansett. Også etter at man viser at de tar feil så forsetter de å tro at de har rett

disse menneskene irriterer meg

I samme sleng mennesker som ikke er i stand til å innrømme feil irriterer meg. Noe som vel egentlig er det samme som jeg akkurat skrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg akkurat nå er at man ikke kan være logget inn på KG to steder samtidig. Det kan man jo de fleste andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, sofie777 skrev:

Det som irriterer meg akkurat nå er at man ikke kan være logget inn på KG to steder samtidig. Det kan man jo de fleste andre steder.

Hva er poenget med å være innlogget fleire steder samtidig?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å være innlogget fleire steder samtidig?

:klo:

Man har KG på pcen der man oftest sitter, men når man ser på Skal vi danse eller lignende, så har man med nettbrettet til sofaen. Dessuten er det ikke umulig at man sjekker KG på mobilen i en kjedelig stund når det ikke er mer å se på Facebook.

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sofie777 skrev:

Man har KG på pcen der man oftest sitter, men når man ser på Skal vi danse eller lignende, så har man med nettbrettet til sofaen. Dessuten er det ikke umulig at man sjekker KG på mobilen i en kjedelig stund når det ikke er mer å se på Facebook.

Kan du ikke bare logge ut fra den bærbare datamaskinen, før du setter deg med nettbrettet i sofaen foran TV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare logge ut fra den bærbare datamaskinen, før du setter deg med nettbrettet i sofaen foran TV?

Trenger jeg å gjøre det på Facebook, Twitter osv osv? Nei, da burde det ikke være nødvendig her heller. Jeg bor alene, så det er ingen som bruker mine dingser andre enn meg. Men nå har jeg plutselig fått noe annet som irriterer mer og mer sier jeg ikke om den saken!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sofie777 skrev:

Trenger jeg å gjøre det på Facebook, Twitter osv osv? Nei, da burde det ikke være nødvendig her heller. Jeg bor alene, så det er ingen som bruker mine dingser andre enn meg. Men nå har jeg plutselig fått noe annet som irriterer mer og mer sier jeg ikke om den saken!!

Merkelig. Jeg kan være innlogget på både mobil, pc og nettbrett samtidig:klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...