Linnpinn9 Skrevet 11. september 2016 #3461 Del Skrevet 11. september 2016 3 timer siden, DreamOn skrev: Ja hater det, også lurer jeg på hva slags oppdragelse slike mennesker har fått? Har de ikke blitt lært opp til at det ikke er pent å stirre?? Tydeligvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. september 2016 #3462 Del Skrevet 11. september 2016 Irriterer meg at jeg er så jævlig oppblåst hver kveld. Hvis jeg omtrent ikke spiser nei da blir jeg ikke oppblåst. Men jeg må jo spise for faen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 11. september 2016 #3463 Del Skrevet 11. september 2016 Det irriterer meg når 10-15 år gamle tråder blir dratt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3464 Del Skrevet 11. september 2016 53 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Det irriterer meg når 10-15 år gamle tråder blir dratt opp. Ja, hva er vitsen med det? Ikke alltid jeg sjekker når tråder blir opprettet. Jeg skriver i den og ser tråden er flere år gammel Anonymkode: 77144...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3465 Del Skrevet 11. september 2016 Norske vintersport-utøvere som i mangfoldige år har jukset med astma-medisiner. Samtidig som de liksom skal sitte på sin høye hest, og klage over hvor forferdelig alle andre lands utøvere liksom er. Friske folk skal egentlig ikke ha noen astma-medisin, i det heile tatt. Samt at folk med astma, skal ha helt normal dosering. Egentlig burde samtlige norske idrettsutøvere som har "astma" blitt utestengt. Det er for tilfeldig at nesten alle nordmenn liksom har astma. Det er for godt til å være sant når norske utøvere har vunnet så mye de siste årene.. Anonymkode: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duper Skrevet 11. september 2016 #3466 Del Skrevet 11. september 2016 Naboer som bråker, spesielt elendig musikk. Folk uten kunnskaper om et tema som uttaler seg skråsikkert. Manipulerende mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honnipuff Skrevet 11. september 2016 #3467 Del Skrevet 11. september 2016 Det som irriterer meg er når rumpa absolutt skal klø når jeg er midt i en folkemengde. Det vil jeg si er en form for tortur, faktisk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3468 Del Skrevet 11. september 2016 2 minutter siden, honnipuff skrev: Det som irriterer meg er når rumpa absolutt skal klø når jeg er midt i en folkemengde. Det vil jeg si er en form for tortur, faktisk. Eller hvis man begynner å klø i nesen, samtidig som man sitter midt på bussen... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honnipuff Skrevet 11. september 2016 #3469 Del Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eller hvis man begynner å klø i nesen, samtidig som man sitter midt på bussen... Anonymkode: 625e4...0c5 Ja! Huff ... Eller når man vasker/baker/har skitne hender og det klør i ansiktet. Skjer hele tiden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 12. september 2016 #3470 Del Skrevet 12. september 2016 13 timer siden, Duper skrev: Naboer som bråker, spesielt elendig musikk. Folk uten kunnskaper om et tema som uttaler seg skråsikkert. Manipulerende mennesker. Naboen min bestemte seg for å vaske bilen i går på utsiden, med DDE på fult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 12. september 2016 #3471 Del Skrevet 12. september 2016 Den 9/2/2016 at 1.18, AnonymBruker skrev: Folk som maser og ikke tar et hint! Jeg blir sprø. Anonymkode: a45c7...d14 Folk som ikke kan si hva de vil rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. september 2016 #3472 Del Skrevet 12. september 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Naboen min bestemte seg for å vaske bilen i går på utsiden, med DDE på fult Å, hjææææælp! Ca den verste "musikken" som finnes også da, grøss og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3473 Del Skrevet 12. september 2016 56 minutter siden, Salka skrev: Å, hjææææælp! Ca den verste "musikken" som finnes også da, grøss og gru! Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 12. september 2016 #3474 Del Skrevet 12. september 2016 Mennesker som tror at de alltid har rett uansett. Også etter at man viser at de tar feil så forsetter de å tro at de har rett disse menneskene irriterer meg I samme sleng mennesker som ikke er i stand til å innrømme feil irriterer meg. Noe som vel egentlig er det samme som jeg akkurat skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. september 2016 #3475 Del Skrevet 12. september 2016 Det som irriterer meg akkurat nå er at man ikke kan være logget inn på KG to steder samtidig. Det kan man jo de fleste andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3476 Del Skrevet 12. september 2016 24 minutter siden, sofie777 skrev: Det som irriterer meg akkurat nå er at man ikke kan være logget inn på KG to steder samtidig. Det kan man jo de fleste andre steder. Hva er poenget med å være innlogget fleire steder samtidig? Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. september 2016 #3477 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å være innlogget fleire steder samtidig? Anonymkode: 625e4...0c5 Man har KG på pcen der man oftest sitter, men når man ser på Skal vi danse eller lignende, så har man med nettbrettet til sofaen. Dessuten er det ikke umulig at man sjekker KG på mobilen i en kjedelig stund når det ikke er mer å se på Facebook. Endret 12. september 2016 av sofie777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3478 Del Skrevet 12. september 2016 1 minutt siden, sofie777 skrev: Man har KG på pcen der man oftest sitter, men når man ser på Skal vi danse eller lignende, så har man med nettbrettet til sofaen. Dessuten er det ikke umulig at man sjekker KG på mobilen i en kjedelig stund når det ikke er mer å se på Facebook. Kan du ikke bare logge ut fra den bærbare datamaskinen, før du setter deg med nettbrettet i sofaen foran TV? Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. september 2016 #3479 Del Skrevet 12. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare logge ut fra den bærbare datamaskinen, før du setter deg med nettbrettet i sofaen foran TV? Anonymkode: 625e4...0c5 Trenger jeg å gjøre det på Facebook, Twitter osv osv? Nei, da burde det ikke være nødvendig her heller. Jeg bor alene, så det er ingen som bruker mine dingser andre enn meg. Men nå har jeg plutselig fått noe annet som irriterer mer og mer sier jeg ikke om den saken!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. september 2016 #3480 Del Skrevet 12. september 2016 6 minutter siden, sofie777 skrev: Trenger jeg å gjøre det på Facebook, Twitter osv osv? Nei, da burde det ikke være nødvendig her heller. Jeg bor alene, så det er ingen som bruker mine dingser andre enn meg. Men nå har jeg plutselig fått noe annet som irriterer mer og mer sier jeg ikke om den saken!! Merkelig. Jeg kan være innlogget på både mobil, pc og nettbrett samtidig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå