Nappetass1 Skrevet 8. september 2016 #3421 Del Skrevet 8. september 2016 Mennesker som bruker kollektivtrafikk. Alle sammen. Selvfølgelig mest fordi jeg helst skulle sett å være mutters alene, men i størst grad grunnet følgende (hvorav samtlige virker å være tilstede konstant) : - De som snakker høylytt i telefon, gjerne om personlige anliggender - De som spiser!! Og da helst mat som lukter dritt, riskaker, brødskive med salami, etc. - De med barnevogn, i rushen. Det er bare.. en åpenbart dårlig ide. Det er trangt, støyende og jævlig nok som det er. - De som ikke forstår seg på hygiene. Eller intimsoner:( - Alle under 16, særlig i selskap med en jevnaldrende. Er det nødvendig å snakke på inn- og utpust hvert sekund?! Hvordan får de med seg hva den andre sier?! - De som breier seg. Selvsagt er det greit om du tar stor plass rettmessig av åpenbare grunner, men dersom du er en spjæling som av en eller grunn tar halve setet mitt i tillegg fortjener du å dø. - De som synes vesken/sekken/bagen/kofferten sin har mer rett på sitteplass enn et levende vesen. - De som anser det som livsviktig å presse seg både av og på før alle andre, fuck kø! Grattis, du sparte nettopp ÉTT ynkelig sekund du kan bruke til å utrette noe nyttig i det som sikkert er et samfunnsnyttig liv. - De som ikke reiser seg for eldre, gravide eller skadde. - Rasister. - Narkiser/fylliker. Jah.. Ble sintere og sintere av å skrive dette. Krysser fingre og tær for en begivenhetsløs kollektivreisedag til/fra jobb i morgen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 8. september 2016 #3422 Del Skrevet 8. september 2016 holocaust fornektere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. september 2016 #3423 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) 10 minutter siden, lovedrug skrev: holocaust fornektere Til de som fornekter holocaust Endret 8. september 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. september 2016 #3424 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) 9 minutter siden, lovedrug skrev: holocaust fornektere Det som irriterer meg at noen mennesker framstiller det som at det bare var jøder som var ofre for holocaust. Det irriterer meg også at man ignorerer de holocaust\masseutryddelser som skjedde før 2 verdenskrig Det irriterer meg også at noen helt sikkert kommer til å tolke det jeg skrev her helt feil. Og få det til at jeg mener noe jeg ikke mener. Endret 8. september 2016 av Aragorn II Elessar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 8. september 2016 #3425 Del Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, Aragorn II Elessar skrev: Det som irriterer meg er folk som framstiller det som at det bare var jøder som var ofre for holocaust. Det irriterer meg også at noen helt sikkert kommer til å tolke det jeg skrev her helt feil. Og få det til at jeg mener noe jeg ikke mener. Både mentalt syke,russere ,sigøynere og handikappede ble offer. Homofile også. Blir så sint når folk nekter på det,tenker nazifucks med engang,eller bare sykt dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. september 2016 #3426 Del Skrevet 8. september 2016 De som sammenligner kritikk av islam, med Jøde forfølgelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. september 2016 #3427 Del Skrevet 8. september 2016 9 minutter siden, lovedrug skrev: Både mentalt syke,russere ,sigøynere og handikappede ble offer. Homofile også. Blir så sint når folk nekter på det,tenker nazifucks med engang,eller bare sykt dumme. Selv nordmenn som jobbet i det offentlige som nekta å samarbeide med nazistene ble sendt i leir, mange politifolk f.eks som ble det. Blant annen en mann som kommer fra samme by som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. september 2016 #3428 Del Skrevet 8. september 2016 Det irriterer når man blir anklaget for antisemittisme når man kritiserer Israel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SillyFlamingo Skrevet 8. september 2016 #3429 Del Skrevet 8. september 2016 Folk som skal ta på meg, liker ikke bli tatt på av andre enn en eventuell kjæreste. Tregt internett. Nysjerrig boxershorts Syklister som ikke kan bruke sykkelstiene. Vekkerklokken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 9. september 2016 #3430 Del Skrevet 9. september 2016 Folk som ikke forstår at ensom og alene ikke er det samme Folk som blir fornærmet på vegne av andre mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3431 Del Skrevet 9. september 2016 Forbanna søppel-spam som (praktisk talt) oversvømmer e-post..... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 9. september 2016 #3432 Del Skrevet 9. september 2016 Den 27.8.2016 at 23.10, AnonymBruker skrev: A-mennesker som ikke kan la oss B-mennesker sove i fred! Vi viser hensyn til de. Anonymkode: 9ef59...f7c Ånei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3433 Del Skrevet 9. september 2016 Når man har stått å laget kjøttkaker og finner ut når man skal sette seg ned å spise at det er tomt for tyttebær Anonymkode: de110...1a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3434 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når man har stått å laget kjøttkaker og finner ut når man skal sette seg ned å spise at det er tomt for tyttebær Anonymkode: de110...1a4 Burde du ikke ha sjekket slike ting FØR du faktisk begynner måltidet? Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3435 Del Skrevet 9. september 2016 At typen er en egoist Anonymkode: 6bb36...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 9. september 2016 #3436 Del Skrevet 9. september 2016 Sutrete VGS-elever som klager over at de plutselig ikke har muligheten til å dra på tur med tennisklubben på fredager lengre. Dumme, dumme fraværsregelen! Herregud. De kommer til å få sjokk når de kommer ut i arbeidslivet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 9. september 2016 #3437 Del Skrevet 9. september 2016 Folk som tror de kjenner kjendiser fordi de ser dem på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3438 Del Skrevet 9. september 2016 26 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Folk som tror de kjenner kjendiser fordi de ser dem på TV. Dette irriterer meg også! Det er også irriterende med hvordan en eller annen deltaker blir fremstilt gjennom "reality-show" på tv. TV-kanalene prøver jo å fremstille ett par personer som veldig rake motsetninger til hverandre, og TV-produsentene prøver å få alt mulig til å virke mest mulig dramatisk. Så kommer TV-seerne og påstår at "den reality-deltakeren er garantert er forbanna idiot og ett stort fjols i virkeligheten også, For jeg har jo sett en time eller to fra ett reality-show, hvor akkurat den deltakeren fremstår som ett esel" Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3439 Del Skrevet 9. september 2016 Irriterer meg sånn over folk som stirrer De fleste har folkeskikk til å ikke gjøre det,men så er det de som tydeligvis ikke har lært folkeskikk. To ganger i det siste har jeg sett en fyr som stirrer som bare det på meg,og det er ubehagelig. Jeg tror ikke at han er interessert eller noe. Han har nok bare ikke folkeskikk. Blir bare så irritert. Anonymkode: 64ffb...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #3440 Del Skrevet 9. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Irriterer meg sånn over folk som stirrer De fleste har folkeskikk til å ikke gjøre det,men så er det de som tydeligvis ikke har lært folkeskikk. To ganger i det siste har jeg sett en fyr som stirrer som bare det på meg,og det er ubehagelig. Jeg tror ikke at han er interessert eller noe. Han har nok bare ikke folkeskikk. Blir bare så irritert. Anonymkode: 64ffb...899 Enig, hater det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå