Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. juni 2016 #2781 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 15. juni 2016 #2782 Del Skrevet 15. juni 2016 ^^Hah, tro om igjen! Kollegaen min er storsnuser (av den løse varianten) og kombinert med kaffe gjennom dagen, gir den en forferdelig dårlig ånde! Kjenner stanken selv om jeg trekker meg en del unna, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 15. juni 2016 #2783 Del Skrevet 15. juni 2016 At det er så mange fugler her jeg bor! Kvitrer hele dagen lang og driter ned verandaen min! De driter så det klasker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 16. juni 2016 #2784 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg innså nå at jeg irriterer meg utrolig mye over folk som skal fylle hver eneste tragiske hendelses kommentarfelt med "mammahjerte mitt blør" "<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 " osv. Er det konkurranse i å vise hvem som har mest medlidenhet? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 16. juni 2016 #2785 Del Skrevet 16. juni 2016 De som misbruker anonymknappen kun for å slenge drit og være frekke. Skal du slenge dritt, så stå frem med nick heller. Synes ab funksjonen burde bli tatt bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2786 Del Skrevet 17. juni 2016 Folk som oppretter en tråd. under helt feilt under-forum.... Altså, hva er poenget med å opprette en tråd om ferietur / backpacking eller lignende, i kategorien for helse? Dersom tråden hadde handlet om helsemessige problemer som oppstår under ferie / reise, så hadde det vært en ting. Men ellers hadde det jo blitt helt feil kategori for den tråden... Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2787 Del Skrevet 17. juni 2016 Personer som "brenner" for et politisk standpunkt de ikke har satt seg inn i. Kan godt være at engasjementet er ekte, men da er man fortsatt rimelig enkel om man ikke er interessert i å sette seg inn det. Anonymkode: aed2f...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. juni 2016 #2788 Del Skrevet 17. juni 2016 Noe som irriterer meg grenseløst er hele prosessen med å prøve og bli kvitt noe på Finn.no. Når annonsen vel er lagt inn, og henvendelsene begynner å komme. Folk sender en melding om at de er interessert, jeg svarer "Den er ikke solgt ennå, nei. Når vil du hente?" og så....stillhet. Kanskje i 9 timer. Så kommer det plutselig en ny melding om at "jada, jeg skal ha den, kan hente neste uke". I mellomtiden har jeg kanskje avtalt å selge den til en annen, så blir de sure. Jeg holder ikke av en ting for en fremmed person i dagesvis. Har dårlig erfaring med det. De dukker som regel ikke opp, sier ingenting, bare driter i å avlyse eller gi beskjed. De menneskene som er flinke og følger opp en tekstmeldingssamtale uten unødige opphold så vi blir FERDIGE med å avtale innen rimelig tid, har vist seg at som regel har de et ganske slapt forhold til klokkeslett. Jeg skriver at de skal komme klokken 19:00 f.eks. Så blir klokka sju, og jeg venter, og venter, og venter... kanskje halv åtte dukker de opp. UTEN forklaring og uten å si et ord om hvorfor de kom for sent, ikke en beklagelse eller noe. Jeg er fristet til å glefse til dem at "siden du kommer for sent uten så mye som en liten unnskyldning en gang, har jeg heller kastet varen i søpla! Du får ikke kjøpe den! Hadet!" og så bang igjen med døra. Det hadde vært en fryd å gjøre.... men hittil har jeg besinnet meg og solgt dem gjenstanden likevel. Hadde et kvinnfolk som sendte meg sms og var interessert i en ting jeg skulle selge i vinter. Etter mye sms'er frem og tilbake, ble vi enige om en dag og et klokkeslett (et par dager senere). Dag og tidspunkt opprant, men ingen kvinne kom. En time etter avtalt tid sendte jeg henne en sms og spurte hvor hun var. "Åh, det hadde jeg helt glemt. Kan vi gjøre ny avtale den og den dagen klokka da og da istedet?" Greit. Noe irritert gikk jeg med på det. Dagen for den nye avtalen kom. En time FØR hun skulle være her, klok av skade,, sendte jeg henne for sikkerhets skyld en tekstmelding og spurte om dagens avtale fortsatt sto ved lag. "Å dessverre hadde samboeren tatt bilen, så hun kunne ikke komme likevel".... Jeg ble mektig irritert. Så ville hun avtale en TREDJE avtale om å få hentet den forbaskede greia jeg skulle selge... da sa jeg nei. Dette blir for mye styr med deg, skrev jeg, så beklager. Hadet. Hørte ikke noe mer fra henne da... jævla rotehue. Jeg fikk solgt gjenstanden til en annen litt senere, men måtte vente et par uker. Det var det verdt, fremfor å selge til det spetakkelet som ville ha en tredje sjanse på å pelle seg hit. Jeg hater at folk kommer for sent, det irriterer meg skikkelig. Det er mangel på respekt for andre menneskers tid, og la dem sitte og vente sånn. Man holder en avtale selv om det er med en man ikke kjenner, hvis ikke, sier man fra så fort man kan, man venter ikke til klokkeslettet er passert! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2789 Del Skrevet 17. juni 2016 1 time siden, Million skrev: Noe som irriterer meg grenseløst er hele prosessen med å prøve og bli kvitt noe på Finn.no. Når annonsen vel er lagt inn, og henvendelsene begynner å komme. Folk sender en melding om at de er interessert, jeg svarer "Den er ikke solgt ennå, nei. Når vil du hente?" og så....stillhet. Kanskje i 9 timer. Så kommer det plutselig en ny melding om at "jada, jeg skal ha den, kan hente neste uke". I mellomtiden har jeg kanskje avtalt å selge den til en annen, så blir de sure. Jeg holder ikke av en ting for en fremmed person i dagesvis. Har dårlig erfaring med det. De dukker som regel ikke opp, sier ingenting, bare driter i å avlyse eller gi beskjed. De menneskene som er flinke og følger opp en tekstmeldingssamtale uten unødige opphold så vi blir FERDIGE med å avtale innen rimelig tid, har vist seg at som regel har de et ganske slapt forhold til klokkeslett. Jeg skriver at de skal komme klokken 19:00 f.eks. Så blir klokka sju, og jeg venter, og venter, og venter... kanskje halv åtte dukker de opp. UTEN forklaring og uten å si et ord om hvorfor de kom for sent, ikke en beklagelse eller noe. Jeg er fristet til å glefse til dem at "siden du kommer for sent uten så mye som en liten unnskyldning en gang, har jeg heller kastet varen i søpla! Du får ikke kjøpe den! Hadet!" og så bang igjen med døra. Det hadde vært en fryd å gjøre.... men hittil har jeg besinnet meg og solgt dem gjenstanden likevel. Hadde et kvinnfolk som sendte meg sms og var interessert i en ting jeg skulle selge i vinter. Etter mye sms'er frem og tilbake, ble vi enige om en dag og et klokkeslett (et par dager senere). Dag og tidspunkt opprant, men ingen kvinne kom. En time etter avtalt tid sendte jeg henne en sms og spurte hvor hun var. "Åh, det hadde jeg helt glemt. Kan vi gjøre ny avtale den og den dagen klokka da og da istedet?" Greit. Noe irritert gikk jeg med på det. Dagen for den nye avtalen kom. En time FØR hun skulle være her, klok av skade,, sendte jeg henne for sikkerhets skyld en tekstmelding og spurte om dagens avtale fortsatt sto ved lag. "Å dessverre hadde samboeren tatt bilen, så hun kunne ikke komme likevel".... Jeg ble mektig irritert. Så ville hun avtale en TREDJE avtale om å få hentet den forbaskede greia jeg skulle selge... da sa jeg nei. Dette blir for mye styr med deg, skrev jeg, så beklager. Hadet. Hørte ikke noe mer fra henne da... jævla rotehue. Jeg fikk solgt gjenstanden til en annen litt senere, men måtte vente et par uker. Det var det verdt, fremfor å selge til det spetakkelet som ville ha en tredje sjanse på å pelle seg hit. Jeg hater at folk kommer for sent, det irriterer meg skikkelig. Det er mangel på respekt for andre menneskers tid, og la dem sitte og vente sånn. Man holder en avtale selv om det er med en man ikke kjenner, hvis ikke, sier man fra så fort man kan, man venter ikke til klokkeslettet er passert! Så inderlig enig! Takler virkelig ikke at folk er trege og ikke en gang kan gi beskjed at de blir seine. Altså, hvor vanskelig kan det være da? Å sende en sms og si "Beklager, men jeg blir 30 minutter forsinket. Håper det går greit? " Men nei, istedenfor kommer de dassende bort når de vil og tror det er helt ok for oss. Hater å sitte vente på folk. Det er så respektløst. Anonymkode: 829fb...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. juni 2016 #2790 Del Skrevet 17. juni 2016 Akkurat i dag småirriterer det meg at det ikke har kommet en ny "Se hva vi fant på internett" i Nettavisen. Liker å le meg gjennom det hver fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #2791 Del Skrevet 17. juni 2016 Når man er innom en nett-butikk som har en stor "plakat" som dekker nesten heile skjermen, og det står at folk burde like siden deres på Facebook - eller at folk burde skrive inn epost-adressene sine for å motta mange "gode tilbud" heile tiden. Så man må faktisk trykke på X i hjørnet av disse "plakaten" før man kan komme seg videre i nettbutikken deres. Hver gang man trykker på ett nytt produkt eller klikker seg inn på en ny side i nett-butikken, så popper det frem slike meldinger over heile skjermen... Anonymkode: 625e4...0c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 18. juni 2016 #2792 Del Skrevet 18. juni 2016 Personer som går slaskete kledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2793 Del Skrevet 18. juni 2016 Den 15. juni 2016 at 17.53, Ole Brumm skrev: Folk som røyker rett utenfor vinduene til folk. Det stinker røyk her nå. Luften blir tung og ekkel! Røyk burde bli ulovlig. Snus er bedre, for du skader ikke andre rundt deg! Jeg er så enig! I mitt tilfelle har det blitt sendt ut flere mail og til og med hengt opp skilt om at røyking utenfor eiendommen ikke er lov. Likevel evner ikke røykerne å gå noen meter unna. Det er verst når jeg har lagt meg til å sove (som jeg gjør med vinduet åpent) og plutselig får røykstank i hele rommet. Hensynsløse mennesker. Anonymkode: 40b2b...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 18. juni 2016 #2794 Del Skrevet 18. juni 2016 Folk som skriver feil når det kommer til historiske ting irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2795 Del Skrevet 18. juni 2016 Kanskje litt teit,men jeg irriterer meg litt over når blader og sider på nettet skal vise bilder av ulike treningsøvelser eller styrkeøvelser så må modellen glise så utrolig dumt på hvert eneste bilde. Modellen trenger jo ikke å se sur ut,men det ser så unaturlig og dumt ut med den glisinga på hvert bilde Anonymkode: 64ffb...899 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2796 Del Skrevet 18. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt teit,men jeg irriterer meg litt over når blader og sider på nettet skal vise bilder av ulike treningsøvelser eller styrkeøvelser så må modellen glise så utrolig dumt på hvert eneste bilde. Modellen trenger jo ikke å se sur ut,men det ser så unaturlig og dumt ut med den glisinga på hvert bilde Anonymkode: 64ffb...899 Dette irriterer meg også! Samme med reklame-filmer for treningsutstyr også. Alle som deltar i slike reklamer sitter med noen gigantiske, påklistrede smil. Slike reklamer virker helt hinsides usannsynlig. Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. juni 2016 #2797 Del Skrevet 18. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt teit,men jeg irriterer meg litt over når blader og sider på nettet skal vise bilder av ulike treningsøvelser eller styrkeøvelser så må modellen glise så utrolig dumt på hvert eneste bilde. Modellen trenger jo ikke å se sur ut,men det ser så unaturlig og dumt ut med den glisinga på hvert bilde Anonymkode: 64ffb...899 I reklamer også, alle ser sånn ut uansett hva de gjør og det er dødsirriterende! Gliser og ler, hele tiden, når vasker gulvet, eller lager mat, eller monterer flatpakkede møbler! Ingen mentalt friske mennesker gliser og ler mens de gjør dagligdagse kjedelige ting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 18. juni 2016 #2798 Del Skrevet 18. juni 2016 Mye småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C'est la vie:) Skrevet 18. juni 2016 #2799 Del Skrevet 18. juni 2016 Den Monday, June 13, 2016 at 15.22, AnonymBruker skrev: Folk i handlekøer på butikken, som ikke slipper frem folk som har noen få varer, mens de selv har en diger handlevogn eller to som er stappet med varer helt opp til himmelen. Anonymkode: 67d04...e64 Om noen har få varer, så synes jeg absolutt at de skal slippes forbi. Jeg spurte en gang en kar med full handlevogn om jeg kunne snike meg forbi, og fikk et "eh.. NEI?" tilbake... Så da fikk jeg stå der med melka og smørpakken... En annen ting! Når kunden foran legger på siste vare, hvorfor kan de ikke legge ut skille-klossen for de som kommer bak? Greit nok at jeg kan gjøre det selv, men må jo gjerne vente til de har flytta på rævva si slik at jeg kan strekke meg hen for å nå den. Noen andre som tenker slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 18. juni 2016 #2800 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg irriterer meg over og har gjort det lenge det at herren i huset her sier Shit når det er noe.. Og ikke minst at treåringen her i dag sto og gjentok " sjiiit".. Herremannen ble ganske lang i maska, og jeg er sikker på at han kjente hvordan jeg kvelte ham med blikket mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå