Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Crazycatlady

-Når du kjøper en vare og den går ut på dato om to dager eller noe.(Ja,ikke sikkert den er gammel,men fortsatt irriterende å åpne en pakke og så kommer den stanken)

-Uhøflige mennesker.

-Treige pc'er og generelt elektronikk som er såpass ny at den burde fungere som den skal.

-Folk som ringer til alle døgnets tider og forventer at du skal være tilgjengelig 24/7.

-At folk dømmer deg nord og ned,og ikke engang vurderer om det de tror faktisk er slik de tror.

-Baksnakking og generelt slarvekjærringer som ikke har annet å bry seg om enn hva alle andre gjør og ikke gjør.

-Overreligiøse mennesker som skal frelse deg.

-At mange serier jeg virkelig liker ikke får flere sesonger,mens latterlige serier som Greys anatomy og C.S.I får sesong på sesong på sesong.

-Når man har over 100 kanaler,og fortsatt er det ikke en dritt å se på :)

-Når man blir så avhengig av teknologi at man lever mer der enn i den virkelige verdenen. Jeg mener at det er noe virkelig galt når man reiser på fest og omtrent alle sitter med trynet foran en skjerm istedenfor å snakke med hverandre.

-Folk som legger ut helt identiske selfier 100 ganger om dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Folk som konsekvent kommer for sent, og ikke ser problemet med det. :bond:

Og, basert på gårsdagen; folk som kommer alt for tidlig. Om du har så fryktelig lyst til å se meg i bunadsskjorte og strømpebukser, så finnes det mer behagelige måter å få fikset det på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når andre kropper på sår de har,pirker på negler og klør seg heftig...jeg får helt gåsehud!!!!

Lite saklig argumenter i diskusjoner, påstander som slenges ut, ah....

Når pc og duppeditter bruker l a n g tid !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Newbitch

Tynne som sier de spiser som elefanter

Idioter

Usikre kvinner som stadig søker bekreftelse hos menn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil bruk av "i forhold til".

Anonymous poster hash: d7ea6...46a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som aldri betaler tilbake det de skylder (selv om de har penger)

- Gjerrige mennesker i situasjoner det ikke passer seg å være gjerrig

- Folk som går tur på kvelden med så mye refleks at de ser ut som en diskokule, men den lille svarte hunden deres som vimser rundt i veien, refleks på den? Nei...

- De som har på leserbekreftelse på telefonen, men likevel skal "svare senere". DET ER SÅ FREKT.

- Folk som ALLTID somler og tar seg god tid, når de egentlig burde få opp farta.

- Disse menneskene som alltid er for sent ute, og har null problem med det..

- Gutta på trening som klarer å losse opp 250 kg på knebøy-stativet, men ikke ta det ned igjen...

- De som er så flinke å tar av vektene på apparatene de bruker.. For deretter å henge 10-20-1,5, 15 kg utenpå hverandre istedenfor 20 med 20 osv, fordi de måtte gå to skritt lenger.....

- Nettaviser for tiden. Både den ekstremt dårlige journalistikken og alle disse "+" greiene. Aftenposten pluss, dagbladet pluss, VG-pluss.... Helvete da.

- Kresne mennesker som bestiller absolutt basic ting når de er på restaurant typ pizza margarita, plain hamburger osv... Og bestiller de mot formodning noe mer spenstig enn en 1-åring kan spise, så bare.. "Uten løk, tomat, mais, sausen på siden".....

- Bedrevitere. Ja, jeg skjønner du har trent i 1,5 månede og vet ALT OM KOSTHOLD OG TRENING til tross for at du var tidenes slabb for bare litt siden.. Men jeg kommer ikke til å ta råd fra deg så du kan bareholde de dårlige rådene for deg selv.

- Samarbeidsoppgaver i jobb/skolesammenheng, hvor det alltid er en eller annen idiot som tar gruppearbeidet som fritid og saboterer for alle andre/nekter å gjøre sin del.

- De som ALLTID er syke mandags morgen. Med alle disse fyllebildene på instagramm både fredag og lørdag kveld hver helg skjønner vi alle at du er fyllesyk. Skjerp deg, ingen syntes synd på deg.

- De som klager over at de alltid tom for penger. Ikke rart når det første du gjør når du får lønn er å kjøpe masse dyre ting du egentlig ikke trenger altså.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet nøyaktig hvem du er:

- De som ser en som holder på en lukeparkering og legger seg helt opp i bilen som holder på å parkere.

Ser dere ikke at noen holder på å parkere? Er det virkelig noe vits å legge seg 2 cm bak bilen? Dere fortjener en stor medalje med f@ck you på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vente en hel uke på neste Game of Thrones episode! :bond:

Og folk som sitter bak en pc skjerm og skriver dritt om andre anonymt, trolls som de kaller det. Spesielt om de skal skrive "morsomme"/nedverdigende kommentarer om tragiske hendelser. Det er så motbydelig!

Endret av Iylienne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

Hver gang jeg går igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen. Jeg har selvfølgelig ingen farlige eller skarpe gjenstander på meg, men likevel ender det med at jeg blir kjempestresset og nesten føler at jeg er mistenkt. Hvis noen har råd til hvordan oppføre seg normalt, så ta kontakt.

Folk som røyker andre midt opp i trynet. Skjerp dere.

Gamle damer som tror de kan snike i køen bare fordi de er gamle.

Folk som hoster på bussen/trikken/offentlige steder UTEN Å HOLDE SEG FOR MUNNEN.

Innpåslitne butikkselgere i klesbutikker, som nesten tvinger deg til å prøve det de viser frem. Og da du drar fra butikken uten å ha kjøpt noe, føler du deg som en butikktyv.

De som melder seg på Luksusfellen. Hvorfor har du lyst til å drite deg ut foran hele Norges befolkning?!!??For å få et gavekort på 5.000 kr og en eske med kjøkkenutstyr?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvoppnevnte eksperter med store ord og lovnader, men tilsvarende lite innhold og substans, eksempelvis en god del i coaching- eller selvhjelpsindustrien, står ganske høyt på lista.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

egoistiske mødre som tror de er berettiget alt mtp barnet, trenerer samvær for far, flytter på andre kant av landet, og lager dårlig rykte for oss andre kvinner med vettug oppførsel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg går igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen. Jeg har selvfølgelig ingen farlige eller skarpe gjenstander på meg, men likevel ender det med at jeg blir kjempestresset og nesten føler at jeg er mistenkt. Hvis noen har råd til hvordan oppføre seg normalt, så ta kontakt.

Samme her :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...