Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

- Gutta på trening som klarer å losse opp 250 kg på knebøy-stativet, men ikke ta det ned igjen...

- De som er så flinke å tar av vektene på apparatene de bruker.. For deretter å henge 10-20-1,5, 15 kg utenpå hverandre istedenfor 20 med 20 osv, fordi de måtte gå to skritt lenger.....

- Nettaviser for tiden. Både den ekstremt dårlige journalistikken og alle disse "+" greiene. Aftenposten pluss, dagbladet pluss, VG-pluss.... Helvete da.

Støttes! Jeg er lei av å plukke vekk vekter! og å ta vekk x antall feilplasserte vekter for å komme til den jeg skal ha. Det er også de samme som ikke gidder å tørke av svetten etter seg.

Jeg irriterer meg over de som alltid er syke når er ferdige med ferien fordi det er så tungt å stå opp, og kjedelig å komme tilbake på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier ikke å irritere meg så mye,har nok med meg selv egentlig.Men noe jeg reagerer på er at noen spørsmål blir besvart med nei,uansett spørsmålstilling."Og hva følte du da?" Neeei,det var jo fint da."Hvordan ser du for deg livet fremover?" "Neeei,herifra kan det bare bli bedre".

Hva er greia med "neei"?



Anonymous poster hash: 24e05...997
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som er hånlige

- Folk som SMATTER- værste jeg veit

- Klaging uten å prøve å gjøre noe med det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Syklister.

Når folk har for få ingredienser i tacoen. (barn og andre om spiser lite er greit, men når guter på 16+ gjør sånn, så forsvinner jo alt kjøttet og osten)

Lavkarbere som tror de kan følge dietten sin på besøk hos andre.

Folk som misliker Stannis Baratheon.

Når folk referer til karakterer i filmer og serier ved å bruke navnet på skuespilleren. (jeg er ikke så flink på skuespillere og sånt, så jeg skjønner det nesten aldri. å grunn av dette gikk jeg lenge å trodde at Natasha Romanov/Black Widow het Scarlet Johanson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofienbergparken var jo bare brukt som et eksempel. Så helt jævlig ut i alle byens parker søndag morgen..

Så smekk på fingrene til ALLE som ikke ryddet opp etter seg selv i går.

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg når bussen er opptil 10 min fordinka selv om det er bortimot null trafikk og når bussen kommer er det så å si ingen passasjerer heller. Hva pokker for unnskyldning har denne sjåføren for å være for sen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Irriterer meg når bussen er opptil 10 min fordinka selv om det er bortimot null trafikk og når bussen kommer er det så å si ingen passasjerer heller. Hva pokker for unnskyldning har denne sjåføren for å være for sen?

Fordi de som bestemmer rutene og hvor lang tid de skal bruke pr rute, er mennesker som sitter på et fint kontor og aldri tar bussen eller kjører bussen selv.

Bussen er også stort sett alltid i rute når den starter, men plutselig blir det rush og de havner etter tidsskjemaet. Dette er nærmest umulig å hente inn igjen, og derfor er bussen forsinket når det blir en rolig periode uten trafikk igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fordi de som bestemmer rutene og hvor lang tid de skal bruke pr rute, er mennesker som sitter på et fint kontor og aldri tar bussen eller kjører bussen selv.

Bussen er også stort sett alltid i rute når den starter, men plutselig blir det rush og de havner etter tidsskjemaet. Dette er nærmest umulig å hente inn igjen, og derfor er bussen forsinket når det blir en rolig periode uten trafikk igjen

jeg forstår den hvis det var slik at den alltid var 10 min forsinka men det er den jo ikke. Tror det av og til kommer an på sjåføren jeg altså. Og når det ikke er trafikk så er det jo ikke rush heller. Det er ikke tush kvart over seks på morran Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det i hvert fall bussjåføren det ofte kommer an på.

Jeg har forståelse for at vær osv kan påvirke, men det er så lite effektivt her at jeg får fnatt.

For eksempel må man ofte bytte både buss og sjåfør på en strekning som tar 10 min å kjøre. Ikke sjåførene sin feil det, men de har alltid så god tid. Å skravle i 5-10 minutt med sjåføren de skal bytte med har de tid til uansett.

Så jeg forstår godt at så få tar buss her. Ikke nok med at de går så sjeldent, men man blir også så godt som alltid 10+ minutt for sein.

Var i hvert fall sjeleglad når jeg fikk lappenog endelig kunne slippe det trege systemet.

Anonymous poster hash: ec191...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyfrelste innen trening og kosthold! De tror jo de er eksperter og har en frekk og nedlatende tone og baksnakker andre om hva de spiser og gjør. Når de for bare en måned siden gjorde akkurat det samme selv, satt i sofaen og trøkket i seg potetgull.

Anonymous poster hash: 71d7e...d7a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ser jeg hver dag når jeg går til jobb, og jeg merker det irriterer meg mer og mer.....

Mennesker som går midt i sykkelfeltet!!!! Altså, det er good plass på gangfeltet, men neida alikevel så må du gå to meter til sida og være midt i veien for han syklisten som kommer i full fart og nesten skape kollisjon. Det gjør meg faktisk forbanna!

Ellers er det mye som allerede er nevnt;

- Den elendige journalistikken til vg,db og andre nettaviser.

- Voksne mennesker som er kresne mat.

-Java

- Folk som ikke kaster matrester i søpla, men i vasken. Sånn at det blir sånne deilige matrester i sluken, som du må plukke opp etterpå..

Endret av miaw
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Ja!!! Hvorfor kaster folk søppel i vasken? Hva er vitsen??

Folk som skriver at de er "en fattig student". Neida studenter er ikke rike men de er ikke akkurat fattige heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doktor

hva er en skattesnylter som ikke gidder å jobbe mon tro?

- Folk som klager over at de er så syke, har så vondt her og der, men så fort helgen kommer så drar dem på fest.
- Skattesnyltere som ikke gidder å jobbe.
- Menn som later som de er ute etter et seriøst forhold når de egentlig bare er ute etter sex.
- Folk som kommenterer hva man spiser: "Oi, så mye du spiser!" Eller "oi, så lite!"
- Syklister i veien.
- Folk som ikke bruker blinklys eller holder vikeplikten.
- Folk som stadig spør om å låne penger, til og med når de tjener det dobbelte av deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kakser som jobber men snyter en årslønn på skatten, for så å sitte på (KG)Bagatelle og klage på uføre

Endret av Chevelle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tar "alle" under en og samme kam!

Ting som irriterer meg?

Folk som ikke forstår at det heter "å skjære alle over én kam" :) :) :) :) :)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som irriterer meg?

Folk som ikke forstår at det heter "å skjære alle over én kam" :) :) :) :) :)

Kommer nok helt an på hva du er oppvokst med å høre. Jeg er oppvokst med å høre "tar alle under en og samme kam"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...