Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som tror dem er bedre enn uføre, hint. DERE ER IKKE BEDRE!

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

jo

Anonymous poster hash: 3ca1d...917

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

jo

Anonymous poster hash: 3ca1d...917

Nei!

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart det, jeg har ikke sagt noe annet...?

Det jeg mente med "insert nonsense" er jo at det har flommet over av disse trådene om alle mulige grupper og tema, og at den type tråder i seg selv er fullstendig latterlige og meningsløse!

Ok

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig irritert på kondom-syklistene. De er livsfarlige når de kommer rundt svingen. Her jeg bor er det maaange av dem og jeg er faktisk redd når jeg går ute. Rulleski-gåere er like ille og ikke klarer de å holde seg på den riktige siden av veien heller.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Skal ikke påstå at dette er "grenseløs" irritasjon, men det plager meg alltid når folk som er mindre enn meg løfter tyngre på treningssenteret. Skikkelig barnslig, men det er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke påstå at dette er "grenseløs" irritasjon, men det plager meg alltid når folk som er mindre enn meg løfter tyngre på treningssenteret. Skikkelig barnslig, men det er irriterende.

Hvordan er det relevant? sier du at dem som er mindre enn deg kan ikke trene mer enn deg? snakk om selvgod...

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingaborga

Hvordan er det relevant? sier du at dem som er mindre enn deg kan ikke trene mer enn deg? snakk om selvgod...

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Det har vel mer med konkurranseinnstingtet å gjøre, og et ønske om å være best. På samme måte som det er irriterende når folk som har øvd mindre enn deg til en prøve, får bedre resultat, er det irriterende når folk som ikke har trent like lenge/ofte/intensivt som deg, løfter tyngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det har vel mer med konkurranseinnstingtet å gjøre, og et ønske om å være best. På samme måte som det er irriterende når folk som har øvd mindre enn deg til en prøve, får bedre resultat, er det irriterende når folk som ikke har trent like lenge/ofte/intensivt som deg, løfter tyngre.

Der traff du spikeren på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwibutikken.

De har altfor mange varer som ikke er priset. Løper frem og tilbake i kassen for å spørre om pris.

At de hele tiden er utsolgt for vanlige varer. Du vet da hvor mye de selger, men tar ikke mere inn av den grunn.

f...når en bor uti huttitu og har bare en butikk

Ja å komme på en butikk,kontor hvor den ansatte har vært ute å røkt. Så åpner de kjeften og den kloakklukten du får rett mot deg. De bør gå innom et toalett og pusse tenner og ha på seg skyllevann. Jeg kaster snart opp.

Var på nav i går, der hadde den ansatte stått ute i kulden og røkt. F,,,ikke noe særlig når du sitter der er sjuk og kvalm og må forholde deg till dette svineriet



Anonymous poster hash: 98619...b13
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grenseløst over hovedsakelig barn (8+), men også voksne som MÅ bjeffe på, kaste pinne til og TA på hunden min uten å spørre om det er greit først. Har du lyst på 30 kg svart bikkje på deg? Som potensielt kan bite deg? ikke? Neimen da kaster du ikke pinne til/bjeffer på/tar på bikkja! :frustrert:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwibutikken.De har altfor mange varer som ikke er priset. Løper frem og tilbake i kassen for å spørre om pris.At de hele tiden er utsolgt for vanlige varer. Du vet da hvor mye de selger, men tar ikke mere inn av den grunn.f...når en bor uti huttitu og har bare en butikk Ja å komme på en butikk,kontor hvor den ansatte har vært ute å røkt. Så åpner de kjeften og den kloakklukten du får rett mot deg. De bør gå innom et toalett og pusse tenner og ha på seg skyllevann. Jeg kaster snart opp.Var på nav i går, der hadde den ansatte stått ute i kulden og røkt. F,,,ikke noe særlig når du sitter der er sjuk og kvalm og må forholde deg till dette svineriet Anonymous poster hash: 98619...b13

Tok meg en stund å forstå innlegget ditt:p merkelig tegnsetting...

Er forøvrig enig med det du har nevnt.

Legger til folk som tror de har rett til å bytte "alt" av varer (spesielt uten kvittering) og ikke tar nei for et svar. Vil folk kjøpe en frysevare som allerede var blitt kjøpt, fraktet hjem, fraktet tilbake til butikken igjen og i mellomtiden sikkert tint en del..? Neppe

Anonymous poster hash: 4d1b4...524

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en stund å forstå innlegget ditt:p merkelig tegnsetting...

Er forøvrig enig med det du har nevnt.

Legger til folk som tror de har rett til å bytte "alt" av varer (spesielt uten kvittering) og ikke tar nei for et svar. Vil folk kjøpe en frysevare som allerede var blitt kjøpt, fraktet hjem, fraktet tilbake til butikken igjen og i mellomtiden sikkert tint en del..? Neppe

Anonymous poster hash: 4d1b4...524

Om varen er utgått på dato eller har andre feil har man rett til pengene tilbake, og om butikken ikke tror dem og nekter det går det utover rykte dems og det har dem ikke råd til så da er ikke det å gi tilbake 40 kroner noe som helst sammenlignet med masse dårlig presse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hooty McOwlface

Folk som ikke (eller aldri) tar nei for et svar. Nei betyr NEI, man skal ikke måtte forsvare hvorfor man sier nei, det har folk faen ikke noe med. Argh, så irriterende.

Helt enig!

Man slenger gjerne på en grunn eller en halvgod unnskyldning for at man sier nei til noe sånn for å være høflig, når folk da skal begynne å mase mer eller argumentere mot grunnen man oppgir for at man sier nei, så blir jeg ekstremt irritert.

Typisk er når noen maser om at jeg må bli med ut og feste, og jeg ikke føler helt for det og sier at jeg tross alt skal på jobb dagen etter, og de kommer med den "det skal jeg også!".

Hva så, det endrer da for faen ikke min situasjon.

Ellers irriterer jeg meg ofte over treige folk, de som stopper opp på toppen av rulletrappen og tar en liten vurdering på hvilken vei de skal ta, de som står og henger og blokkerer rullebåndene på flyplasser, de som sniler seg gjennom svingdører sånn at man selv nesten får den i rumpa når man går bak dem, og ikke minst de som har all verdens tid og står i midtgangen og bretter jakkene sine og fisker bøker ut av håndbagasjen under boarding av fly. Ofte er det de samme idiotene som absolutt skal boarde først, de har ekstremt hastverk med å komme seg på flyet og plassere seg trygt i midtgangen ved rad 3, men tydeligvis ikke så opptatt av at vi andre også skal få kommet oss på.

Og imens vi snakker om fly, så irriterer jeg meg også grisemye over de som står klint opp i bagasjebåndet. Det er ikke som om koffertene suser forbi i 200 km/t, ta nå et stort skritt tilbake og gjør verden til et bittelitt bedre sted.

Endret av Hooty McOwlface
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en stund å forstå innlegget ditt:p merkelig tegnsetting...

Er forøvrig enig med det du har nevnt.

Legger til folk som tror de har rett til å bytte "alt" av varer (spesielt uten kvittering) og ikke tar nei for et svar. Vil folk kjøpe en frysevare som allerede var blitt kjøpt, fraktet hjem, fraktet tilbake til butikken igjen og i mellomtiden sikkert tint en del..? Neppe

Anonymous poster hash: 4d1b4...524

På jobben min kommer ofte folk som klager uten verken varen eller kvittering og krever ny vare. Det synes jeg er rimelig spesielt :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min kommer ofte folk som klager uten verken varen eller kvittering og krever ny vare. Det synes jeg er rimelig spesielt :P

Hvor jobber du?

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest earthquake

Når syklister sykler på veien når det faktisk er e gang og sykkelsti RETT på siden.
Hvorfor? Skjønner de ikke begrepet "gang og SYKKELsti" eller er det bare for å provosere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som smatter og puster tungt samtidig. Enda verre om de grynter i tillegg.

Folk som tror jeg er dum fordi jeg ikke lo av vitsen deres. Joda, jeg forsto den, men har hørt den før og/eller synes ikke var morsom. Synes det bør være nok at jeg smiler for å være høflig.

Naboer som legger seg kl 21.00 så jeg får dårlig samvittighet for nesten alt jeg gjør etter det. (Det er veldig lydt her jeg bor)

At agurken blir så dårlig at jeg må kaste den etter bare to dager. Alt annet av frukt og grønt holder seg i månedsvis. Me+Agurk= Not meant to be :grine:

Katten som later som den skal ut akkurat når jeg holder på å sovne. Så når jeg har stått opp, kledd på meg og gått ned trappen ser den bare dumt på meg. "Haha- lurte deg". Men siden jeg vet at dette bare er en avledningsmanøver later jeg som jeg går og legger meg igjen og holder på å sovne med litt smatting og småsnorking. Så begynner den å pipe igjen. Og blir like overrasket hver gang jeg spretter opp av sengen og presser den ut. Faktisk så overrasket at den glemmer å late som at den ikke vil ut hahah.. Men tror den er "on to me" snart :fnise: Den har vel skjønt at jeg egentlig ikke sover med klær og sko på :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...