Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Det er bra. :) Det er ingen krise når det er mange pinner, men når de bare har et par stykker, og de ligger for langt fremme, er det irriterende når vedkommende foran som har den rett ved siden av seg ikke gidder. :P 

Sant, de avlange tre/metallklossene er håpløse der, bedre med de tynne høye i plast, de kan du bare løfte rett opp. :)

Skulle hatt kreftene til Magneto, da ville det ikke vært noe problem 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Winza skrev:

Skulle hatt kreftene til Magneto, da ville det ikke vært noe problem 😝

Det hadde kommet godt med ja, eller hatt jedi-krefter. xD *bruker "mind trick" på kunden foran* "Du har lyst til å stille deg bakerst i køen!" :P 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/9/2018 at 10:42 AM, FrankDrebin said:

Folk som har "diskotek" i bilen, og drøyer mest mulig med å slå av når de har kjørt inn i gården. :rasende:

Hadde det enda vært bra musikk, men nei, det er alltid noe techno-shait. 

Kjenner til problemet..,Det finnes jo noe god techno, men det er aldri, ALDRI det som blir spilt, bare ræl. Samme om det er pop eller rock. Igjen og igjen beviser de hypotesen om at de som spiller høyest, er de som er totalt uten sans for god musikk - uansett sjanger.

On 9/18/2018 at 7:40 PM, Winza said:

Naboer som får raserianfall og begynner å smelle i veggen og med døren slik at det høres ut som om noen utløser bomber...

Har hatt sånne raserianfall-naboer som holdt på slik i lange tider; endelig kvitt dem. 😊

51 minutter siden, _popcorn_ said:

Den siste tiden har jeg drømt ofte, minst annen hver natt og gjerne flere drømmer pr natt om at jeg ikke finner bilen min. Kan være at jeg ikke husker om jeg parkerte hjemme eller på skolen, eller har satt den fra meg i en gate og ikke finner den igjen, og kan heller ikke beskrive hvilken bil jeg har... (og jeg har ikke bil IRL...)

Hvis du tenker på bilen som din evne/mulighet til å "ferdes på livets vei" på en selvstendig måte, gir det noen mening da?

42 minutter siden, FrankDrebin said:

Det hadde kommet godt med ja, eller hatt jedi-krefter. xD *bruker "mind trick" på kunden foran* "Du har lyst til å stille deg bakerst i køen!" :P 

"Dette er ikke den køen du leter etter."

For tiden er det Posten som irriterer meg noe veldig, etter at de enda en gang har latt vær å gi beskjed til meg om pakker som har kommet og må hentes. Det blir å klage til dem igjen. Egentlig er jeg ofte irritert på Posten og sommel og rot hos dem, ting kommer fram altfor sent eller ikke i det hele tatt. Så mye ekstra problemer jeg har opplevd å få pga. dette, og den arrogante holdningen jeg gjerne blir møtt med når jeg klager til kunde"service":

"Vi i Posten gjør aldri feil!!" Ikke?! ÅÅÅÅÅH!!! :rasende::kjempesinna::sinnatagg:  :raven::balltre:

Endret av Ichiko
korrektur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ichiko skrev:

Kjenner til problemet..,Det finnes jo noe god techno, men det er aldri, ALDRI det som blir spilt, bare ræl. Samme om det er pop eller rock. Igjen og igjen beviser de hypotesen om at de som spiller høyest, er de som er totalt uten sans for god musikk - uansett sjanger.

Ja, techno for 25 år siden var bra, dessverre er det ikke det de støyende bilistene i gården spiller, det er kun ulyder med rytme. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Ja, techno for 25 år siden var bra, dessverre er det ikke det de støyende bilistene i gården spiller, det er kun ulyder med rytme. :(

Tenk å skulle sove og så må du høre på en Justin Bieber låt hele natten O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Tenk å skulle sove og så må du høre på en Justin Bieber låt hele natten O:

Nei takk, da foretrekker jeg at naboen heller pusser opp kåken. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Nei takk, da foretrekker jeg at naboen heller pusser opp kåken. :P 

Tror jeg hadde trengt terapi etter det :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrankDrebin said:

Ja, techno for 25 år siden var bra, dessverre er det ikke det de støyende bilistene i gården spiller, det er kun ulyder med rytme. :(

Hva da, "rytme"? Høres mer ut som det er noe fryktelig galt med bilen deres. Her jeg bor er det også typisk med dette bråket midt på natta(to-tretida), eller tidlig søndag. De lar bilen stå på tomgang også med dørene åpne, mens de gauler og roper selv. Hadde noen naboer en tid som pleide å ha fyllefest på fellesarealene med bilen som jukeboks, hele natta igjennom. Hvis det var kaldt, satt de bare inni bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Tror jeg hadde trengt terapi etter det :ler: 

Det tror jeg de fleste hadde gjort. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ichiko skrev:

Hva da, "rytme"? Høres mer ut som det er noe fryktelig galt med bilen deres. Her jeg bor er det også typisk med dette bråket midt på natta(to-tretida), eller tidlig søndag. De lar bilen stå på tomgang også med dørene åpne, mens de gauler og roper selv. Hadde noen naboer en tid som pleide å ha fyllefest på fellesarealene med bilen som jukeboks, hele natta igjennom. Hvis det var kaldt, satt de bare inni bilen.

Det hadde antakeligvis vært hyggeligere å høre på. xD Vel, her så er det en fast *dunk-dunk-dunk- rytme til ulydene, men har jo hørt en del helt uten form og fasong også. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza said:

Tenk å skulle sove og så må du høre på en Justin Bieber låt hele natten O:

Den første morgenen som bosatt i Oslo(en søndag), våknet jeg til "Dragostea din tei" på repeat fra en bilstereo; det varte hele formiddagen.😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaralternativene "ja takk/minn meg på det senere". Store plastflasker som ikke er til å holde i når de er åpnet. Stiv emballasje, på feks kjøttdeig og kylling, som skjærer hull i handleposen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ichiko said:

Hvis du tenker på bilen som din evne/mulighet til å "ferdes på livets vei" på en selvstendig måte, gir det noen mening da?

 

Det gir mening ja, for jeg ser vel egentlig ikke noen vei framover :vetikke: Men drømmene trenger jo ikke minne meg på hvor håpløs jeg/livet mitt er :glare: Jeg klarer minne meg selv på det mer enn bra nok i våken tilstand :icon_lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Shout-out til den knøttkuken som satt og gomlet i seg brødskive med makrell i tomat på bussen i dag. For det stinket jo overhodet ikke død og fordervelse, neida! Håper du får sopp i ræva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ichiko skrev:

Hva da, "rytme"? Høres mer ut som det er noe fryktelig galt med bilen deres. Her jeg bor er det også typisk med dette bråket midt på natta(to-tretida), eller tidlig søndag. De lar bilen stå på tomgang også med dørene åpne, mens de gauler og roper selv. Hadde noen naboer en tid som pleide å ha fyllefest på fellesarealene med bilen som jukeboks, hele natta igjennom. Hvis det var kaldt, satt de bare inni bilen.

Å herregud, da hadde jeg klikket maks og seriøst ringt politiet. Ta litt hensyn da nek. Folk prøver å sove

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 10/2/2018 at 3:07 PM, _popcorn_ said:

Det gir mening ja, for jeg ser vel egentlig ikke noen vei framover :vetikke: Men drømmene trenger jo ikke minne meg på hvor håpløs jeg/livet mitt er :glare: Jeg klarer minne meg selv på det mer enn bra nok i våken tilstand :icon_lol:

Drømmer gjør som de vil, de kan være kjipe sånn. 😕

22 hours ago, Aurora** said:

Å herregud, da hadde jeg klikket maks og seriøst ringt politiet. Ta litt hensyn da nek. Folk prøver å sove

På den tiden var det så mye galskap i nabolaget som jeg måtte ringe til politiet for, så jeg var litt redd for å "bruke dem opp" og sparte heller telefonene til når det var virkelig ille. Disse partynaboene holdt jo på støtt og stadig, så jeg gjorde noe enda bedre: Klagde til huseieren. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går ute og er litt sulten og gretten, og så kommer det noen og bare :"smil litt da". Altså :rasende:

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Når du går ute og er litt sulten og gretten, og så kommer det noen og bare :"smil litt da". Altså :rasende:

Kjenner til den, slike meldinger har helt motsatt effekt. 😕

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Kjenner til den, slike meldinger har helt motsatt effekt. 😕

Som når du er sint og noen sier "ro deg ned"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...