Klink Skrevet 17. februar 2024 #15881 Del Skrevet 17. februar 2024 Pringle skrev (1 minutt siden): Ja, disse to problemene kjenner jeg til. Det første er jo et luksusproblem, men det er likefullt et problem. Det er mange ingredienser som har forsvunnet, bare de siste årene. Det bekymrer meg virkelig. Men noe av grunnen er faktisk at de er blitt fortrengt av en hel masse blandinger, og trivielt forskjellige versjoner av det samme produktet - skivet, revet, hakket, i 100 grams, 140 grams poser, 130 grams kartonger, osv. Når ingredienser holdes enkle og stort sett ubearbeidet, trenger man ikke så mange produkter. Men det er stort inntjeningspotensiale i at folk opplever trivielle forskjeller som essensielle. Av nysgjerrighet hvilke ingredienser har forsvunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar 2024 #15882 Del Skrevet 17. februar 2024 Titania skrev (1 time siden): Ja, jeg vet det er en filleting, men: At mamma nekter å lære seg at programmet heter Excel, ikke XL. Når hun snakker eller skriver om det forklarer hun så dårlig i tillegg at det er vanskelig å forstå hva hun egentlig mener, men forventer at jeg skal forstå 😶 Jeg digger din Mors lille opprør mot den digitale verden.. ❤️ Control Alt Delight - som min Mor pleier å si.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. februar 2024 #15883 Del Skrevet 17. februar 2024 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Jeg digger din Mors lille opprør mot den digitale verden.. ❤️ Control Alt Delight - som min Mor pleier å si.. hehe 😅 Det er litt slitsomt å måtte forklare henne ting eller å skulle forstå hva hun mener innimellom, men funker nå på et vis 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar 2024 #15884 Del Skrevet 17. februar 2024 Titania skrev (1 minutt siden): hehe 😅 Det er litt slitsomt å måtte forklare henne ting eller å skulle forstå hva hun mener innimellom, men funker nå på et vis 😅 Din mor vet forferdelig godt hva den rette terminologien er, men hun nekter å bøye kne... Rebell som hun er. 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. februar 2024 #15885 Del Skrevet 17. februar 2024 Klink skrev (3 minutter siden): Av nysgjerrighet hvilke ingredienser har forsvunnet? Det fantes rømme i 4x150g beger en stund. Og enkle porsjonsbeger med diverse fruktyoghurt. Helmelk har ikke lenger 4% fett, nå er den på 3,5%. Vanlige Kiwi'er har ikke Kesam Original, du må i "store" butikker. Kremgo Naturell finnes nå bare i 200g beger, akkurat som Philadelphia - isteden popper det opp flere og flere smaker i 125g. Wasa Rågi forsvant for noen år siden. Mange varer har blitt så dyre at de er uaktuelle og/eller finnes bare i spesialforretninger: Fleskepølse, lungemos, sagogryn, polenta, bøkling, bambusskudd/vannkastanjer. Eldorado rugbrød (men det har fått meg til å begynne å lage selv, og det er jo et pluss). LIDL introduserte meg for en rekke varer som jeg har savnet etter at de forsvant. Det verste problemet er foreløpig at jeg må "vade" gjennom så mye før jeg finner det jeg skal ha. Meny sier så flott "si ja til stort utvalg", men jeg sier "nei, det holder nå". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar 2024 #15886 Del Skrevet 17. februar 2024 Pringle skrev (10 minutter siden): Det fantes rømme i 4x150g beger en stund. Og enkle porsjonsbeger med diverse fruktyoghurt. Helmelk har ikke lenger 4% fett, nå er den på 3,5%. Vanlige Kiwi'er har ikke Kesam Original, du må i "store" butikker. Kremgo Naturell finnes nå bare i 200g beger, akkurat som Philadelphia - isteden popper det opp flere og flere smaker i 125g. Wasa Rågi forsvant for noen år siden. Mange varer har blitt så dyre at de er uaktuelle og/eller finnes bare i spesialforretninger: Fleskepølse, lungemos, sagogryn, polenta, bøkling, bambusskudd/vannkastanjer. Eldorado rugbrød (men det har fått meg til å begynne å lage selv, og det er jo et pluss). LIDL introduserte meg for en rekke varer som jeg har savnet etter at de forsvant. Det verste problemet er foreløpig at jeg må "vade" gjennom så mye før jeg finner det jeg skal ha. Meny sier så flott "si ja til stort utvalg", men jeg sier "nei, det holder nå". Er du klar over hvor fett innlegget ditt er å lese med 1.5 i dagspromille?? HELL YEAH!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar 2024 #15887 Del Skrevet 17. februar 2024 At kg er så jævla treigt og buggete i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2024 #15888 Del Skrevet 17. februar 2024 Bad gateway for annenhver FØKKING tråd jeg åpner her inne 🤬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 19. februar 2024 #15889 Del Skrevet 19. februar 2024 Lars-Kristian Eriksen. Bare fordi jeg syns han er så heslig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #15890 Del Skrevet 19. februar 2024 MiaMe skrev (13 minutter siden): Lars-Kristian Eriksen. Bare fordi jeg syns han er så heslig. En politiker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 19. februar 2024 #15891 Del Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (7 minutter siden): En politiker? Mannen til "fotballfrue". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2024 #15892 Del Skrevet 19. februar 2024 MiaMe skrev (54 minutter siden): Lars-Kristian Eriksen. Bare fordi jeg syns han er så heslig. Ser den!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. februar 2024 #15893 Del Skrevet 19. februar 2024 jukkapalme skrev (På 17.2.2024 den 19.28): Bad gateway for annenhver FØKKING tråd jeg åpner her inne 🤬 Kg er jo mye bad gateways da😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #15894 Del Skrevet 19. februar 2024 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Kg er jo mye bad gateways da😂😂 Spørs hvilken inngang da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. februar 2024 #15895 Del Skrevet 19. februar 2024 Det er over en måned til påske og i dag fant jeg dette på butikken... 😠 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #15896 Del Skrevet 19. februar 2024 sofie777 skrev (2 minutter siden): Det er over en måned til påske og i dag fant jeg dette på butikken... 😠 Hva er irriterende med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. februar 2024 #15897 Del Skrevet 19. februar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Hva er irriterende med det? Altfor tidlig (samme som med julevarene) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2024 #15898 Del Skrevet 19. februar 2024 sofie777 skrev (Akkurat nå): Altfor tidlig (samme som med julevarene) Jeg synes bare det er kjekt, uansett når det kommer 😄 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. februar 2024 #15899 Del Skrevet 20. februar 2024 Kunder som krangler når de har feil.. «Nei, vi har ikke lånt det av dere!» Vel… Hvorfor har dere låneutstyret vårt som dere «ikke låner» da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2024 #15900 Del Skrevet 20. februar 2024 Intervjuere som ikke stiller oppfølgingsspørsmål når intervjuobjektet sier noe som enten er usant eller om det er sant krever en god forklaring på hvordan det kan være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå