Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Fint å se at politikere også irriterer deg

Innså at jeg kopierte deg litt på den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme og høy luftfuktighet i september.... Nyvasket tøy som aldri tørker, hverken ute eller inne, og å legge seg i sengetøy som enda er fuktig mens nattetempertaturen er på vei ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotiske avis-artikler hos nettavisene, som handler om folk som har det littegrann vanskelig økonomisk - for en veldig kort periode. Årsaken til disse "pengeproblemene" deres er ofte ganske patetiske og latterlige også. For eksempel om en kvinne som valgte å gå ifra millionær-mannen sin (uten å sikre seg selv økonomisk først) og hun påstår at hun måtte finne frem en kalkulator, hver gang hun skulle på matbutikken.

Dette må faktisk uføre (og folk med lav inntekt) faktisk gjøre hele livet!

Eller ett finans-par som gikk fra kanskje fire eller fem millioner i året, til bare en eller to millioner kroner. Stakkars folk! Såkalte skandale-saker om milliardærer (eller multi-millionærer) som viss nok har gått konkurs også. Har visst bare ett bare millioner igjen ja, eller en rekke store eiendommer. Fullstendig blakk, stakkars liten! :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, antbug skrev:

Ja, matprisene må da ha eksplodert de siste par årene? Man får jo nesten ingenting for pengene lenger. Det er omtrent bare junk som er billig. De som virkelig har dårlig råd må slite med å få til et sunt og næringsrikt kosthold nå. 

Ikke rart det er så mange som blir store og overvektig når sunn mat er dyr og usunn billig. Burde det ikke være motsatt?! 

Anonymkode: ecc0e...a56

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jacklost skrev:

Folk som skal lage en sak ut av alt mulig :rolleyes: 

Ja. De som skal forklare at det der kan du ikke synes er irriterende pga blablabla....  Det er sånn og sånn. Jadda, vi vet det, men vi kan da uansett synes det er irriterende! 

Anonymkode: ecc0e...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at man ikke kan nevne noen temaer som allerede er nevnt i en annen tråd, uten at en eller annen skal påpeke at "det er allerede en tråd om det.."

Seriøst? Er det ikke lov? Må jeg bla igjennom HELE KG for å se at det jeg skriver ikke er nevnt før? Er det meningen at jeg skal si UNNSKYLD og så slette kommentaren?

Anonymkode: b4768...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, antbug skrev:

Ja, matprisene må da ha eksplodert de siste par årene? Man får jo nesten ingenting for pengene lenger. Det er omtrent bare junk som er billig. De som virkelig har dårlig råd må slite med å få til et sunt og næringsrikt kosthold nå. 

Det er helt sykt når man bare skal innom å kjøpe et par småting også må man ofte ut med 3-400 kr.   Jeg fatter ikke hvordan folk med 3-4 unger klarer seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jacklost skrev:

Folk som skal lage en sak ut av alt mulig :rolleyes: 

Enig.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det irriterer meg at man ikke kan nevne noen temaer som allerede er nevnt i en annen tråd, uten at en eller annen skal påpeke at "det er allerede en tråd om det.."

Seriøst? Er det ikke lov? Må jeg bla igjennom HELE KG for å se at det jeg skriver ikke er nevnt før? Er det meningen at jeg skal si UNNSKYLD og så slette kommentaren?

Anonymkode: b4768...81f

Så linker de til en lik tråd som er 5 år gammel :roll: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg, som etter at hun ble mor kun snakker om siste strikketøy hun får til ungen, siste bakverk, eller materielle ting hun ønsker å kjøpe til seg/ungen/mannen.

Og her sitter jeg som interesserer meg for kunst, litteratur, reiser, musikk, filosofi o.l og lurer på om dette er vanlig når man får barn? :sFun_sleeping:

Anonymkode: 7349d...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjortelusfluer! De fleste som bor på østlandet som liker å ferdes i skogen vet nok hva jeg snakker om. Vet den sprer seg ellers i landet også. Helvetes dritt! Ødelegger jo hele høsten! Plukket minst 10 stk av den ene hesten min i sted og et par av meg selv. Grøss og gru! Red ikke i tett skog en gang, kun på skogsvei, men de er dessverre der og. Stakkars hjortedyrene, hørt om flere som har dødd fordi de har klødd av seg pelsen og derfor frøset ihjel på vinteren pga disse ekle krypene. De er ufarlige for hester, hunder, og mennesker siden vi får fjernet dem på oss selv og dyrene, men det får man jo ikke gjort på ville dyr og det klør noe fryktelig når de eklingene kravler rundt i pelsen på dem. Stakkars små. :( Hesten var helt salig da jeg plukket av disse eklingene, godt å få de vekk, ja. Irriterer meg at det et så lummert også. Gi meg vind, takk. Da er det mindre hjortelusfluer også. Håper på tidlig frostnetter så faenskapen forsvinner. Jeg elsket høsten før, nå vil jeg bare ha tidlig vinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, November 02, 2015 at 21.02, Nasse Nøff ❤ skrev:

Når absolutt ALT går galt!!! 

Knekkebrødet (den siste! jeg hadde!) knakk i midten, og havnet i gulvet - rett i søpla uten å ta et tygg. 
Melka var klumpete - rett i søpla. 
Potetgullet smakte rart.. og hadde rar konsistens (gikk ut for 2 år siden!!! WTF) - rett i søpla. 
Tok frem alt for å lage meg grøt - mangler smør og kanel (melken var surnert og gammel) så det måtte jeg avbryte 
Så klarte jeg å deise kasserollen i bakken, en bit falt av og håndtaket! - rett i søpla! 
Sjokoladen var hvit og smakte rart - rett i søpla. 
Lagde meg is med sjokolade topping og o'boy, tok på så mye at det ble kvalmende - rett i søpla 
Åpnet oppvaskmaskinen og fant fort ut at jeg glemte å sette den på i forrige uke, den eimen kom sivene inn i rommet :bond:Så den måtte jeg slå på.
Så skulle jeg lage meg middag enda en gang etter flere forsøk som skrevet over her; det jeg trenger til å lage det eneste jeg har i fryser og skap, står nå i oppvaskmaskinen. Så jeg sitter her og venter på at maskinen skal bli ferdig. 

Alt har gått galt! Jeg tror jeg sulter ihjel snart!!! 
Har lite mat i skapene, for jeg har vært borte ei uke. Kommer hjem og finner ut at surprise, nærbutikken skal oppusses, og jeg kommer meg ingen steder før i morgen. 

Det eneste jeg har igjen av mat er pasta, ost (ei lita strimle norvegia), bogskinke og hvitløksdressing. 
Så nå må jeg vente på at kasserollen (eneste jeg har igjen), kniven og silen som jeg trenger blir vasket ferdig. Så da blir det pasta i dag.  Går dette galt, så gir jeg fader meg opp og bestiller pizza i stedet! 

Huff stakkars. Makan til uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den Saturday, March 22, 2014 at 16.45, AnonymBruker skrev:

Dere kan velge og vrake mens vi menn må kjempe for å få en dame. Dere burde bli mindre kresne og slutte å velge utifra utseende

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Sporer av her men ja kvinner kan velge og vrake i menn som vil ha et ligg. Kommer det til kjærester er valget ganske annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som bare!
 Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi straks!
 Litt teknisk mumbo jumbo: 503 Service Unavailable.

Veldig irriterende når denne meldingen dukker opp, her på forumet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var da som bare!
 Det ser ut som vi sliter litt med serverne våre gitt. Hold på hestene, så fikser vi straks!
 Litt teknisk mumbo jumbo: 503 Service Unavailable.

Veldig irriterende når denne meldingen dukker opp, her på forumet!

Såååå enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...