AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2761 Del Skrevet 13. juni 2016 Folk som f.eks kommer halvannen time for tidlig til fest når jeg prøver å hvile før det braker løs.. Eller, enda verre: Kommer en halvtime for tidlig på visning. Jeg har lært det at å komme for seint, det er slikt som kan skje- pga trafikk, uforutsette ting osv, men kommer man for tidlig, så har man faktisk muligheten til å gjøre noe annet- gå en tur rundt kvartalet eller ta seg en kaffe et sted og respektere at kanskje verten/den som leier ut holder på med siste finpuss av seg selv eller leiligheten, og da blir det litt stress når noen luringer plutselig dukker opp altfor tidlig. Så er det dem som _alltid_ kommer for sent, og da nytter det ikke å skylde på trafikken hver gang.. En annen ting: Når jeg tror jeg skal treffe en venninne og vi har noe å prate om, og så drar hun med seg to andre venninner med barn og jeg ender opp mer som barnevakt.. Anonymkode: 7fbfa...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. juni 2016 #2762 Del Skrevet 13. juni 2016 2 timer siden, Storekommode skrev: Hehe, var det du som skrev dette tidligere i tråden òg? Du må si at de skal komme KLOKKEN syv, og ikke rundt syv Rundt 7 betyr ikke 1 time senere. Heller ikke 1 halvtime senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2763 Del Skrevet 13. juni 2016 De som skal pirke og kverulere i tråder. Anonymkode: 829fb...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. juni 2016 #2764 Del Skrevet 13. juni 2016 Svigermor!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 13. juni 2016 #2765 Del Skrevet 13. juni 2016 At 3/4 av "Siste innlegg" er fylt opp av "La oss telle opp til 10000-tråden", "La oss telle NED fra 10000-tråden" (ergo - vi er rebeller og rabagaster), og andre intetsigende "leker". Alt diskuterbart forsvinner i det mølet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 13. juni 2016 #2766 Del Skrevet 13. juni 2016 1 minutt siden, Petra75 skrev: At 3/4 av "Siste innlegg" er fylt opp av "La oss telle opp til 10000-tråden", "La oss telle NED fra 10000-tråden" (ergo - vi er rebeller og rabagaster), og andre intetsigende "leker". Alt diskuterbart forsvinner i det mølet. Hvis du ikke er veldig interessert i det underforumet så skal det vel gå an å fjerne det fra listen over nye innlegg. Det gikk i hvert fall an før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 13. juni 2016 #2767 Del Skrevet 13. juni 2016 3 minutter siden, New Girl skrev: Hvis du ikke er veldig interessert i det underforumet så skal det vel gå an å fjerne det fra listen over nye innlegg. Det gikk i hvert fall an før. Jaggu! Oppdaget plutselig den store, rosa knappen som heter Innstillinger. Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2768 Del Skrevet 13. juni 2016 Folk i handlekøer på butikken, som ikke slipper frem folk som har noen få varer, mens de selv har en diger handlevogn eller to som er stappet med varer helt opp til himmelen. Anonymkode: 67d04...e64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 13. juni 2016 #2769 Del Skrevet 13. juni 2016 1 minutt siden, Petra75 skrev: Jaggu! Oppdaget plutselig den store, rosa knappen som heter Innstillinger. Takk! 😊 Har ikke gjort det selv enda, men det irriterer meg også når de utrolige intetsigende trådene oversvømmer lista. Må vel gjøre noe med det jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2770 Del Skrevet 13. juni 2016 At musen på den bærbare datamaskinen er fullstendig fucked opp. Hvis jeg har fleire faner åpne ved siden av hverandre, og jeg klikker for å fjerne EN av dem så forsvinner plutselig tre eller fire av fanene ved siden av.... Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 13. juni 2016 #2771 Del Skrevet 13. juni 2016 At nettsteder som har registrering ikke oppgir om det er aldersgrense FØR man legger inn alle opplysningene, og at det heller ikke etterpå kommer melding om at det er det som er årsaken til at man ikke kommer videre og at dermed er epostadressen "allerede i bruk" . Ahhhhrgggg!!! Jeg blir utrolig agressiv og legger igjen sure meldinger på facebooksidene deres. Forbaska bortkastet tid! Hva i allverden er vitsen med å ikke opplyse om slikt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. juni 2016 #2772 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 13. juni 2016 #2773 Del Skrevet 13. juni 2016 5 minutter siden, Ole Brumm skrev: Folk. Jeg hater folk. Kan de ikke bare holde seg hjemme slik at jeg får gå ut med søpla?!!! Er f.en meg enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 13. juni 2016 #2774 Del Skrevet 13. juni 2016 Og hvorfor kan ikke alle stikke vekk fra Kvinneguiden i 15 min så jeg får diskutert litt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 #2775 Del Skrevet 13. juni 2016 39 minutter siden, Badebuksa skrev: Og hvorfor kan ikke alle stikke vekk fra Kvinneguiden i 15 min så jeg får diskutert litt? Hvem planlegger du isåfall å diskutere med da? Ettersom alle andre skal stikke vekk i hele femten minutter? Anonymkode: 625e4...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 13. juni 2016 #2776 Del Skrevet 13. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem planlegger du isåfall å diskutere med da? Ettersom alle andre skal stikke vekk i hele femten minutter? Anonymkode: 625e4...0c5 Det kommer jeg ikke på før det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. juni 2016 #2777 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 14. juni 2016 #2778 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Folk som leker FREKK mot meg på nett! Hadde det nå bare vert frekk på en seksuell måte Endret 14. juni 2016 av Aye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. juni 2016 #2779 Del Skrevet 14. juni 2016 17 minutter siden, Ole Brumm skrev: Mobiltelefoner. Ikke nok med at de blir laget for å skiftes ut innen få år.. men de skal være så forbaska dyre også! Nå får jeg ikke nye oppdateringer på mobilen, fordi den er for "gammel". Fuck you fitte faen! Jeg trenger ny dritt inni mobilen, for batteriet tømmes i løpet av en halv dag! alt på grunn av siste oppdatering. Jeg har ikke 5000+ for å kjøpe meg ny mobil! Halv dag? Da holder den "lenge". Min mister halve batteriet bare jeg åpner en app Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. juni 2016 #2780 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Brimi skrev (På 14.6.2016 den 22.42): Halv dag? Da holder den "lenge". Min mister halve batteriet bare jeg åpner en app Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå