Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 time siden, C'est la vie:) skrev:

Når det er vann på gulvet, og jeg ikke ser det før sokken har tørket det opp... HATER å få vann under sokken! :sad:

Åh, jeg er så enig! Hater det! Og vann på gulvet i yttergangen er ikke til å unngå nå som det er klissvåt og kram drittsnø ute. Liker snø altså, men ikke sånn kram møkk som henger fast i skoene uansett hvor godt man sparker av snøen utenfor. Jeg går ut og inn ganske mange ganger om dagen også. Arrrrrgh! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når neglelakken bruker en evighet på å tørke ordentlig. Kan aldri ta på neglelakk før jeg skal på byn for da blir jeg handicappet i langt mer enn 10 minutter. Kan ikke ta på en bukse eller åpne en ølboks. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Arktis skrev:

Når man drar på seg buksa med å dra i beltehempene, så ryker de og drar med seg et flak av buksen, slik at man får hull på sidene. :snurt:

Det er så irriterende! De maser riktig nok om at man aldri må dra på buksa etter beltehempene, men lag nå bukser i bedre kvalitet heller.

"Jeg ber deg om å være forsiktig slik at du ikke kan komme og be om reklamasjon på en bukse av elendig kvalitet, hehehe".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg bestiller parfyme på nettet og den lukter gammel dame:dry:

Anonymkode: bbe82...ea3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, C'est la vie:) skrev:

Når det er vann på gulvet, og jeg ikke ser det før sokken har tørket det opp... HATER å få vann under sokken! :sad:

Syns det er enda verre å tråkke i vann i nærheten av toalettet. Var det vann jeg fikk på sokken nå eller urin? Det vet man jo ikke :grine:

Anonymkode: 14704...2cf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Arktis skrev:

Når man drar på seg buksa med å dra i beltehempene, så ryker de og drar med seg et flak av buksen, slik at man får hull på sidene. :snurt:

Bare lyden av det ritsjet....:sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Cordelia skrev:

Bare lyden av det ritsjet....:sjokkbla:

"Hva pokker skjedde nå?!" 
Skulle blitt knipset et bilde av reaksjonen da, ja. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dilerium av alle som på død og liv vil ha alle innvandrer til Norge fordi det er så synd på de. Jeg vil ikke ha noen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Folk som skal rette på alt folk skriver og peke ut skrivefeil, slike folk hater jeg!

Endret av Dr. Cid & Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Folk som skal rette på alt folk skriver og peke ut skrivefeil, slike folk hater jeg!

Ja og uansett hvor viktig emnet er så kommer det stikk mot skrivefeil,er så plagsomt at folk  skal trykke ned andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

De gjør det fordi de ikke har noe argumenter og komme med. Men ja det er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Når jeg skal skylle litt oppvask og jeg klarer å gjøre kunststykket å sprute ned hele meg og kjøkkenet med vann, på grunn av sprut fra en liten skje!  

Pleier å stå der i flere sekunder etterpå for å reflektere for meg selv. Tenker da hvor mye jeg fortjener det fordi jeg er så dum... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
45 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Når jeg skal skylle litt oppvask og jeg klarer å gjøre kunststykket å sprute ned hele meg og kjøkkenet med vann, på grunn av sprut fra en liten skje!  

Pleier å stå der i flere sekunder etterpå for å reflektere for meg selv. Tenker da hvor mye jeg fortjener det fordi jeg er så dum... 

Lærdom er den kam livet byr deg, når du er i ferd med å miste håret...  :fnise:  :fnise:

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man tisser - i hvert fall som mann - så må vi alltid bruke en eller annen muskel i underlivet på slutten for å få ut de siste dråpene. Hvorfor kan det ikke bare renne ut av seg selv?!

Anonymkode: d3966...113

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når man tisser - i hvert fall som mann - så må vi alltid bruke en eller annen muskel i underlivet på slutten for å få ut de siste dråpene. Hvorfor kan det ikke bare renne ut av seg selv?!

Anonymkode: d3966...113

Hadde vært deilig med en knapp man trykket på for å tømme seg helt for urin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når enkelte medlemmer her inne ikke klarer (elller gidder / har lyst) til å holde seg ordentlig på matta.

Når moderator / administrator sletter noen veldig underholdende og interessante tråder...

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...