Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Det er veldig irriterende med forskjellige TV-kanaler som sender interessante programmer / TV-serier på samme kveld. For eksempel i kveld sendes både 71 grader Nord (hos Tv Norge) og TV 2 sender jo selvfølgelig Farmen. I tillegg overlapper disse programmene delvis, slik at det er plent umulig å få med seg alt sammen fra begge TV-seriene....

Hvorfor kan ikke TV-kanalene heller spre alle disse programmene sine litt mer utover heile uken? Både torsdag og fredag kveld sendes det faktisk null og niks av interesse, og man kunne vel lagt noen av TV-seriene over på disse dagene i stedet?

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig irriterende med forskjellige TV-kanaler som sender interessante programmer / TV-serier på samme kveld. For eksempel i kveld sendes både 71 grader Nord (hos Tv Norge) og TV 2 sender jo selvfølgelig Farmen. I tillegg overlapper disse programmene delvis, slik at det er plent umulig å få med seg alt sammen fra begge TV-seriene....

Hvorfor kan ikke TV-kanalene heller spre alle disse programmene sine litt mer utover heile uken? Både torsdag og fredag kveld sendes det faktisk null og niks av interesse, og man kunne vel lagt noen av TV-seriene over på disse dagene i stedet?

Du vet det finnes muligheter for opptak, ikke sant? Har du ikke dekoder (det har ikke jeg), så kan du kjøpe en PVR (Personal Video Recorder) der du kan ta opp nærmest i det uendelige. Jeg har hatt min 80GB-PVR i 7/8 år og den har virkelig fått kjørt seg når jeg ser et program på en kanal på tv og tar opp et annet samtidig på dekoderen. Kan ikke leve uten og håper det er lenge til den tar kvelden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsekter

Enig!! Mygg, klegg og knott... knott spesielt! Hva faen er de uvesnene godt for? :bond:

Folk som smatter og snakker med mat i munnen. Herregud du er da ikke fire år! MANERER! Slå det opp i ordboken! :regler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Psy

Enig!! Mygg, klegg og knott... knott spesielt! Hva faen er de uvesnene godt for? :bond:

Folk som smatter og snakker med mat i munnen. Herregud du er da ikke fire år! MANERER! Slå det opp i ordboken! :regler:

Barneskole læreren min skjelte meg ut fordi jeg smattet

Siden da prøver jeg å la være når jeg er rundt andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:skratte:Jeg elsker deg.

Var jeg som skrev det innlegget, jeg var deppa og sint når jeg skrev det innlegget :) Men slik generelt så irriterer det meg når folk skal drive og fortelle hvor lykkelig forelsket de er i kjæresten sin... :spy: Ja den smileyen måtte til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som skrev det innlegget, jeg var deppa og sint når jeg skrev det innlegget :) Men slik generelt så irriterer det meg når folk skal drive og fortelle hvor lykkelig forelsket de er i kjæresten sin... :spy: Ja den smileyen måtte til... :)

Ja enig der, jeg heller liker ikke å høre på hvor glad folk er i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotiske TV-programmer, og folk som mener at det er fryktelig morsomt / spennende å se på alt det tullet som går på TV.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Single kvinner som fremstiller seg som attraktive bare fordi de får mye oppmerksomhet. Hadde de vært attraktive så hadde de hatt et bra forhold med bra kjæreste.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som poster to ganger etter hverandre når de heller burde redigere innlegget. Ikke myntet på deg Summers, selvsagt med unntak når det har gått en stund mellom hvert innlegg og hensikten er å dra opp tråden igjen.

Ellers er det veldig irriterende å møte jenter første gang som venner og de er fysisk attraktive, og det blir umulig å endre status fra "ute-venn" til "senge-venn". Har veldig lyst å bli fysisk med henne men blir helt feil å sjekke henne opp når man møtes under helt andre forutsetninger.

Uff da men tror ike det er galt å bli først venn så kjæreste etterpå. Så jeg tror nok at du må revurdere saken og lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Folk som poster to ganger etter hverandre når de heller burde redigere innlegget. Ikke myntet på deg Summers, selvsagt med unntak når det har gått en stund mellom hvert innlegg og hensikten er å dra opp tråden igjen.

Ellers er det veldig irriterende å møte jenter første gang som venner og de er fysisk attraktive, og det blir umulig å endre status fra "ute-venn" til "senge-venn". Har veldig lyst å bli fysisk med henne men blir helt feil å sjekke henne opp når man møtes under helt andre forutsetninger.

Det er ikke alltid så enkelt, jeg poster selv to ganger etter hverandre fordi jeg sitter på kg på mobilen og da er det ikke bare bare å redigere inn nytt innlegg osv... Det skulle vært slik som på diskusjon, poster du dobbelt så blir det automatisk lagt inn i det forrige innlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid så enkelt, jeg poster selv to ganger etter hverandre fordi jeg sitter på kg på mobilen og da er det ikke bare bare å redigere inn nytt innlegg osv... Det skulle vært slik som på diskusjon, poster du dobbelt så blir det automatisk lagt inn i det forrige innlegget

Finnes unntak så klart da. Var mer siktet på de som ignorerer den funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...