Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hater når folk skriver på dialekt og folk som har åpenbare skrivefeil. Jeg kan selv ha skrivefeil når ting går litt fort, men jeg hater når folk mikser og/å eller staver ord på en helt latterlig måte. Vær så snill! Hold dere til nynorsk eller bokmål... ikke en eller annen obskøn dialekt. Jeg gidder ikke svare folk når jeg må bruke 10 min på å tolke hva som står foran meg. 

Slesk dialekt? Sånn som Røkke snakker?

Eller mener du obskur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så forbaska tungvint.  

Det hadde vært mye enklere å bare smekke ned lokket.

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

Pcen går i hvilemodus når jeg smekker ned lokket etter 10 min så lenge ikke ladekabelen står i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som begynner å si A, men nekter å si B. Skulle tro de jobber for en hemmelig organisasjon og blir drept hvis de sier en setning mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slesk dialekt? Sånn som Røkke snakker?

Eller mener du obskur?

Haha! Jepp. sikkert det jeg mente :P Som jeg sa så hender det jeg har skrivefeil selv når jeg ikke tenker, men irriterer meg over dem som skriver på en sånn måte at det er klin umulig å skjønne hva de mener...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konebanking plager meg noe jævlig. 

Alltid om kvelden, og så mye bråk! Av og til er jeg nødt til å si ifra.

09.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Svt1 var helsvart i dag, så jeg fikk ikke se den ene av de to programmene i min Gullrekke, nemlig Doobidoo!! (Det andre er Nytt på nytt, og det fikk jeg sett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som er kry fordi de er fysisk attraktive. Ikke kreves det mye arbeid og ikke er det spesielt unikt så synes ikke de er berettiget til å skryte og å være så selvgode.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Smatting, rykker i hele kroppen min!

-Folk som svarer eller ringer når dem sitter på do... "Vent litt, skal bare tørke meg!"

-Når vedkommende jeg prater med i telefonen skal prate med dem rundt seg, bikkja, babyen osv. "Ring meg når du har pratet ferdig med bikkja, ha det!"

-Sjefen min som sender e-post på natten, å sender SMS om jeg har lest mailen! (Har 8-16 jobb)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over foreldre som kjører fri oppdragelse på ungene. Her bestemmer ungene og kan gjøre som de vil. Eneste foreldrene oppnår er ufordragelige og unger ingen liker.

Var på restaurant i går hvor mor og far kom inn med gullungene sine. Da de ventet på maten løp (ja løp) ungene rundt og holdt på å løpe ned en gammel dame. Høylytte var de. Kunne se alle ga ungene sure blikk. Så krabbet han som var rundt 3 under bordet vårt! :sjokkert: Til og med da sa ikke foreldrene noe.

Til slutt kom en servitør bort å ba ungene om å ikke løpe og roe seg. De satt seg på gulvet ved siden av bordet de hadde og lekte med bilnøklene til foreldrene.

Helt utrolig at de ungene ikke fikk tilsnakk av foreldrene. Ikke en gang. De kunne ikke brydd seg mindre.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest The damned

Folk som prater om været konstant. Når det er det eneste de har å prate om så blir det bare slitsomt. Forstår at det er et tema man bruker for å snakke med folk man ikke kjenner så godt,men jeg blir bare så lei.

Menn som tror at bare man er kvinne og spiller mannsdominerte spill så er det en invitasjon til å spørre om puppe- eller underlivsbilder og samtalene går på hvordan du ser ut.

Folk som er etterpåkloke på dine vegne. "Ja,det skulle du ha tenkt på før". Nei,sier du det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Smatting, rykker i hele kroppen min!

-Folk som svarer eller ringer når dem sitter på do... "Vent litt, skal bare tørke meg!"

-Når vedkommende jeg prater med i telefonen skal prate med dem rundt seg, bikkja, babyen osv. "Ring meg når du har pratet ferdig med bikkja, ha det!"

-Sjefen min som sender e-post på natten, å sender SMS om jeg har lest mailen! (Har 8-16 jobb)

da er det værre når man hører dem bæsjer :P 

smatting er også noe jeg HATER!

Anonymous poster hash: 47743...095

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Når brukere siterer en A4-side av tekst i en tråd, kun for å kommentere med et ord eller setning. Særlig når brukeren er den første som kommenterer tråden... Gidd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...