Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At jeg jeg tenker flere ganger om dagen "DETTE må jeg skrive i den tråden på kg". Skal bare samle opp litt flere ting først. Men så når jeg faktisk er innom denne tråden igjen er alt glemt. Synes ikke jeg kan gå rundt med penn og papir og skrive ned alt som irriterer meg heller. :fnise:

"Åh, vent litt, jeg må bare notere ned at den smattingen din gjør meg gal av irritasjon"

Ellers enig i at nettbutikker som gjør noe feil kan være litt irriterende hvis de ikke ber om unnskyldning på en høflig måte. Ellos i mitt tilfelle, de sendte meg feil varer, doble varer, ville ha betalt for produkter jeg ikke hadde mottatt osv. Og egentlig hadde ikke noe av det vært noe problem selvom det ble mye ekstraarbeid, om de i kundeservice kunne vært bare litt høflige eller beklagende. Men når jeg får inntrykk av at det er min egen feil, og at de tross alt gjør meg en stor tjeneste som lar meg bestille og kjøpe varer av dem blir ihvertfall jeg skikkelig irritert. Følte også at jeg plaget de i kundeservicen når jeg meldte fra om feilene, og sånn skal det jo ikke være. Uff for et slit! Tror det tok 6 måneder før alt var i orden med de. Aldri ellos igjen for min del.

Åh! Nå kom jeg på en ting jeg synes er utrolig irriterende. Folk som snakker slik- Idag kjenner jeg på det at jeg egentlig er litt sliten. Jeg føler på det å føle savn etter smågodt. Det er deilig å kjenne litt på det å leve!

Åh, det er det verste jeg vet også. Jiiiiizes.  Hu kona til han som hadde sex med dyr i den norske serien Kampen for tilværelsen var sånn. Heeeele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor? Mandarinen er erstattet av klementinen, det er ingen risiko for forveksling.

Folk tror fremdeles at de spiser mandarin og adri har de hørt om hva en klementin er for noe. 

Anonymous poster hash: 72f0d...b92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ventet over tre timer på innflytningssted før flyttebyrået kom. De ville først komme klokken 11, men jeg sa at huseier var på hytten i dag og kunne komme tidligst 16, da sa de at de kunne komme mellom 17 og 18, det var ok. Men først 21 kom de med tingene mine. Det blir ikke full pott på Finn oppdrag for å si det sånn!! (PS Flyttet fra en landsdel til en annen, både de og jeg sov på veien, men turen kunne i teorien tas i en engang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et irritasjonsaspekt som kan få meg til å miste fatningen:

"Du skulle ha gjort ditt/datt" evt. "Du skulle ikke ha gjort ditt/datt". I samme gate: "Det kunne du ha gjort tidligere". 

Men for svarte svingende da, ikke kom og fortell meg hva jeg kunne ha gjort eller skulle ha gjort. Jeg har beklageligvis ingen tidsmaskin slik at jeg kan reise tilbake i tid og gjøre/ikke gjøre ditt/datt. Men akkurat nå hjelper det meg fint lite å tenke over hva jeg burde ha gjort eller ikke. 

Ah, jeg får mord i blikket av sånne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du lager en viktig tråd med et viktig spørsmål. Å ingen orker å svare deg. 

Anonymous poster hash: b4ff1...665
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Fri barneoppdragelse
*Folk som tror at blinklys er ekstrautstyr
*Folk som trykker på mobilen/sminker seg/leser avisa og generelt driver med ting de ikke burde når de kjører bil
*Telefonselgere
*Folk som ikke bruker refleks
*Sure kunder
*Sure kassadamer
*Dårlig service
*Råkjørere
*Slafsing, smatting, snorking og folk som snyter seg
*Folk som prater i munnen på andre
*Barnevognmafiaen
*''Perfekte''
*Folk som rakker ned på uføre, tykke og tynne
*Folk som hele tida skal skrike ''rasisme''
*Kroppsfiksering, drittlei av å se pupper overalt
*''Slik trener/spiser du deg slank'', ''Bedre sex på 123'' Helvetes aviser!
*Folk som står og gliser, når de egentlig er sinna

....++++++
:sur:

Nå skal jeg ta meg en bolle! :laugh:

Anonymous poster hash: fb9ca...2cb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en test av smør / margarin presterer å gi Bremykt terningkast seks!! Der er det faen ikke mye mykhet å oppdrive hvis det står i kjøleskapet! Å smøre på ei brødskive er jo en ren umulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd barna og Plan Norge stand like utenfor nærbutikken. Er så himla irriterende hvordan de roper etter deg! Og når du sier "jeg har dårlig tid" så fortsetter de å gå etter deg til du går ut senteret. 

Gikk en laaang omvei rundt de, også kommer gjøken å løper etter meg! Jeg tar opp mobilen og prater med mamma og han kommer fortsatt imot meg! 

Kan de ikke ta hintet?!!!! 

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har noe konkret å bidra med i en bestemt tråd, men ikke finner igjen den tråden! Jeg hater å leke gjemsel med tråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk som tydeligvis har fått pepper på facebook poster teite bilder og statuser til haterne sine.

Hvorfor vise at man bryr seg så mye og gi dem blod på tann?

Anonymous poster hash: 64ffb...899
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matronella

At folk som tydeligvis har fått pepper på facebook poster teite bilder og statuser til haterne sine.

He he, har et par sånne venner selv. Masse visdomsord om å ikke la andre knuse deg, og hvordan man skal snu ryggen til venner som ikke vil deg vel.. ala det. Det morsomme er at de to er de mest konfliktskapende personene jeg vet om. Det ergrer meg ikke, morer meg mest..

Men det som ergrer meg på Facebook er alle testene alle skal være med på, og spillforespørslene, og del hvis du har... bla bla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

Eg kom på noke som irriterer sjela utav meg.

Folk som ikkje gidder å kastrere katten sin, kattunger er jo såååååå nydelige! Katten blir gravid med for mange pusebebiser.

Så prøver dei desperat å finne heim til alle. Med ein gang noken skriver "så søt 😍" om den på f.eks Facebook, så klikker omtrent eigaren i vinkel.

"Ja, den er husrein, vandt til andre katter, hund og barn! Den er supersnill! Vil du ha den?! Eg gir den vekk gratis! Ta den! Plis, ta den!!!!!"

Ender med at kattungenne blir drept ein etter ein.

Skrap no sammen litt hjerne og kastrer katten din. Om kattunger er så forbanna viktig, så bli fostermor/far til ein gravid kattemamma fra db eller noke 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter som tror de er så flinke til å steke grandiosa i fylla.  :sinna:

Fader hvor jeg hater å bo i blokk! Spesielt i helgene.
Brannalarmen gikk nå nettopp. Full evakuering fordi én forbaskade idiot skulle lage seg mat i fylla, står ute og skåler og oyer, for det er jo så forbaska kult å utløse brannalarmen! 

Så der sto jeg med en valp og en katt i bur, begge to livredde i pøsregnet. Fader altså, hater fulle folk med tomrom mellom øra. Kan de ikke bare kjøpe seg kebab som normale folk?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette er utrolig god underholdning, jeg :)

Anonymous poster hash: ef4e9...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...