Frk.K Skrevet 15. oktober 2014 #721 Del Skrevet 15. oktober 2014 eBay Eller er det min ikke eksisterende selvkontroll? Jaja, samma får det være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 16. oktober 2014 #722 Del Skrevet 16. oktober 2014 Når man sitter og ser på tv-serie eller film på pc, og det popper opp noe om at et eller annet må oppdateres, og da går den jo ut av fullskjermmodus. Forferdelig irriterende når det er skikkelig spennende, også popper det opp "bla bla starter på nytt om 14 minutter" eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 16. oktober 2014 #723 Del Skrevet 16. oktober 2014 Enda verre når den faktisk IKKE popper opp og maskinen tar automatisk omstart. Hender noen ganger jeg får den meldingen og tar "utsett 4 timer" som regel. Dessverre opplevd noen ganger at jeg glemmer den meldingen og ser på filmer/serier og plutselig blir skjermen svart. Særlig ekstra irriterende når jeg streamer og må starte alt på nytt igjen. (Heldigvis har FF funksjonen å gjenopprette tidligere økter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 16. oktober 2014 #724 Del Skrevet 16. oktober 2014 Folks oppførsel på offentlig transport! Blir irritert bare av å skrive den ene setningen, men ett eksempel: folk som ikke kan vente med å gå på til folk har kommet av. -Dacina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Lolly Skrevet 16. oktober 2014 #725 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ordet "biomor"! Nei, det heter mor. Bare fordi du er sammen med far og er en morsrolle for barnet, gjør ikke deg til mor slik at barnets mor blir nedgradert til mennesket som bare bar frem barnet. Er det snakk om adopterte barn kan man bruke biomor som forkortelse av biologisk mor. Er du stemor, så er du stemor og får holde deg for god til å nedgradere mor på det viset. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 16. oktober 2014 #726 Del Skrevet 16. oktober 2014 Folk som ikke klarer og flytte seg når jeg kommer på buss/tog med barnevogn. spesielt når det er 20 ledige plasser, eller når dem bare står i veien på den plassen man skal sette barnevogner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #727 Del Skrevet 16. oktober 2014 biler som ikke har tid til å stoppe i to fuckings minutter mens jeg går over med barnevogna!! GRR står nesten uti veien når de kommer og bare suser forbi litt sånn 'oooops så deg ikk' fuuuuu. Skjedd så ofte i det siste. Før jeg ble mamma stoppet ALLE Anonymous poster hash: d9d76...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 17. oktober 2014 #728 Del Skrevet 17. oktober 2014 Enda verre når den faktisk IKKE popper opp og maskinen tar automatisk omstart. Hender noen ganger jeg får den meldingen og tar "utsett 4 timer" som regel. Dessverre opplevd noen ganger at jeg glemmer den meldingen og ser på filmer/serier og plutselig blir skjermen svart. Særlig ekstra irriterende når jeg streamer og må starte alt på nytt igjen. (Heldigvis har FF funksjonen å gjenopprette tidligere økter). Dette er spesielt irriterende hvis man spiller et spill som ikke har autolagring og du har ikke lagret spillet på lwnge og må starte på nytt igjen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 17. oktober 2014 #729 Del Skrevet 17. oktober 2014 - Folk som slenger fra seg bøtter og utstyr i stallgangen. Ufattelig unødvendig, og ikke minst farlig om en går med en hest. - Folk som smatter, svelger høylytt, skjærer serviset, gnisser tenner, trommer med fingrene. Værsåsnill, stopp! - Folk som skal prate hull i hodet på en, selv om en viser tydelig at en ikke har lyst til å snakke. - Voksne som skal jabbe høylytt utenfor soveromsvinduet mitt klokka 3 om morgenen. Det er mulig å bruke nattestemme, noen av oss prøver faktisk å sove tenk. - Hundeeiere som alltid vil at bikkjene skal hilse. Spesielt de som har hunder som ikke går særlig overens med andre hunder, men eierne syns det er så nusselig. - Du som alltid skal gi meg tips om ting, alltid, uansett hva det er om og om du har peiling. - Folk som slenger fra seg bager/sekker/vesker i bussetet, og ofte treffer den som sitter i vindusetet. - Folk som er opphengt i grammatikk. Skulle nesten trodd de holdt på å kveles av mine skrivefeil, jeg vet jeg har feil. Alle har feil. En lærer språket helt til en dør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #730 Del Skrevet 17. oktober 2014 - Folk som slenger fra seg bøtter og utstyr i stallgangen. Ufattelig unødvendig, og ikke minst farlig om en går med en hest. - Folk som smatter, svelger høylytt, skjærer serviset, gnisser tenner, trommer med fingrene. Værsåsnill, stopp! - Folk som skal prate hull i hodet på en, selv om en viser tydelig at en ikke har lyst til å snakke. - Voksne som skal jabbe høylytt utenfor soveromsvinduet mitt klokka 3 om morgenen. Det er mulig å bruke nattestemme, noen av oss prøver faktisk å sove tenk. - Hundeeiere som alltid vil at bikkjene skal hilse. Spesielt de som har hunder som ikke går særlig overens med andre hunder, men eierne syns det er så nusselig. - Du som alltid skal gi meg tips om ting, alltid, uansett hva det er om og om du har peiling. - Folk som slenger fra seg bager/sekker/vesker i bussetet, og ofte treffer den som sitter i vindusetet. - Folk som er opphengt i grammatikk. Skulle nesten trodd de holdt på å kveles av mine skrivefeil, jeg vet jeg har feil. Alle har feil. En lærer språket helt til en dør. feil! her på kg forventes det at du googler hvert et ord før du poster det Anonymous poster hash: d9d76...38c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. oktober 2014 #731 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Spørsmål på forum som innledes med "Spørsmål:" Heh, det er dette vi har spørsmålstegn til! Tilføyelse (haha!): Det var morsomt da Dwight i serien Kontoret gjorde det, men nå er det gammelt. Endret 17. oktober 2014 av Pringle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 18. oktober 2014 #732 Del Skrevet 18. oktober 2014 Folk som avbryter... -.- Hihi jeg,ei venninne og en kompis satt og "pratet" sammen igår kveld, venninnen min pratet og pratet og pratet og når vi prøvde å si noe, så avbrytet hun oss og fortsatte å prate om noe heeeeelt annet igjen... Tilslutt ble jeg så lei at jeg snudde meg mot kompisen min å hadde en normal samtale med ham og i bakgrunnen hørte vi venninnen vårs "hallo hør daa!!!Hører dere etter!? blablabalabla...Fine...." så gikk hun.... Hun vet jeg hater folk som ikke lar andre få komme til ordet...og avbryter... >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tindre Skrevet 26. oktober 2014 #733 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bedrevitere! Irriterende egenskap, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 26. oktober 2014 #734 Del Skrevet 26. oktober 2014 Folk som raper ved matbordet. Fisj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Normandie Skrevet 26. oktober 2014 #735 Del Skrevet 26. oktober 2014 Barnevognsmafiaen som renner ned kjøpesentre med digre barnevogner og illeluktende møkkaunger som skriker halsen sår kontinuerlig. Finnes det ikke andre plasser å oppholde seg med barna? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. oktober 2014 #736 Del Skrevet 26. oktober 2014 Nærgårende mennesker som stadig skal gi tette klemmer, legge armen rundt, plukke på klærne eller håret mitt og sette seg tett inntil. Ofte er det godt ment, men jeg føler meg kvalt og synes det er fryktelig ubehagelig. Det har vært ekstra plagsomt etter at kjæresten døde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 26. oktober 2014 #737 Del Skrevet 26. oktober 2014 Folk som omtaler damer som kjerringer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 26. oktober 2014 #738 Del Skrevet 26. oktober 2014 Folk som omtaler damer som kjerringer. Men alt med måte? "Du søte snille kjerringa mi?" Men helt enig...For meg kommer det ann på situasjonen og i hvilken setning ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #739 Del Skrevet 26. oktober 2014 Når mamma gjesper non-stop.. Hosting Mennesker som ikke klarer å oppføre seg. Det var noen gutter her jeg bor som rev ned masse gravsteiner, makan til oppførsel. Anonymous poster hash: c2eb0...1bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 26. oktober 2014 #740 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bortskjemte fjortiser som tror det er en menneskerett å ha nyeste modell iPhone, MacBook og designervesker. Og foreldrene som skjemmer de bort. Dere kommer til å slite noe helt hinsides når dere skal overleve på studielån. Folk som snakker ti ganger mer om hundene sine enn foreldre gjør om barna sine. Spesielt. Siv Jensen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå