Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2004 #201 Del Skrevet 14. juli 2004 Heisann! Lenge siden sist jeg stakk innom nå :-) Er travelt opptatt med å se på hus for tiden(ja rekkehus da...) vi driver å drømmer om å kunne bo en litt mere barnevennlig plass.... Ja, ja drømmene kan ingen ta fra oss! Skal på visning på et hus jeg tror kan være drømmehuset i dag kl 18. Så du må krysse alt som kan krysses at vi kanskje kan ha råd til det :-) Hen fortsatt strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #202 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå har jeg akkurat kost meg med taco og cider....mmm lader opp til ferien :-) Det er en kjempe god følelse! Det har vært så masse i det siste, har følt meg så sliten så nå skal det bli godt med ferie. Skal snart begynne å pakke nå...vaskemaskinen går for fullt! Kjenner sommerfuglene i magen nå. Reiser på ferie i morgen kveld...blir borte i 3 uker! Gleder meg så utrolig masse!!!!!!! Ned til solen!!! Jippi! Pakkeliste: undertøy håndkler badetøy topper singleter skjørt shortser bukseer gensere strandsandaler løpesko toalettsaker(m/solkrem) Maske +snorkel solbriller bok billetter penger pass Pakker alltid for mye jeg Hyggelig med hilsen Betty og Ine2. Spennende med visning da Ine2... krysser alle fingre og tær for drømmehuset Dere får holde orden på dagboken min mens jeg er borte da Hente den frem hvis den sniker seg mange sider bort! Men nå skal jeg ta meg en dagbokrunde før jeg pakker resten! Fortsatt god sommer da! by by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 14. juli 2004 #203 Del Skrevet 14. juli 2004 Hipps! Skal du også ut på tur??? Du må ha en god ferie, kos deg alt du kan, det vet jeg du fortjener Stooor- fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juli 2004 #204 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei Alovera Her kommer Betty-mor svingene med masse gode ønsker for ferien din. Håper du får masse sol og morro. God tur, og vi skal nok holde liv i boka di, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2004 #205 Del Skrevet 15. juli 2004 GOD TUR!!!! I dag er forresten snuppa mi 1 år gammel, så nå må jeg rydde litt før vi får besøk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2004 #206 Del Skrevet 16. juli 2004 Ønsker deg en god ferie, Alovera! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #207 Del Skrevet 17. juli 2004 Ha en KJEMPEFIN ferie!! Ser du glemte meg på pakke-listen, men det er helt ok, jeg pakket meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 31. juli 2004 #208 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei Alovera Jeg ville bare stikke innom her en tur og takke de hyggelige hilsnene og innleggene du har skrevet i dagboken min. Jeg setter veldig stor pris på omtanken du har vist meg!! Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 1. august 2004 #209 Del Skrevet 1. august 2004 Heisann! Håper du koser deg masse i syden! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 8. august 2004 Forfatter #210 Del Skrevet 8. august 2004 Da var jeg tilbake igjen etter en fantastisk herlig ferie med soling, bading, utflukter, drinker og deilig mat. Det var veldig rart å komme hjem igjen. Men nå er jeg i allefall på plass og vaskemaskinen går for fullt. Jobb igjen fra mandag... :cry: Otilie- hyggelig du tok turen innom. CarpeDiem- Hyggelig med hilsen fra deg. Ønsker det masse lykke til i Danmark. Min farmor var på Humlegården og hun var veldig fornøyd med oppholdet. :-) Mylian- Å nei, hvordan kunne jeg glemme deg på listen da? :oops: Jammen godt du hadde vett på å ordne det selv Kverula- kos med feriehilsen. Hvordan går det med deg da? Hei Ine2.. Hvordan gikk det med drømmehuset da?*spent* Hei Betty.. hyggelig du passer på dagboka mi når jeg er på tur. Stor tilbake til deg ¤Chanela¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 8. august 2004 #211 Del Skrevet 8. august 2004 Velkommen hjem! Har savnet deg her på forumet :-) Håper du har en fin kveld! :dagensrose: Klemmer fra Otilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. august 2004 #212 Del Skrevet 9. august 2004 Har savnet deg masse! Koselig å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 9. august 2004 Forfatter #213 Del Skrevet 9. august 2004 Hei dere.. så kos å høre at jeg har vært savnet da :-) Nå skal jeg ta en dagbokrunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 10. august 2004 Forfatter #214 Del Skrevet 10. august 2004 OJ det ble en kort dagbokrunde i går...sovnet visst på sofaen jeg! For et deilig vær!!! Kom akkurat hjem fra stranden nå! Herlig å kruke tiden etter jobb på det. Skal nyte hver dag med sommer nå...det er snart høst og vinter så... Nå skal jeg se en film, så det blir dagbok runde i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2004 #215 Del Skrevet 10. august 2004 Hei på deg, og velkommen hjem! :D Dårlig på dagbokrunder om dagen jeg også...det er jo så fiiiiint vær ute, kan jo ikke sitte inne foran pc'n da! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 #216 Del Skrevet 11. august 2004 Hvilken film var det du så ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2004 #217 Del Skrevet 11. august 2004 Velkommen hjem!!!! Håper du hadde det fint på ferie, det hadde i alle fall jeg :-) Kom hjem på mandag kveld fra Danmark, vi hadde over 30 grader nesten hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2004 #218 Del Skrevet 13. august 2004 I helgen skal jeg i bryllup, skal være forlover. Kryss alle fingrer og tær for at talen min går bra :-) Har en lei tendens til å bli litt for nervøs :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 18. august 2004 #219 Del Skrevet 18. august 2004 Hvor er det blitt av deg da,vennen?? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. august 2004 #220 Del Skrevet 19. august 2004 hallu? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå